فراخوان تحلیلگر: بیت کوین آماده برای صعود تا ۱۲۷،۰۰۰ دلار

فراخوان تحلیلگر: بیت کوین آماده برای صعود تا 127،000 دلار
بازدید 11
۰

فراخوان تحلیلگر: بیت کوین آماده برای صعود تا ۱۲۷،۰۰۰ دلار

به گزارش زوم ارز، بیت کوین، به عنوان پادشاه بی‌نقص ارزهای دیجیتال، خود را در یک وضعیت متقابل قرار گرفته بین نوای صعودی و نغمه‌ی نزولی می‌بیند. در حالی که برخی از تحلیل‌گران به نشانه‌های فنی اشاره می‌کنند که به افزایش قیمت اشاره دارند، افراد دیگر هم به موانع محتمل زیر سطح هشدار می‌دهند.

Bulls Flags و Futures صعودی می بیند

تحلیلگران فنی به کنجکاوی شهودی دارند. آن‌ها از داده‌های مربوط به نمودارها، الگوها و شاخص‌ها بهره می‌برند و با تبیین حرکات پنهان بازار سعی در تحلیل آنها دارند. الگوی پرچم صعودی به عنوان یکی از این شاخص‌ها، توسط برخی از تحلیلگران مانند گرت ون لاگن، با احتیاط استقبال شده است.

این الگو نشان‌دهنده افزایش قدرتمند قیمت بر اساس حرکت‌های اخیر قیمت است؛ با بیت کوین که در یک محدوده خاص قبل از حتمی شدن یکپارچگی.

لاگن اعلام کرد که با موفقیت امتحان کرد که پشتیبانی از بیت کوین (BTC) از آنها ارائه شود. در صورت صحت این ادعا، احتمالاً بیت کوین به زودی راه صعودی خود را آغاز خواهد کرد و ممکن است در هفته‌ها یا ماه‌های آتی به ارزش ۱۲۷،۰۰۰ دلار برسد.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

افزایش شتاب به آتش صعودی، نشان دهنده تمایل قاطع به خرید در میان سرمایه گذاران آینده است. قراردادهای آینده به سرمایه گذاران این امکان را می دهند که در مورد قیمت های آینده یک دارایی پیش بینی کنند و بسیاری از آن ها به نظر می رسد که بر افزایش بیت کوین شرط بندی می کنند. این می‌تواند یک پیش بینی موفق باشد زیرا افزایش در تقاضا قیمت را افزایش می دهد و حتی باعث می شود به خریداران بیشتری جذب شوید.

روند نگران کننده ای؟

در حال حاضر، اطلاعات موجود در زنجیره بلاک نشان می دهد که حرکت بیت کوین مشکل‌آفرینی را نشان می دهد. افزایش سپرده‌ها در صرافی‌ها نشان‌دهنده این است که سرمایه‌گذاران بیت‌کوین خود را به پلتفرم‌هایی انتقال می‌دهند که می‌توانند به راحتی فروش دهند. این ممکن است ولگردی و ولگردی احتمالی فروش را نشان دهد که می‌تواند بر قیمت فشار نزولی اعمال کند.

چشم انداز کوتاه مدت بیت کوین

به نظر می‌رسد آینده نزدیک بیت‌کوین در تعادل نامطمئنی قرار گرفته است، زیرا شاخص‌های فنی از جمله RSI، CMF و MACD، که حرکت و نیروی سرمایه‌گذار را اندازه‌گیری می‌کنند، در حال حاضر در مسیر نزولی قرار دارند، که نشان‌دهنده ادامه کاهش قیمت است.

به نظر برخی تحلیلگران، در صورت ادامه افزایش قیمت بیت‌کوین، احتمالاً قیمت آن به حدود ۶۰٬۰۰۰ دلار می‌رسد.

با این حال، یک پوشش نقره‌ای برای گاو نر وجود دارد. اگر بیت‌کوین بتواند سیگنال‌های نزولی را پشت سر بگذارد و صعودی شود، تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که یک افزایش اولیه تا ۶۷۶۵۰ دلار خواهد بود. این حرکت کوتاه‌مدت احتمالا به تعادل نازکی که بین فشار خرید و هرگونه فروکش‌گری و فروش ممکن وجود دارد وابسته خواهد بود.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من شیما هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را دنبال و ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها