محدوده خود را بیت کوین از سر می گیرد، اما بالای ۶۹۰۰۰ دلار نگه می دارد

نزدیک شدن بیت‌کوین به مرز ۷۰.۰۰۰ دلار: آیا رکورد جدیدی در راه است؟
بازدید 9
۰

 محدوده خود را بیت کوین از سر می گیرد، اما بالای ۶۹۰۰۰ دلار نگه می دارد

به گزارش زوم ارز، قیمت بیت‌کوین (BTC) پس از انتقال به سقف مقاومت ۷۲۰۰۰ دلار، دو بار از این سطح افت داشته است. این تحلیل از قیمت توسط وب‌سایت Coinidol.com انجام شده است.

در تاریخ ۲۱ مه، ارز دیجیتال پیش از رد شدن، به ۷۱۹۲۲ دلار افزایش یافت. با این حال، قیمت کریپتوکارنسی کاهش یافت ولی همچنان بالاتر از متوسط متحرک ساده ۲۱ روزه باقی ماند. در روز ۷ ژوئن، به گزارش Coinidol.com، بیت کوین قبل از رد شدن دوباره به بالاترین سطح خود، ۷۱۹۵۰ دلار، رسید. خریداران دو تلاش ناموفق برای حفظ قیمت بالاتر از سطح ۷۲۰۰۰ دلار انجام دادند. از سوی دیگر، خریداران امیدوارند که بیت کوین را به قیمت روانی ۸۰۰۰۰ دلار برسانند.

از یک سو، لغزش کند شده و ارز دیجیتال ارزشش را بیش از SMA 21 روزه خود حفظ کرده است. بزرگترین ارز دیجیتال در حال حاضر بین SMA 21 روزه و سقف ۷۲۰۰۰ دلاری خود در حال معامله است. اما اگر بیت کوین پشتیبانی SMA 21 روزه خود را از دست بدهد، ممکن است به زیر بیافتد. در صورتی که بیت کوین/دلار آمریکا به بالای ۶۶۰۰۰ دلار یا زیر حمایت SMA 50 روزه سقوط کند. ارزش بیت کوین در حال حاضر ۶۹۴۷۴ دلار است.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

اکنون، بیت کوین در حال تجربه یک رشد و پشتیبانی قوی تر از میانگین متحرک ساده ۲۱ روزه (SMA) را کسب کرده است. این بار دوم است که بیت کوین پس از عبور از سطح ۷۰۰۰۰ دلار، پشتیبانی بالاتر از SMA 21 روزه را مشاهده می کند. ارز دیجیتال بیت کوین، روند صعودی خود را ادامه داده و همچنان بالاتر از میانگین متحرک متحرک باقی مانده است. در نمودار ۴ ساعته، بیت کوین بین خطوط میانگین متحرک گیر کرده است، که نشان دهنده یک حرکت محدود در بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد.

سطوح مقاومت اساسی معادل ۷۰,۰۰۰ دلار و ۸۰,۰۰۰ دلار است.

سطوح حمایت اساسی – ۵۰،۰۰۰ دلار و ۴۰،۰۰۰ دلار

منبع: coinidol.com


اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من شیما هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را دنبال و ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها