اگر بیت کوین به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد، سهام MicroStrategy چقدر ارزش خواهد داشت؟

1709366467 a7a3e5f881bb39d711e169cffc176973de16a3eb
بازدید 9
۰

اگر بیت کوین به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد، سهام MicroStrategy چقدر ارزش خواهد داشت؟

به گزارش زوم ارز، در حافظه اخیر، چند سال برای بیت‌کوین بسیار موفق بوده است و سال ۲۰۲۴ در این زمینه بسیار خوب بوده است. این ارز دیجیتال برتر جهان نه تنها شاهد تأیید اولین ETF برای معاملات بیت‌کوین در ایالات متحده بود، بلکه در بازار کریپتو نیز رشد قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: جهت مطالعه اخبار ارز دیجیتال کلیک نمایید.

در واقع، قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ با رشد ۴۰.۱۱ درصد نسبت به سال قبل، از تقریباً ۴۴,۰۰۰ دلار در زمان انتشار به ۶۱,۹۳۷ دلار افزایش یافته است.

میکرواستراتژی مایکل سیلر (NASDAQ: MSTR)

میکرواستراتژی مایکل سیلر (NASDAQ: MSTR)

با این وجود، یک سهام مرتبط با بیت‌کوین توانسته است با رشد سالانه خود، به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارزهای دیجیتال جهان، عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین داشته باشد، علیرغم نگرانی‌های گسترده درباره کاهش همبستگی آن با سکه.

همچنین، با افزایش قیمت بیت‌کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار که به نظر می‌رسد در آستانه رویداد نیمه‌پیش بینی شده است، امکان بسیار زیادی وجود دارد که رویدادی که در تاریخ به افزایش ده برابر و گاهاً صد برابر ارزش بیت‌کوین منجر شده است، رخ دهد. به همین دلیل، فینبولد تصمیم گرفته است تا بفهمد چگونه شرکت MSTR در این شرایط می‌تواند رشد کند.

نمودار قیمت سهام MSTR

برای تخمین اینکه میکرواستراتژی چقدر می‌تواند از ادامه افزایش بیت‌کوین سود ببرد، ابتدا باید بدانیم که در مقایسه با ارز دیجیتال، چه میزان افزایشی را تجربه کرده است.

اطلاعات جالبی وجود دارد – به ویژه با توجه به اینکه سهام MSTR در ۴۸ ساعت اول پس از تأیید ETF با ۲۰٪ کاهش روبرو شد – که شرکت مایکل سایلر در واقع در سال ۲۰۲۴ عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین داشته است.

در همان بازه زمانی که بیت‌کوین با رشد ۴۰.۱۱ درصدی روبرو بودیم، میکرواستراتژی با ۴۹.۲۹ درصد رشد مواجه شد – از تقریباً ۶۸۵ دلار در ابتدای سال به ۱۰۲۲.۸۴ دلار در بسته شدن بازار سهام در ۲۹ فوریه.

بر این اساس، می دانیم که در سال 2024، سهام MSTR به ازای هر 1٪ افزایش در ارزش بیت کوین، تقریباً 1.23٪ افزایش یافت.

بر این اساس، می دانیم که در سال ۲۰۲۴، سهام MSTR به ازای هر ۱٪ افزایش در ارزش بیت کوین، تقریباً ۱.۲۳٪ افزایش یافت.

 

اگر بیت کوین به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد سهام MSTR چقدر می تواند افزایش یابد؟

برای رسیدن به قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار، بیت‌کوین باید ۶۱.۵۸ درصد افزایش قیمت داشته باشد و به ارزش ۳۸,۰۶۳ دلار افزایش یابد.

اگرچه این افزایش در نگاه اول به طور غیرقابل قبولی بزرگ به نظر می‌رسد، باید به یاد داشت که در ۵ روز گذشته، بیت‌کوین به ۱۰,۰۰۰ دلار افزایش یافته است. این به این معنی است که بیت‌کوین تنها به کمتر از ۴ برابر دیگر – یا ۱۹ روز اضافی با میانگین نرخ صعود فعلی – نیاز دارد تا به هدف قیمت برسد.

با توجه به عملکرد کمی MSTR نسبت به بیت‌کوین – و با فرض اینکه این نسبت در آینده قابل پیش‌بینی باقی بماند – احتمالاً سهام MSTR تا زمانی که قیمت بیت‌کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد، ۷۵.۶۷٪ افزایش خواهد یافت و به نزدیک‌ترین رکورد قبلی خود، حدود ۱,۷۹۶.۸۲ دلار، نزدیک خواهد شد.


منبع: finbold.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من شیما هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را دنبال و ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها