مشکلات بیت کوین تمام نشده است؟ تحلیلگر سقوط بیشتر به ۴۷۰۰۰ دلار را پیش بینی می کند

مشکلات بیت کوین تمام نشده است؟ تحلیلگر سقوط بیشتر به 47000 دلار را پیش بینی می کند
بازدید 19
۰

مشکلات بیت کوین تمام نشده است؟ تحلیلگر سقوط بیشتر به ۴۷۰۰۰ دلار را پیش بینی می کند

به گزارش زوم ارز، با اینکه بیت کوین در چند ساعت گذشته موفق به بالا رفتن و رسیدن به سطح قیمت ۵۶۰۰۰ دلاری شده است، اما نوسانات ناگهانی قیمت آن که به زیر ۵۴۰۰۰ دلار در تاریخ ۵ جولای اتفاق افتاده، باعث انگیزه سرمایه گذاران شده و آنها را به یاد نوسانات شدید بازار می اندازد. در بازه زمانی بزرگتر، ارز مجازی بیت کوین در یک هفته و سی روز گذشته به ترتیب ۷ درصد و ۲۰.۲۵ درصد از ارزش خود از دست داده است.

هرچند بسیاری از معامله‌گران و تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال هنوز در پرتاب روند صعودی دراز‌مدت به سر می‌برند، اما افت ناگهانی قیمت برخی از آن‌ها را شگفت‌زده کرد. باید به یاد داشت که توسط معامله‌گر ارزهای دیجیتال با نام TheFlowHorse اعلام شد که کاهش قیمت به ۵۳،۰۰۰ دلار به هدف ۵۲،۰۰۰ دلار انجام خواهد شد. به علاوه، کی یانگ جو، مدیرعامل CryptoQuant، احتمال افتادن بیت کوین تا ۴۷،۰۰۰ دلار را مورد تذکر قرار داد.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

بیت کوین ممکن است به ۴۷۰۰۰ دلار سقوط کند

با توجه به اظهارات کی یانگ جو، بیت کوین هنوز در یک روند صعودی در طول یک بازه زمانی طولانی قرار دارد که قرار است تا اوایل سال ۲۰۲۵ ادامه یابد. این نظریه بازار بیت کوین، به ویژه در دوره‌های بلندمدت، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. با این حال، با وجود پیش‌بینی‌های مثبت برای آینده، فعالان بازار در حال حاضر با شرایط کوتاه‌مدت نزولی روبرو هستند و برای تطبیق با این وضعیت، باید تصمیمات خود را با دقت بیشتری اتخاذ کنند.

همانطورکه کی‌یانگ اشاره کرد، عدم قطعیت می‌تواند باعث سقوط ارز دیجیتال پیشرو جهان به قیمت ۴۷ هزار دلار شود. از ابتدای ژوئن با رکود طولانی در بازار ارزهای دیجیتال روبه‌رو شده‌ایم و این موضوع نشان دهنده این است که احتمالاً قیمت‌ها به سمت کاهش خواهند رفت. اخیراً بیت‌کوین مقدار زیادی از ارزش خود را از دست داده است و به همین دلیل اعتماد سرمایه‌گذاران در حال کاهش است.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

Young Ju توصیه می‌کند که معامله‌گران بر اساس پیش‌بینی‌های مثبت بلندمدت خود، به دلیل عدم امنیت موقعیت‌های خرید یا فروش با اهرم بالا را بروز ندهند. وقتی سوالی درباره هدف قیمت بلندمدت بیت کوین از او پرسیده شد، او به این امر اشاره کرد که قیمت می‌تواند به ۱۱۲،۰۰۰ دلار برسد، که مبتنی بر ارزش بازار تحقق یافته بیت کوین از جولای ۲۰۱۰، این پیش‌بینی انجام شده است.

مورد نزولی برای بیت کوین

به محض تایپ این پست، بیت کوین با قیمت ۵۶,۵۲۰ دلار معامله می‌شود و از زمان افت اخیر خود زیر ۵۴,۰۰۰ دلار، ۴.۶۷ درصد افزایش یافته است. با این وجود، با این بهبود در قیمت، بازار کریپتو با خطر سقوط بیشتری در معرض فروش نهنگ قرار دارد. در ۳۰ روز گذشته، بیش از ۱.۷ میلیارد دلار بیت کوین در خورد فروش قرار گرفته است. همچنین، صرافی کریپتویی که قبلا متوقف شده بود، یعنی Mt. Gox بازپرداخت به طلبکاران خود در بیت کوین را آغاز کرده و پس از ۱۰ سال غیبت، دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است. پیش‌بینی شده است که این عمل منجر به عرضه ۲.۷۱ میلیارد دلار بیت‌کوین به بازار خواهد شد که ممکن است باعث تشدید فشار فروش شود.

بازگشت به سمت منفی هنوز کامل نشده است، در صورتی که بیت کوین به قیمت ۴۷۰۰۰ دلار برسد، این نشان‌دهنده کاهش ۱۶ درصدی نسبت به سطح فعلی خواهد بود. افراد فعال در بازار همچنان منتظر عملکرد بیت کوین در ماه جولای هستند که تاریخچه آن نشان‌دهنده‌ی یک ماه مثبت بوده است.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من زهرا هستم. کارشناسی کامپیوتر خوندم. من حدود 4 سال است که با مارکت ارز های دیجیتال آشنا شدم. و ترجیح دادم به دنبال کردن اخبار کریپتو. همچنین عاشق نقاشی و هنر هستم

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها