مراحل بازگشت فلوکی پس از سقوط چهار روزه: آیا می تواند ۰.۰۰۰۱۵ دلار را بشکند؟

مراحل بازگشت فلوکی پس از سقوط چهار روزه: آیا می تواند 0.00015 دلار را بشکند؟
بازدید 14
۰

مراحل بازگشت فلوکی پس از سقوط چهار روزه: آیا می تواند ۰.۰۰۰۱۵ دلار را بشکند؟

به گزارش زوم ارز، آیا افزایش ناگهانی قیمت کوین های میم، مانند FLOKI که به یک رالی معکوس به سوی ارزش‌های بیشتر از ۰.۰۰۰۱۵ دلار پیش می‌روند، می‌تواند نشاندهنده‌ی یک الگوی حرکت صعودی و افزایش قابل توجهی باشد؟

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال، FLOKI، با یک تخفیف ۶۴.۴۷ درصد نسبت به بالاترین مقدار خود در ۵۲ هفته، با قیمت ۰.۰۰۰۳۴۸۷ دلار در حال معامله است. در دوره اخیر، فرصت‌های متعدد خرید و فروش نتوانستند رکورد جدیدی را ایجاد کنند.

سنگر ۰.۰۰۰۱۰۹۴ دلاری، قیمت FLOKI را به صورت متغیر نگه می‌دارد و امکان بازگشت صعودی را با خود به همراه دارد. در روز دوشنبه، FLOKI با فشار به فروشندگان، قبل از رسیدن به مرز ۰.۰۰۰۱۰ دلار، برای خاتمه دادن به یک سقوط چهار روزه تحریک می‌کند. آیا این عملیات بازیابی، آخرین فروپاشی چند ماهه ولگردی را متوقف خواهد کرد؟

FLOKI با استفاده از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه و ۵۰ روزه، در نزدیکی سطح ۰.۰۰۰۱۵۲۳ دلار، تغییر نزولی خود را نشان می دهد. این کاهش شامل چهار شمع نزولی متوالی است که به کاهش ۲۵ درصدی ارزش بازار میم کوین منجر می شود.

قبل از انجام آزمایش، هزینه پشتیبانی ۰.۰۰۰۱۰ دلار بود، اما قبل از رسیدن به نقطه ۰.۰۰۰۱۱۴۹ دلار، قیمت یک فرایند نزولی آغاز می‌شود. همچنین، با افزایش ۴.۲۸ درصدی در روز دوشنبه، قیمت ارز FLOKI این روند نزولی را قطع کرد و الگوی شمع حرامی شکل گرفت.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

با گذاشتن شمع صعودی دوشنبه در شمع نزولی یکشنبه، الگوی روند قیمت FLOKI در آینده حفظ می‌شود. همچنین، افزایش اخیر نفوذ نزولی باعث افزایش شکاف بین معدل حرکت ماهیانه ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه می‌شود.

با توجه به این، ادامه روند کاهشی در شاخص MACD و خط سیگنال، همراه با کاهش هیستوگرام‌ها به سمت نواحی منفی ادامه می‌یابد.

آیا قیمت FLOKI از ۰.۰۰۰۱۵ دلار فراتر خواهد رفت؟

با وجود اینکه شاخص‌های تکنیکی سیگنال‌های فروش را نشان می‌دهند، عمل قیمت در سطح ۰.۰۰۰۱۰ دلار به پتانسیل برگشت معکوس اشاره دارد. با حفظ روند مطرح شده در الگوی حرکت، شکست آن می‌تواند قیمت‌های فلوکی را تعیین کند.

یک حرکت صعودی ممکن است به اختلاف ۰.۰۰۰۱۵ دلار برای دستیابی به میزان ۰.۰۰۰۲۰ دلار وصول شود. در عوض، حرکت نزولی باعث فشار روی سطح ۰.۰۰۰۱۰ دلار خواهد شد، با سطوح حمایتی زیر در ۰.۰۰۰۰۷۸ دلار و ۰.۰۰۰۰۵۵۵۹۹ دلار.

منبع: thecryptobasic.com


بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من شیما هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را دنبال و ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها