آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

تحلیل آربیتروم ARB

تحلیل آربیتروم ARB

همراهان همیشگی زوم ارز سلام، امروز با تحلیل تکنیکال ارز آربیتروم در خدمت شما هستیم. همچنین شما می توانید قیمت آربیتروم را در باکس پایین مشاهده نمایید.

تیم زوم ارز تحلیل ارز دیجیتال ARB را برای شما عزیزان به صورت ماهانه به روز رسانی می کند تا بتوانید در معاملات خود از این تحلیل استفاده نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده تمامی اطلاعات این رمز ارز، به صفحه قیمت ارز دیجیتال در پایگاه جامع اطلاع رسانی زوم ارز مراجعه کرده و تمامی اطلاعات قیمت ARB را مشاهده کنید.

تحلیل آربیتروم ARB در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل ویدئویی آربیتروم ARB امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

عرض وقت بخیر خدمت شما همراهان همیشگی امیدوارم که سلامت باشید. با تحلیل ارز آربیتروم در تایم فریم هفتگی همراه شما عزیزان هستیم. دوستان لطفاً متن را با دقت بخوانید و به نکات گفته شده دقت فرمایید. اگر به یاد داشته باشید خدمتتان عرض کردیم که در طی رشدی که قیمت این ارز انجام داده ,ترند لاین نزولی به طرف بالا شکسته شده و از آن پس با شکل‌گیری کف بالاتر از کف قبلی روند را صعودی اعلام کردیم و به همین خاطر یک ترند لاین صعودی هم رسم کرده‌ایم. سپس طبق انتظارمان قیمت رشد پیدا کرده و به هدف مد نظرمان یعنی خط نارنجی دست یافت و پس از مقداری اصلاح مجدد انتظار رشد قیمت را داشتیم، اما زمانی که قیمت به محدوده سقف آخر یعنی باکس قرمز رسیده، نتوانسته از آن عبور کند و دوباره شاهد اصلاح قیمتی نیز بوده‌ایم.
دوستان در حال حاضر قیمت در طی افتی که داشته، ترند لاین صعودی را به طرف پایین شکانده و ما نیز در ادامه وده‌های حمایتی را با باکس‌های سبز مشخص کرده‌ایم و هم اکنون قیمت در محدوده باکس سبز پررنگ که یک حمایت از نوع ماژور می‌باشد نیز قرار دارد و نکته‌ای که می‌بایست به آن اشاره کنیم این است که در این ناحیه اگر در تایم فریم روزانه ،شاهد شکل‌گیری الگوهای صعودی قوی باشیم ،جدد قیمت می‌تواند به طرف خط نارنجی و باکس قرمز رنگ نیز رشد پیدا کند و نکته پایانی اینکه اگر باکس سبز پررنگ از دست برود ،قیمت این ارز می‌تواند افت‌های قابل توجهی را به همراه داشته باشد.دوستان علاوه بر تحلیل این ارز می‌توانید تحلیل ارز XTZ هم که امروز بر روی سایت زوم ارز قرار گرفته نیز مشاهده بفرمایید. لطفاً با کامنت‌هاتون از ما حمایت کنید و از این طریق به ما انرژی ببخشید. موفق و پرسود باشید.

تحلیل ARB امروز 29 فروردین 1403
تحلیل ARB امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل آربیتروم ARB در تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی آربیتروم ARB امروز ۲ اسفند ۱۴۰۲

عرض ارادت خدمت شما همراهان همیشگی امیدوارم که سلامت باشید. با تحلیل ارز آربیتروم در تایم فریم هفتگی همراه شما عزیزان هستیم. خدمتتان عرض کردیم که روند این ارز صعودی بوده و یک اصلاح بزرگ را در قالب موج نزولی ساخت و بر همین اساس یک ترند لاین نزولی رسم کرده‌ایم و همانطور که مشاهده می‌کنید, در طی رشدی که قیمت این عرض آغاز کرده ,ترند لاین نزولی به طرف بالا شکسته شده و از آن پس با شکل‌گیری کف بالاتر از کف قبلی روند را صعودی اعلام کردیم و به همین خاطر یک ترند لاین صعودی هم رسم کرده‌ایم. سپس طبق انتظارمان قیمت رشد پیدا کرده و به هدف مد نظرمان یعنی خط نارنجی دست یافت و بعد از برخورد با ناحیه هدف واکنش نشان داده و شروع به اصلاح کرد و در ادامه باکس سبز را به عنوان حمایت مد نظر خود قرار دادیم.
دوستان در حال حاضر همانطور که مشاهده می‌کنید قیمت تا ناحیه باکس سبز اصلاح کرده و بلافاصله بعد از برخورد با آن ناحیه مورد حمایت قرار گرفته و یک الگوی صعودی را تشکیل داده است و این انتظار را داریم که قیمت رشد پیدا کرده و به هدف بعدی یعنی خط قرمز رنگ نیز برسد.
دوستان علاوه بر تحلیل این ارز می‌توانید تحلیل ارز XTZ هم که امروز بر روی سایت زوم ارز قرار گرفته نیز مشاهده بفرمایید. لطفاً با کامنت‌هاتون از ما حمایت کنید و از این طریق به ما انرژی ببخشید. موفق و پرسود باشید.

تحلیل ARB امروز 2 اسفند 1402
تحلیل ARB امروز ۲ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل آربیتروم ARB در تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی آربیتروم ARB امروز ۴ بهمن ۱۴۰۲

عرض ارادت خدمت شما زوم ارزی‌های عزیز ،امیدوارم که حالتون عالی باشه ،با تحلیل ارز آربیتروم در تایم فریم هفتگی همراهتان هستیم. همانطور که مشاهده می‌کنید اخیراً قیمت این ارز شروع به رشد کرده به نحوی که ترند لاین نزولی را به طرف بالا بریک و شکسته است و بعد از آن کف سازی صورت گرفته و، عملاً کفی بالاتر از کف قبلی و سقفی بالاتر از سقف قبلی شکل گرفته است. بر این اساس روند این ارز را صعودی می‌دانیم. در ادامه قیمت به رشد خود ادامه داده و به ناحیه مقاومتی خط نارنجی رنگ نیز رسیده و از آنجا شاهد واکنش قیمت و تشکیل کندل‌های اصلاحی نیز هستیم.
دوستان به منظور بررسی جزئیات بیشتر به تایم فریم روزانه می‌رویم و در آن تایم، در حال حاضر اولین حمایتی که مد نظر داریم محدوده باکس سبز نیز می‌باشد و در صورت شکل‌گیری الگوهای صعودی در آن ناحیه، مجدد روند اصلی از سر گرفته خواهد شد و اگر باکس سبز به طرف پایین شکسته شود، حمایت بعدی را ترند لاین صعودی نیز مد نظر خود قرار می‌دهیم. دوستان عزیز لطفاً با کامنت‌هاتون از ما حمایت کنید، موفق و پرسود باشید.

تحلیل ARB امروز 4 بهمن 1402
تحلیل ARB امروز ۴ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل آربیتروم ARB در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی آربیتروم ARB امروز ۶ دی ۱۴۰۲

عرض ارادت خدمت شما دوستان عزیز زوم ارزی با تحلیل عرض آربیتروم در تایم فریم هفتگی کنارتان هستیم این ارز با تشکیل کف هایی بالاتر از کف قبلی و سقف‌هایی بالاتر از سقف قبلی ،تشکیل یک روند صعودی داده و به همین منظور ،یک کانال صعودی رسم کرده‌ایم.
برای داشتن جزئیات بیشتر یک تایم فریم پایین‌تر رفته یعنی روزانه ، همانطور که مشاهده می‌کنید در حال حاضر ،قیمت در محدوده باکس قرمز رنگ که به عنوان مقاومت ماژور، در نظر گرفته‌ایم قرار دارد و با دیدن الگوهای اصلاحی و نزولی انتظار داریم که ،افت قیمت حداقل تا کف کانال صعودی ادامه یابد و نکته دیگری که می بایست خدمتتان عرض کنیم این است که، محدوده باکس سبز نقش حمایت را داشته و اگر از دست برود ،روند این ارز نزولی خواهد شد.
دوستان عزیز موفق و پر سود باشید و با کامنت هاتون از ما حمایت کنید.

تحلیل ARB امروز 6 دی 1402
تحلیل ARB امروز ۶ دی ۱۴۰۲

تحلیل آربیتروم ARB در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی آربیتروم ARB امروز ۱ آذر ۱۴۰۲

رمز ارز ARB در ماه گزشته رشد خوبی داشت و به خط روند نزولی خودش برخورد کرد و جلوی رشد این رمز ارز گرفته شد و به سمت پایین تا ناحیه تقاضا ای که داشت حرکت کرد و الان به ناحیه رسیده است و این ناحیه تقاضا با یک سطح حمایتی ترکیب شده است که قدرت بیشتری ب خودش می‌گیرد و می‌تواند دوباره قیمت را به سمت بالا حرکت بدهد و به رشد خودش این رمز ارز ادامه دهد با شکست خط روند مطمعن تر میشیم برای رشد این روند ولی هنوز روندی نزولی به خود دارد زیرا هنو خط روند نزولی خودش را نشکسته است.
موفق و پر سود باشید.

تحلیل تزوس ARB در تاریخ 1 آذر 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل تزوس ARB در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل آربیتروم ARB در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی آربیتروم ARB امروز ۵ مهر ۱۴۰۲

 

رمز ارز ARB بعد از اینکه در محدوده حمایت ۱.۱۰ دلار با عدم تقاضا مواجه شد، ریزش قیمت آن در مرحله اول تا محدوده ۰.۹۵ دلار که قبلا پیش بینی شده بود، ادامه پیدا کرد. اما در این سطح هم تقاضایی برای رشد قیمت وجود نداشت و در نهایت با از دست دادن حمایت دوم، شاهد ادامه روند نزولی تا محدوده حمایت ۰.۷۷ الی ۰.۷۰ دلار بودیم. واکنش بسیار خوبی به این حمایت مشاهده شده است و تقاضایی که ایجاد شد، توانست قیمت ارز آربیتروم را نزدیک به ۲۰ درصد افزایش دهد. ما همچنان روند تایم روزانه این ارز را نزولی می بینیم و اگر یکی از دو سناریو زیر محقق شود، می توانیم در آینده انتظار رشد خوبی را داشته باشیم.

سناریو اول تشکیل کف قیمتی دوم و ایجاد الگوی کف دوقلو و همچنین پتانسیل ایجاد واگرایی مثبت روی RSI که در نهایت می تواند قیمت این ارز را به راحتی به سقف کانال نزولی برساند.

سناریو دوم شکست مقاومت محدوده ۰.۹۳ دلار و تشکیل یک کانال رنج برای کف سازی و آماده شدن جهت تغییر روند به حالت صعودی خواهد بود.

بازه زمانی روزانه:

ARBUSDT 2023 09 27 14 35 17


تحلیل آربیتروم ARB در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

رمز ارز ARB در طی یک ماه گذشته با واکنش مثبت به محدوده حمایت ۱.۱۰ دلار، رشد قیمت آن ادامه پیدا کرد و خریداران موفق شدند قیمت این ارز را به مقاومت ۱.۳۱ دلار برسانند. با آپدیت کانال نزولی، می توانیم ببینیم که قیمت هنوز داخل کانال قرار دارد و واکنش به سقف کانال تاکنون مانع از ادامه رشد قیمت شده است. ضمن اینکه در تایم فریم روزانه، یک محدوده رنج روی نمودار می توانیم ببینیم. با شکسته شدن حمایت ۱.۱۰ الی ۱.۰۶ دلار، کاهش قیمت این بار می تواند تا محدوده ۰.۹۷ الی ۰.۹۴ دلار ادامه پیدا کند.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل تزوس ARB در تاریخ 11 مرداد 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل تزوس ARB در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل آربیتروم ARB در تاریخ ۱۴ تیر ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی آربیتروم ARB امروز ۱۴ تیر ۱۴۰۲

رمز ارز ARB بعد از لیست شدن در صرافی های معتبر و رشد خیره کننده ۲۵۰ درصد، وارد روند رنج بزرگی شده است. با رسم یک فیبوناچی اصلاحی از موج اصلی صعودی، می توانیم حمایت های معتبر خوبی روی نمودار پیدا کنیم. همانطور که مشاهده می کنید، محدوده حمایت اول در قیمت ۱.۱۰ دلار واکنش های خوبی داشته و همینطور محدوده دوم در قیمت ۰.۹۵ دلار که هم با عدد ۰.۵۰ فیبوناچی و هم با قیمت رند ۱ دلار همپوشانی دارد و موجب رشد ۳۰ درصدی قیمت این ارز شده است. با توجه به اینکه هنوز شرایط تغییر روند این ارز در تایم فریم روزانه مهیا نشده است، احتمال کاهش قیمت و تست حمایت های قبلی در محدوده ۰.۹۵ الی ۱ دلار وجود دارد. این سطح توسط حمایت های بسیار زیادی تقویت شده است. بنابراین در صورت واکنش مثبت به این محدوده، می توانیم انتظار تشکیل الگوی کف دو قلو را داشته باشیم. همچنین نزدیک ترین حمایت به قیمت فعلی در محدوده ۱.۱۰ دلار قرار گرفته است.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل تزوس ARB در تاریخ 14 تیر 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل تزوس ARB در تاریخ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه
تیم تحلیلگر
تیم تحلیلگر
تحلیلگر بازار های مالی و تخصص اصلی بنده روی ارز های دیجیتال است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده