تعداد ۱۱,۳۵۸ واحد بیت کوین در یک ساعت حرکت کرد، اینجا چه اتفاقی می افتد؟

سه دلیل برای افزایش قیمت بیت کوین به 58000 دلار چیست؟
بازدید 14
۰

تعداد ۱۱,۳۵۸ واحد بیت کوین در یک ساعت حرکت کرد، اینجا چه اتفاقی می افتد؟

به گزارش زوم ارز، Whale Alert، یک ابزار پرطرفدار برای پیگیری تراکنش‌های بزرگ بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال است که در پیشروی امروز چند تا انتقال پشت سر هم از بیت‌کوین را شاهد بود. این تراکنش‌ها فقط در یک ساعت به یک میلیارد دلار آمریکا دست یافت.

این واقعه در حالی رخ داد که بیت کوین پس از تجربه افت ۴ درصدی در روز سه‌شنبه، دوباره در حال رشد قرار گرفت.

۱۱۳۵۸ بیت کوین در حال حرکت

ردیاب بلاک‌چین توانست سه تراکنش متوالی را تشخیص دهد که به مجموع ۱۱۳۵۸ بیت‌کوین – معادل بیش از ۷۴۳ میلیون دلار – منتقل شده بودند.

این معاملات با ارزش ۶،۴۹۹ بیتکوین انجام شدند، شامل تعدادی به مقدار ۲۳۵۹ و ۲۵۰۰ بیتکوین. انتقال اولیه به تنهایی نزدیک به نیم میلیارد دلار آمریکا ارزش داشت.

این تراکنش‌های عظیم بین آدرس‌های بلاک چین ناشناخته صورت گرفت. مقادیر ۶۴۹۹ بیت کوین و ۲۳۵۹ بیت کوین از همان کیف پول (آدرس: vtv93w) منتقل شدند.

بیت کوین از افت اخیر در روز چهارم خروجی بیت کوین ETF بهبود می یابد

بیت‌کوین، ارز دیجیتال برجسته جهان، در روز سه‌شنبه با تنزل ۴.۰۵ درصدی در بازار کریپتو، قیمت خود را به میزان ۶۴۳۶۰ دلار کاهش داد و این امر موجب ایجاد نوساناتی در بازار کریپتو گردید.

از آن زمان، در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین یک الگوی ارتفاعی نشان داده و در تلاش است تا به بالای ۶۵۵۹۰ دلار برسد. با این حال، از این سطح مقاومت دست کشید و در حال حاضر با قیمت ۶۵,۱۴۸ دلار معامله می‌شود.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

یکی از دلایل اصلی کاهش قیمت بیت‌کوین، خروج سرمایه از ETF‌های بیت‌کوین بود. در تاریخ ۱۸ ژوئن، ETF Grayscale Bitcoin Trust با خروج ۶۲.۳ میلیون دلار از بازار روبرو شد، در حالی که ETF Fidelity با ۸۳ میلیون دلار ورودی بیشتری نسبت به Grayscale داشت. این واقعیت موجب شد که برخی از سرمایه‌گذاران اقدام به برداشت مقداری از سرمایه‌شان از بیت‌کوین کنند.

با توجه به تحلیل پلتفرم SpotOnChain در زمینه X، این چهارمین روز پیاپی بود که خروجی اعلام شد.

Samson Mow پیش بینی می کند که بیت کوین به ۱.۰ میلیون دلار برسد

در ابتدای هفته جاری، سامسون موو، کسی که در حوزه بیتکوین فعالیت می‌کند، موفق به دوبرابر کردن پیش‌بینی‌هایش برای میزان ۱ میلیون دلاری بیت‌کوینی که در اوایل سال جاری انجام داده بود، شد.

در تاریخ ۳ ژانویه، مدیر عامل Mow اعلام کرد که او مطمئن است ارز دیجیتال برجسته به مبلغ ۱ میلیون دلار خواهد رسید. اما سوالی که مطرح است این است که زمان و سرعت دقیق این رشد چقدر خواهد بود؟ در توییت‌های پیشین، Mow به این نکات اشاره کرده است که ورود به ETF‌های بیت‌کوین و نیز نیمه‌شدن بیت‌کوین در ماه آوریل از جمله عوامل اصلی برای رسیدن به این سطح قیمت بیت‌کوین در آینده است.

با این حال، اخیراً او توییت کرد که عدم وجود شمع گودزیلا برای بیت کوین به این معنی است که احتمال دیدن شمع امگا به طور چشمگیری در حال افزایش است. به طور غیر منتظره، او پیش‌بینی کرد که بیت کوین ممکن است ناگهان ارزش خود را از ۷۰۰۰۰ دلار به ۲۰۰۰۰۰ دلار در یک شب افزایش دهد.

منبع: u.today


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من زهرا هستم. کارشناسی کامپیوتر خوندم. من حدود 4 سال است که با مارکت ارز های دیجیتال آشنا شدم. و ترجیح دادم به دنبال کردن اخبار کریپتو. همچنین عاشق نقاشی و هنر هستم

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها