۸۳ درصد از دارندگان بیت کوین با وجود افت زیر ۶۰۰۰۰ دلار همچنان در سود هستند

83 درصد از دارندگان بیت کوین با وجود افت زیر 60000 دلار همچنان در سود هستند
بازدید 8
۰

۸۳ درصد از دارندگان بیت کوین با وجود افت زیر ۶۰۰۰۰ دلار همچنان در سود هستند

به گزارش زوم ارز، در پایان هفته، ارز دیجیتال بیت‌کوین تحت تأثیر فروش سریع توسط دارندگان اصلی مانند دولت‌های آلمان و ایالات متحده، با یک کاهش قیمت به زیر ۶۰۰۰۰ دلار روبرو شد. این واقعه باعث اتفاقی بزرگ در دو سال اخیر برای ارزهای دیجیتال شد و میلیاردها دلار از بازار حذف شد. اما با این حال، دارندگان بیت‌کوین همچنان به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌اند و اکثر سرمایه‌گذاران در حال حاضر، علیرغم رکود بازار، سوددهی خوبی داشته‌اند.

دارندگان بیت کوین از سودهای عظیم لذت می برند

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط ردیاب زنجیره ای IntoTheBlock، تخمین زده شده است که تعداد حدود ۵۳.۵۷ میلیون فرد در سراسر جهان دارای بیت‌کوین هستند. از این تعداد سرمایه‌گذاران، ۸۳ درصد هنوز هم سودآوری را تجربه می‌کنند، حتی با کاهش قیمت بیت‌کوین زیر ۶۰۰۰۰ دلار، زیرا قیمت فعلی آن بیش از ۵۶۰۰۰ دلار می‌باشد.

این تنها ۱۷ درصد از افرادی که بیت کوین دارند، هم اکنون سودی نمی‌بینند، در حالی که بقیه از این معامله‌ها بهره‌مند هستند. از میان این ۱۷ درصد، ۱۳ درصد افراد پس از خرید بیت کوین‌ها به زمانی رسیدند که ارزش آن‌ها بیشتر از ارزش کنونی بوده و این افراد منابع خود را از دست دادند. دیگر ۴ درصد افراد، سکه‌های خود را به قیمت فعلی تهیه کردند و نه سودی کسب می‌کنند و نه ضرری پایبندند.

در قرن حالت، حدود ۴۴.۶۱ میلیون سرمایه گذار بیت کوین هنوز در موقعیت های سودآور خود هستند. در حال حاضر ۶.۸ میلیون دارنده بیت کوین ضرر کرده‌اند و تعداد حدودی ۲.۱۶ میلیون سرمایه گذار در نقطه صفر قرار دارند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

لازم به ذکر است که بیشتر سرمایه‌گذارانی که در موقعیت سوددهی قرار دارند، با هزینه ورودی کمتر از ۵۰۰۰۰ دلار به بازار وارد شده‌اند. این موضوع نشان‌دهنده آن است که حتی با یک سقوط ۱۰ درصدی دیگر، اکثریت سرمایه‌گذاران بیت‌کوین هنوز هم دارای ارزش سرمایه خود خواهند بود و احتمالاً در موقعیت سوددهی باقی خواهند ماند.

دارندگان بلندمدت بیت کوین در معرض خطر زیان

به طور گسترده‌ای در داده‌ها مشاهده می‌شود که بیشتر سرمایه‌گذاران بیت‌کوین هنوز هم به سود دست یافته‌اند. اما یک روند رو به رشد مشاهده می‌شود که به‌ویژه بر دارندگان بلندمدت تأثیر می‌گذارد. براساس گزارش Sentiment، متوسط بازده دارندگان بلندمدت بیت‌کوین برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته در خطر سقوط قرار دارد.

با این حال، با توجه به عملکرد قبلی BTC که میانگین بازدهی بلندمدت دارندگان به قرمز رسیده است، این یک عامل منفی برای قیمت نیست. به عبارت دیگر، همانطور که Santiment بیان کرده است، اغلب زمان مناسبی برای خرید است، به ویژه زمانی که “MVRV 30 و ۳۶۵ روزه بیت‌کوین در محدوده منفی قرار دارد.” این به این معناست که شما در این زمان اعتبار ریاضی برای خرید نسبت به سایر تاجران دارید.

برای ابراز اهمیت این فرصت خرید عالی، Santiment ذکر می‌کند: در صورتی که آخرین بار که هر دو این متغیرها در بخش منفی قرار داشتند، خرید کرده بودید، بازده بیت کوین شما ۱۳۲% + بود. به زبان دیگر، پیشرفت‌هایی مانند این می‌تواند به هنگامی که بازار پایین است نشانگر مطلوبی برای شروع خرید باشد.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من shlhk هستم. عاشق ترید ارز های دیجیتال. البته ترید از طریق اخبار. من با دنبال کردن اخبار رمز ارز ها، با پروژه های خوب و مناسب آشنا می شوم و در زمان مناسب توکن آن پروژه را خریداری می کنم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها