آیا نهنگ های بزرگ بیت کوین به بازار باز گشته‌اند؟

آیا نهنگ های بزرگ بیت کوین به بازار باز گشته‌اند؟
بازدید 11
۰

آیا نهنگ های بزرگ بیت کوین به بازار باز گشته‌اند؟

به گزارش زوم ارز، با توجه به فشار فروش ناشی از نقل و انتقالات در محدوده دولت آلمان و بازپرداخت Mt.Gox، ارز رمزنگاری پیشرو بیت کوین، روز جمعه زیر مقدار ۵۴،۰۰۰ دلار سقوط کرد.

هرچند قیمت بیت کوین به سطحی کاهش یافت که از نظر کانون های اساسی آن اخرین بار در فوریه دیده شده بود، اما امروز باز ارتقاء یافت و به بالای ۵۷۰۰۰ دلار رسید.

تحلیلگران اعلام کرده‌اند که بهبوداتی که در بازار بیت کوین اتفاق افتاده، به دلیل تخصیص ۸ میلیارد دلار توسط سرمایه‌گذاران برای بازپرداخت Mt. Gox است. این موضوع نشان می‌دهد که دولت‌های آمریکا و آلمان برای کنترل فشارهای مرتبط با فروش بیت کوین تلاش می‌کنند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

همچنین، تحلیل‌گران اظهار کردند که جریان‌های خالص ورودی در ETF بیت‌کوین نیز این بازیابی را پشتیبانی می‌کند.

بزرگترین جریان خالص ورودی در ETF های بیت کوین در یک ماه!

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط Coinglass، ETF‌های بیت کوین مستقر در ایالات متحده تجربه‌ای مشابه ۶ ژوئن را در ۵ ژوئیه داشتند، زیرا پس از دو روز پیاپی خروج خالص، ورودی خالص آن‌ها به مبلغ ۱۴۳ میلیون دلار را در ثبت نمودند.

تحلیلگران اظهار کردند که جریان های مهم ورودی به ETF ها نشان می دهد که سرمایه گذاران نهادی و شخصی از این فرصت برای خرید بیت کوین با قیمت های کمتر بهره می برند.

بیت‌کوین باید هفتگی خود را بالای ۶۰۶۰۰ دلار برساند!

در آخرین ویدیوی یوتیوب خود، تحلیلگر مستعار Rekt Capital با تجزیه و تحلیل جدیدترین حرکات قیمت بیت کوین، اظهار کرد که بیت کوین باید به انجام هفتگی خود با ارزش بالای ۶۰۶۰۰ دلار برسد تا از اصلاحات بیشتری جلوگیری شود.

این تحلیلگر همچنین اظهار کرد که علاوه بر انحراف هفتگی، بیت کوین باید تلاش بیشتری برای افزایش قیمت خود در بازه ۵۷۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰ دلار به کار گیرد.

او تصریح کرد که در صورتی که قیمت بیت کوین در بازه ۵۷۰۰۰-۶۵۰۰۰ دلار شتاب‌زده و به سمت بالا حرکت کند، ممکن است قیمت آن به ۶۵۰۰۰-۷۳۰۰۰ دلار افزایش یابد.

“جهت افزایش قیمت بیت‌کوین، ضروری است که ارزش آن هفته‌ای به بیش از ۶۰۶۰۰ دلار افزایش یابد. در غیر اینصورت، حمایت قبلی به یک مقاومت تبدیل خواهد شد و روند صعودی مختمر نخواهد بود.”

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

“پس از عبور از حد مقاومت ۶۰۶۰۰ دلار، بیت کوین باید فشار بیشتری را برای رسیدن به محدوده قیمتی ۵۷۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰ دلار تحمل کند.”

منبع: en.bitcoinsistemi.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من زهرا هستم. کارشناسی کامپیوتر خوندم. من حدود 4 سال است که با مارکت ارز های دیجیتال آشنا شدم. و ترجیح دادم به دنبال کردن اخبار کریپتو. همچنین عاشق نقاشی و هنر هستم

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها