تعداد ۱۹۰۱ واحد بیت کوین در یک روز به ETF ها اضافه شد، چرا قیمت جهش نداشت؟

پروتکل معاملاتی بیت کوین به مرحله‌ مهم رسیده است
بازدید 6
۰

تعداد ۱۹۰۱ واحد بیت کوین در یک روز به ETF ها اضافه شد، چرا قیمت جهش نداشت؟

به گزارش زوم ارز، صندوق‌های معاملاتی بیتکوین (ETF) در نمایش اعتماد سرمایه‌گذاران، افزایش چشمگیری را تجربه می‌کنند. به گزارش اخیر، در تاریخ ۷ ژوئن، میزان ورود بیتکوین به ارزش ۱۳۲ میلیون دلار به صندوق‌های ETF در مدت ۲۴ ساعت افزایش یافت. جولیان فاهرر اظهار داشته است که این جریان ورودی پیوسته در طی ۱۹ روز اخیر، نشانگر تقویت اعتماد سرمایه‌گذاران به این بازار می‌باشد.

با توجه به توزیع ورودی، بلک راک با ۲۴۵۰ بیت کوین به ارزش ۱۶۹.۲ میلیون دلار، بیشترین مقدار ورودی را داشت. Grayscale نیز خروجی ۵۲۴ بیت کوین به ارزش ۳۶.۳ میلیون دلار را ثبت کرد. از سوی دیگر، Ark یک رقم دو رقمی را ثبت کرده و ۹۹ بیت کوین به ارزش ۶.۹ میلیون دلار را تضمین کرده است.

با وجود این جریان‌های عظیم که نشان‌دهنده افزایش قابل توجه علاقه سرمایه‌گذاران است، قیمت بیت‌کوین پس از رسیدن به بالاترین سطح تاریخی‌اش، به زیر مرز ۷۰۰۰۰ دلار سقوط کرد و با کاهش ۲.۵۶ درصدی به ۶۹۴۲۸.۰۷ دلار رسید. عدم واکنش در قیمت باعث گمانه‌زنی‌ها توسط جامعه گسترده‌تر ارزهای دیجیتال شده است.

حدس و گمان های بیت کوین، احساسات بازار و پیش بینی های آینده

با توجه به افزایش آهسته بیت کوین پس از نیمه‌ی اول سال، یک احساس عدم تمایل به وجود آمده که به عملکرد بیت کوین مربوط می‌شود. برخی نگران هستند که بیت کوین هنوز در معرض خطر کاهش قیمت قرار دارد. اما تعداد سرمایه‌گذارانی که وارد این بازار می‌شوند به سمت مخالف حرکت می‌کند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

با توجه به ترجیحات تاریخی، حضور جریان‌های ورودی بزرگ به بازار بدون حرکت قیمت، نشان‌دهنده پیشرفت مثبت در آینده است. هر چه این روند به مدت زمان بیشتری ادامه یابد، قیمت‌ها به سطح‌های بالاتری ارتقا خواهند یافت.

بنا به پیش‌بینی رهبران صنعت چون مایک نووگراتز، رابرت کیوساکی و تام لی احتمالاً قیمت‌ها به ارتفاع جدیدی خواهند رسید. نووگراتز با قاطعیت معتقد است که قبل از پایان امسال، ارز دیجیتال بیت‌کوین ممکن است به مرز یک مقدار شش رقمی برسد. از سوی دیگر، کیوساکی با اظهارپیش‌بینی ۳۵۰,۰۰۰ دلار برای ارز بیت‌کوین تا ماه آگوست، حتی به صورت جسورانه‌تری به این موضوع نگریسته است.

تحلیلگران به طور جالب اظهار داشته‌اند که پس از وقوع رویداد تقسیم دوم بیت کوین، قیمت آن به الگوهای مشابهی پیروی می‌کند و با توجه به چرخه‌های گذشته، افزایش قابل توجهی در قیمت آن قابل مشاهده است.

منبع: u.today


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من زهرا هستم. کارشناسی کامپیوتر خوندم. من حدود 4 سال است که با مارکت ارز های دیجیتال آشنا شدم. و ترجیح دادم به دنبال کردن اخبار کریپتو. همچنین عاشق نقاشی و هنر هستم

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها