اگر خریدار ها قیمت بیت کوین را به بیش از ۷۲ هزار دلار برسانند انفجار رخ خواهد داد

براساس دیتای کوین مارکت کپ: پیش بینی قیمت بیت کوین 16 تیر 1403
بازدید 8
۰

اگر خریدار ها قیمت بیت کوین را به بیش از ۷۲ هزار دلار برسانند انفجار رخ خواهد داد

به گزارش زوم ارز، قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۲ درصد افزایش یافته و به بالای ۷۰۰۰۰ دلار رسیده است، که یک سطح روانی بسیار مهم است. ویلی وو، تحلیلگر زنجیره ای، در حالی که گاوها برای بهره بیشتر آماده می‌شوند، معتقد است که پس از شکستن از سطح مقاومت اصلی در ۷۲۰۰۰ دلار، ارز دیجیتال می تواند حتی به سطوح بالاتری صعود کند.

آیا بیت کوین به دلیل فشار کوتاه به ۷۵۰۰۰ دلار می رسد؟

حتی پس از اینکه جهش در ۲۰ میزان سکه را به بالای ۶۶۰۰۰ دلار افزایش داد، پس از مدت‌ها کاهش، به کاهش درآورد و قیمت بیت کوین را به ۵۶۵۰۰ دلار کاهاند، اما این افزایش پایداری نداشت. با ادامه این روند، قیمت بیت کوین در یک محدوده وسیع قرار دارد، با سقف ۷۲۰۰۰ دلار، اولین حمایت محلی، و ۷۳۸۰۰ دلار به عنوان بالاترین رکورد تاریخی.

با این حال، با توجه به اهمیت ۷۲۰۰۰ دلار، سطحی که تنها مجدداً آزمایش شده و هنوز شکسته نشده است، یک نقض چشمگیر است. توضیحی برای افزایش احتمالی قیمت این است که یک شکست، در حالت ایده‌آل، همراه با افزایش حجم، ممکن است نشانه شروع مرحله جدیدی باشد که تقاضا را افزایش دهد.

برای Woo، بسته شدن با قیمت ۷۲۰۰۰ دلار می‌تواند باعث افزایش سریع قیمت‌ها گردد، حتی به دلیل یک فشار کوتاه، قیمت‌ها ممکن است به ۷۵۰۰۰ دلار نیز برسد. هنگامی که گاوهای نر به سطح بالایی از علاقه و تقاضا برسند و بسته شوند، انحلال های زیادی رخ می‌دهد که منجر به بسته شدن بسیاری از موقعیت‌های فروش کوتاه شده و قیمت‌ها را به بالا می‌کشاند.

با تحلیل Woo، حدود ۱.۵ میلیارد دلار از معاملات فروش کوتاه تا سقف ۷۵,۰۰۰ دلار منحل می‌شود. اگر این اتفاق روی دهد، احتمالاً بیت‌کوین حدود هفت هفته پس از نصف شدن، رکوردهای جدید را ثبت می‌کند.

پشتوانه این احساسات صعودی، افزایش چشمگیر جریان‌های نهادی به صندوق‌های نقدی قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در تاریخ ۴ ژوئن ظاهر شد. بر اساس داده‌های sosovalue، دیروز، صادرکنندگان ETF بیت کوین مبلغ ۸۸۶.۶ میلیون دلار بیت کوین را خریداری کردند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

Fidelity خریداری کرد ۳۷۸.۷ میلیون دلار ارز دیجیتال بیت کوین، در حالی که بلک راک، که بزرگترین ETF بیت کوین است، ۲۷۴.۴ میلیون دلار از این سکه را خرید. همچنین، Bitwise با اضافه کردن ۶۱ میلیون دلار ارز دیجیتال بیت کوین، تقاضای قابل توجهی ایجاد کرد.

جالب است که Grayscale همچنین مشاهده کننده‌ی جریان‌های ورودی بود و بیش از ۲۸.۲ میلیون دلار ارز دیجیتال بیتکوین از سوی مشتریان خود به افزود. این حجم ورودی دومین بیشترین میزان روزانه از زمان راه‌اندازی بورس‌نامه مبادله‌ی صندوق تبادله‌ی مبتنی بر بیتکوین در ژانویه ۲۰۲۴ بود.

با این حرکت مثبت در تقاضا، قیمت بیت کوین به بیش از ۷۱۵۰۰ دلار رسیده است. این نکته مهم است که قیمت‌ها همچنان بالای حدود ۷۰۰۰۰ دلار باقی‌بماند، که نشان‌دهنده‌ی افزایش پیوسته از میانگین محوری Bollinger Bands در تاریخ ۳ ژوئن است.

تقاضا برای این مشتقات پیچیده به سرعت در حال افزایش است، زیرا دیروز، کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند (SEC) اولین ETF بیت کوین این کشور را تایید کرد. این محصول تنها برای سرمایه گذاران ثروتمند و نهادی قابل دسترسی خواهد بود. این اتفاق پس از عرضه محصول مشابه در استرالیا رخ داده است، که بخشی از رونق سبز نوظهور در این حوزه است.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من shlhk هستم. عاشق ترید ارز های دیجیتال. البته ترید از طریق اخبار. من با دنبال کردن اخبار رمز ارز ها، با پروژه های خوب و مناسب آشنا می شوم و در زمان مناسب توکن آن پروژه را خریداری می کنم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها