قرار است بیت کوین برای همیشه به سمت ۱۵۰۰۰۰ دلار ادامه یابد، آیا خواهد رسید؟

قرار است بیت کوین برای همیشه به سمت 150000 دلار ادامه یابد، آیا خواهد رسید؟
بازدید 8
۰

قرار است بیت کوین برای همیشه به سمت ۱۵۰۰۰۰ دلار ادامه یابد، آیا خواهد رسید؟

به گزارش زوم ارز، با وجود احساسات منفی عمومی در مورد بیت کوین (BTC)، یک متخصص معاملاتی اظهار کرده است که در حقیقت فرصتی برای رشد دارایی در زمان کوتاه وجود دارد.

در تاریخ ۲۱ ژوئن، در یک تجزیه و تحلیل دقیق که توسط آلن سانتانا در TradingView منتشر شد، نمودار ماهانه بیت کوین مورد بررسی قرار گرفت و او سیگنال‌های مختلفی را برای سرمایه‌گذاران مشخص کرد.

با وجود پیشرفت‌های قبلی، علائم نگران‌کننده‌ای در حرکت‌های اخیر مشاهده شده است. در ماه گذشته، قیمت بیت کوین زیر اوجی که در نوامبر ۲۰۲۱ ثبت شده بسته شد، که نشانگر تلاش برای عبور از اوج‌های قبلی است.

این تحلیلگر بیان کرد که این ماه با شروعی صعودی آغاز شده بود، که از تظاهرات دوران طولانی جلسات قابل مشاهده بود، اما در دومین نیمه به یک مسیر نزولی تبدیل شد. همچنین، بیت کوین با نوسانات کم مواجه شده بود که نشان دهنده ورود کمتر بازیکنان جدید به بازار است و این می تواند به معنای کاهش اشتیاق باشد.

مرحله بعدی برای حرکت قیمت بیت کوین

تحلیل سانتانا نشان داد که با فرا رسیدن به بی‌سابقه‌ترین سطح تاریخی، بیت‌کوین به یک دوره سه ماهه بی‌سابقه وارد شده است. این انحراف از الگوهای گذشته نشانگر این است که بازار ممکن است در هر جهتی حرکت کند. بر اساس تخمینات سانتانا، امکان وجود یک اصلاح قبل از رسیدن به بیشترین سطح جدید وجود دارد که ممکن است نشاندهنده یک فضای محدود برای رشد در مدت کوتاه باشد.

در این حالت، با وجود سیگنال‌های نزولی، سانتانا بیان کرد که احتمالاً بیت‌کوین می‌تواند به ارزش ۱۰۰،۰۰۰ دلار یا حتی ۱۵۰،۰۰۰ دلار رسید. او تاکید داشت که اهمیت آمادگی برای همه نتایج بیشتر از اعتماد ساده به امید است.

با وجود آنکه احساسات منفی بر روی آن غلبه دارند، اکثریت بازار معتقدند که قیمت بیت کوین احتمالاً افزایش خواهد یافت و هدف قابل‌تصوری به اندازه ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد داشت. همچنین، افکار منفی نیز در داده‌های زنجیره‌ای دارایی به نمایش درآمده‌اند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

برای مثال، اطلاعات ارائه شده توسط علی مارتینز، تحلیلگر رمزارز در تاریخ ۲۱ ژوئن، نشان می دهد که فعالیت‌های زنجیره‌ای مرتبط با مبادلات بیت کوین به شدت کاهش یافته است، که این امر نشان دهنده رکود قابل ملاحظه در بازار و کاهش علاقه‌ی سرمایه‌گذاران است.

بطور کلی، نوسانات قیمت بیت‌کوین تحت تأثیر رویدادهای مهم بازار قرار دارد، مانند حرکت بیت‌کوین در پاسخ به اقدامات دولت آلمان. در ابتدای هفته، بیت‌کوین با حدود ۶۶۰۰۰ دلار استوار ماند، اما پس از آن با کاهش شدیدی مواجه و به زیر ۶۳۰۰۰ دلار فرو رفت.

تحلیل بیت کوین

هنگام انتشار، بیت کوین با قیمت ۶۴،۲۶۷ دلار معامله می‌شد که در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً یک درصد افزایش یافته بود. در چارت هفتگی، بیت کوین بیش از سه درصد کاهش داشت.

در حال حاضر، مقدار ۶۴۰۰۰ دلار به عنوان حمایت اساسی برای ارزهای دیجیتال بسیار حیاتی است. هدف بعدی ممکن است به مقاومت ۶۵۰۰۰ دلاری برسد که می‌تواند به‌عنوان حداکثر سطح بعدی مورد توجه قرار بگیرد. از سوی دیگر، افت قیمت زیر مقدار ۶۴۰۰۰ دلار ممکن است باعث کاهش قیمت بیت‌کوین به مبلغ ۶۰۰۰۰ دلار شود.

اخطار مسئولیت: لطفاً توجه داشته باشید که محتوای این وب‌سایت برای توصیه یا مشاوره در زمینه سرمایه‌گذاری مناسب نیست. سرمایه‌گذاری حاوی ریسک و فشار می‌باشد و در پروسه سرمایه‌گذاری، سرمایه شما ممکن است در خطر قرار گیرد.

منبع: finbold.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من محمد هستم. و حدود 3 سال است که در حوزه اخبار ارز های دیجیتال فعالیت دارم، بنده مترجمی خوندم. و ترجیح میدم تایم زیادی از روز را به مطالعه مقالات و اخبار ارز های دیجیتال بپردازم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها