آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

ورود ۷۱۳۰ واحد بیت کوین به کیف پول‌های بزرگ، یک رکورد جدید ثبت کرد

پیتر تیل اظهار می‌دهد که قیمت بیت‌کوین به‌طور چشمگیری کاهش یا تغییر نخواهد کرد

ورود ۷۱۳۰ واحد بیت کوین به کیف پول‌های بزرگ، یک رکورد جدید ثبت کرد

به گزارش زوم ارز، بسیاری از متخصصان به تحلیل رکود نزولی در بازار متمرکز شده‌اند، زیرا بیت کوین در چند هفته گذشته نتوانسته است سقف قیمتی ۶۲۰۰۰ دلار را سرنگون کند. در عین حال، برخی از سرمایه‌گذاران بزرگ در حال استفاده از فروش بازار هستند تا بر روی ارزهای دیجیتال خود تاثیر گذارند. در موقعیت فعلی، قیمت بیت کوین در حال تغییر می‌باشد و به ۶۱۲۰۷.۲۲ دلار رسیده است که در ۲۴ ساعت گذشته با ۰.۳۱ درصد افزایش یافته است. این تنزیل قیمت به عنوان یک فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاران بلندمدت محسوب می‌شود.اطلاعات مربوط به تحلیل رمزنگاری پلتفرم IntoTheBlock نشان می‌دهد که در حال حاضر، در مورد ورودی‌های خالص به بزرگ‌ترین کیف‌پول‌های بیت‌کوین، رکوردی جدید به ثبت رسیده است. حتی به رغم انتشار شایعه‌ها و ترس‌ها در بازار (FUD)، این جریان ورودی به سطح بالاتری نسبت به ماه‌های قبل رسیده است. طبق گزارشات این پلتفرم، افرادی که کیف‌پول‌های خود حاوی کمتر از ۰.۱ درصد از کل ارزش بیت‌کوین می‌باشند، به مقدار ۷۱۳۰ واحد بیت‌کوین به سرمایه‌گذاری خود اضافه کرده‌اند.

این بیت کوین بزرگ حدوداً ۴۳۶ میلیون دلار ارزش دارد و در تاریخ ۲۴ ژوئن تنها حجم نهنگ را نشان می‌دهد. این خرید مداوم بیت کوین توسط یک نهنگ بزرگ به عنوان نشان دادن اعتماد بسیار مهمی در جهت بهبود بازار ارزهای دیجیتال است. توجه به این نهنگ‌های بزرگ، می‌تواند باعث انعطاف قیمت شود و احتمالا به افزایش دوباره قیمت دارایی کمک کند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

ETF بیت کوین همچنین به عنوان یک عامل اصلی خاموش برای قیمت بیت کوین شناخته می شود. در طول این ماه، مشاهده شده است که مقدار ثابتی از وجوه از ETF های بیت کوین خروجی داشته اند؛ این امر به دلیل خروج سرمایه از شرکت‌های Grayscale و Fidelity Investments بیشتر به چشم می‌خورد.

هنگامی که بیت‌کوین مسیر عمده‌ای از صنعت کریپتو را مشخص می‌کند، اگر در زمان کوتاه، درخواست ETF S-1 برای اتریوم تأیید شود، احتمال اتمام انعطاف‌پذیری فعلی وجود دارد. گذشته VanEck اطلاعات مربوط به محصول ETH ETF خود را در فرم ۸-A ارسال کرد، به معنی این است که مورد تأیید SEC برای این معامله در حال حاضر نزدیک‌تر به موفقیت است.

از زمانی که تایید ETF لحظه‌ای اتریوم در ماه مه باعث رونق بازار شد، احتمال اینکه اخبار تایید معاملات نیز اثرات مشابهی داشته باشد، وجود دارد.

منبع: u.today


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من متین هستم، کارشناس ارشد مالی. عاشق تکنولوژی و بازار های مالی هستم. حدود 2 سال است که در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت دارم. عاشق ورزش و بازی های کامپیوتری هستم.

با معامله در این صرافی ها می توانید تجربه خرید و فروش خوبی را تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معرفی صرافی های برتر خارجی

آخرین مقالات منتشر شده

ورود ۷۱۳۰ واحد بیت کوین به کیف پول‌های بزرگ، یک رکورد جدید ثبت کرد