مایکل سیلر در مورد سقوط بیت کوین به زیر ۶۸۰۰۰ دلار سکوتش را شکست

سیگنال خرید بیت کوین در نمودار ساعتی آشکار است
بازدید 6
۰

مایکل سیلر در مورد سقوط بیت کوین به زیر ۶۸۰۰۰ دلار سکوتش را شکست

به گزارش زوم ارز، مایکل سیلر، یکی از حامیان برجسته بیت کوین و یکی از بنیانگذاران شرکت غول هوش تجاری MicroStrategy، اخیراً توییتی منتشر کرده است که به نظر می‌رسد هدف آن نشان دادن اعتماد او به بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش سرمایه بازار است. او اشاره کرده است که قیمت بیت کوین در یک شب به مقدار ۶۸۰۰۰ دلار کاهش یافته است، به شکلی غیرمنتظره و ناگهانی.

عوامل اصلی اقتصادی تاثیرات خاصی بر کاهش ناگهانی قیمت بیت کوین داشته‌اند. شاخص قیمت مخارج مصرف شخصی (PCE) پس از تغییر ۲.۷۵ درصدی در مدت ۱۲ ماه، در آوریل با رشد کم ۰.۲۵ درصدی روبرو شد که این افزایش به عنوان پایین‌ترین سطح آن در سه سال گذشته ثبت شد.

با وجود هماهنگی با پیش‌بینی‌های تحلیلگران، قیمت بیت کوین همچنان در سه شمع قرمز متوالی با ۲.۱۴ درصد کاهش به سطح ۶۷,۷۱۲ دلار از ۶۸,۶۰۸ دلار رسید. امروز، یک حرکت کوچک جهت بالا در بیت کوین رخ داد که این ارز دیجیتال بزرگ را کمی ارتقاء داد.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

همانطور که U.Today گزارش داده است، صرافی معتبر ارزهای دیجیتال DMM Bitcoin Exchange در ژاپن، با یک حمله هکری گسترده که به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال رمزنگاری شده – ۴,۵۰۲ BTC، روبرو شد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط Chainalysis، این حمله هک بزرگترین حمله در سال ۲۰۲۲ به یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال بود و هفتمین حمله هک بزرگ در تاریخ صنعت ارزهای دیجیتال.

منبع: u.today


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من زهرا هستم. کارشناسی کامپیوتر خوندم. من حدود 4 سال است که با مارکت ارز های دیجیتال آشنا شدم. و ترجیح دادم به دنبال کردن اخبار کریپتو. همچنین عاشق نقاشی و هنر هستم

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها