تحلیلگر مطرح نشان می دهد که چرا قیمت بیت کوین می تواند به ۵۲۰۰۰ دلار کاهش یابد

تحلیلگر مطرح نشان می دهد که چرا قیمت بیت کوین می تواند به 52000 دلار کاهش یابد
بازدید 13
۰

تحلیلگر مطرح نشان می دهد که چرا قیمت بیت کوین می تواند به ۵۲۰۰۰ دلار کاهش یابد

به گزارش زوم ارز، یک تحلیلگر رمزارز به اشتراک گذاشته که دلایلی واضح برای احتمالی افزایش بیشتر در قیمت بیت کوین تا ۵۲۰۰۰ دلار وجود دارد. او بیان کرده است که بیت کوین توانایی حفظ سطوح حمایت اساسی را از دست داده است، که این می تواند نشاندهنده تغییر احتمالی از یک روند صعودی به معکوس آن باشد.

تحلیلگر سقوط بیت کوین را تا ۵۲۰۰۰ دلار پیش بینی می کند

جاستین بنت، تحلیلگر رمزارز، در پستی در X (توئیتر سابق) در ۲۱ ژوئن پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند شاهد باشد. سقوط قیمت به کلید بین ۵۲۰۰۰ تا ۵۴۰۰۰ دلار است. او نمودار قیمتی را به اشتراک گذاشت که کاهش اخیر بیت کوین را نشان می دهد و تأکید می کند که قیمت آن همچنان محدود به محدوده است و هیچ روند نزولی یا صعودی واضحی را در حالی که بین حمایت و مقاومت معامله می کند، نشان نمی دهد.

در حالی که بنت معتقد است که بیت کوین می تواند تا ۵۲۰۰۰ دلار سقوط کند، این تحلیلگر دلایل متعددی را برای این چشم انداز نزولی ذکر کرد. او فاش کرد که بیت کوین از اکتبر ۲۰۲۳ از یک خط روند کلیدی عبور کرده است که نشان دهنده تغییر به سمت قلمرو نزولی است. علاوه بر این، این تحلیلگر به عدم تعادل بازار بین ۲۶ و ۲۷ فوریه اشاره کرد که نشان دهنده احتمال انباشت کمتر و فشار فروش بیشتر برای بیت کوین است.

دختر همچنین زیر آستانه قیمت ۵۶۵۰۰ دلار برای بیت کوین وجود قدرت نقدینگی قابل توجه را بیان کرد. او اظهار کرد که به دلیل تمرکز خرید و فروش بیت کوین در بازارها، اغلب به مناطقی با نقدینگی بالاتر حرکت می‌کنند. به عبارت دیگر، احتمال سقوط بیت کوین زیر مبلغ ۶۰۰۰۰ دلار بیشتر است.

به طور اخیر، بنت اظهار نمود که قابلیت صعودی بیت کوین به بالای ۷۲۰۰۰ دلار وجود دارد که می‌تواند منجر به جذب نقدینگی در این ارتفاع شود. با این حال، این تحلیل‌گر نیز به وضعیت کنونی نمودار بیت کوین توجه کرده و این سناریوی کمتر احتمال را بررسی می‌کند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

“از زمانی که وارد سال ۲۰۲۰ شدم، مدعی حمایت از کریپتو بودم، اما واقعیت‌ها از آنچه که فکر می‌کردم متفاوت است. بنت اظهار داشت که نمودارها به اندازه کافی جذاب نیستند و بازار سهام تنها عاملی است که از انداختن کریپتو به صخره جلوگیری می‌کند.”

علاقه سرمایه گذاران به بیت کوین رو به کاهش است

در یکی از آخرین نوشته‌های X، تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، علی مارتینز اعلام کرد که علاقه سرمایه‌گذاران به بیت کوین در حال کاهش است. به گفته این تحلیل‌گر، BTC در حال تجربه رکود قابل توجهی در فعالیت‌های زنجیره‌ای مرتبط با مبادلات است. علاوه بر این، ارز دیجیتال پیشگام در حال حاضر شاهد کاهش قابل توجهی در استفاده از شبکه خود است که نشان دهنده تغییر در تقاضا برای بیت کوین است.

مارتینز نتیجه گرفته است که بازار کریپتو ممکن است توجه خود را به اتریوم، که بزرگترین آلتکوین جهان است، جلب کند. او اعلام کرد که جمعیت به اتریوم خوش‌بین‌تر است و به دلیل افزایش نشانه‌های رسانه‌های اجتماعی، این ارز دیجیتال به مرور به برجسته‌ترین ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل می‌شود.

تغییر در احساسات سرمایه‌گذاران می‌تواند به راه‌اندازی ETF‌های Ethereum Spot نسبت داده شود. این ETF‌ها انتظار می‌رود جریان‌های قابل‌توجهی را به بازار اتریوم وارد کنند و به‌طور بالقوه باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتال شوند. آنالیست بنت همچنین اظهار می‌دهد که اصلاح قیمت بیت‌کوین ممکن است به سمت پایین بروز کند و به قیمت ۵۴۹۳۰ دلار برسد.

با توجه به گزارش Coin Market Cap، در زمان نوشتن این نوشته، بیت کوین با قیمت ۶۴۲۶۵ دلار معامله می‌شود که نشان دهنده کاهش ۲.۸۷ درصدی آن در هفته گذشته است.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من حامد هستم و 5 سال در حوزه اخبار ارز های دیجیتال فعالیت دارم. روزانه اخبار اقتصادی و مالی و همچنین کریپتو را دنبال می کنم. فردی ماجراجو و پیگیر هستم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها