جیسون پیزینو: الگوی تثبیت بیت کوین مشابه روند قبل از صعود سال گذشته است

جیسون پیزینو: الگوی تثبیت بیت کوین مشابه روند قبل از صعود سال گذشته است
بازدید 14
۰

جیسون پیزینو: الگوی تثبیت بیت کوین مشابه روند قبل از صعود سال گذشته است

جیسون پیزینو، استراتژیست مشهور ارزهای دیجیتال، معتقد است که تثبیت قیمت بیت کوین در ماه‌های اخیر شباهت زیادی به الگوی قیمتی دارد که پیش‌درآمد صعود سهمگین سال گذشته بود. این تحلیلگر برجسته به ۳۳۰ هزار مشترک کانال یوتیوب خود اعلام کرده است که روند تثبیت بیت کوین از ماه مارس تاکنون مشابه حرکت قیمتی سال گذشته است، زمانی که بیت‌کوین ۶ ماه حرکت جانبی داشت و سپس صعودی سه برابری را تجربه کرد.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

پیزینو اشاره می‌کند که الگوی فعلی بیت کوین نشان‌دهنده آماده‌سازی برای یک صعود بزرگ دیگر است. او معتقد است که این تثبیت قیمتی می‌تواند منجر به رشد قابل توجهی در آینده نزدیک شود. به گفته او، بیت کوین به مدت چند ماه در محدوده قیمتی ثابت باقی مانده و این شباهت‌ها نشان‌دهنده پتانسیل بالای یک جهش قیمتی دیگر است.

علاوه بر تحلیل‌های تکنیکال، پیزینو می‌گوید که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز می‌تواند نقش مهمی در رشد بیت کوین ایفا کند. او بر این باور است که در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیت کوین رشد بزرگی را تجربه خواهد کرد. این خوش‌بینی او ناشی از تاریخچه‌ای است که نشان می‌دهد بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال در زمان‌های عدم قطعیت سیاسی، تمایل به نوسانات و رشد دارند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

این تحلیل‌های جیسون پیزینو باعث شده که بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال با دقت بیشتری به روند قیمتی بیت کوین توجه کنند و امیدوار به تکرار صعود سال گذشته باشند. با این حال، همانند همیشه، توصیه می‌شود که سرمایه‌گذاران با احتیاط و تحلیل دقیق اقدام به تصمیم‌گیری‌های مالی خود کنند.


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

میرزایی

میرزایی هستم دانشجوی رشته کامپیوتر علاقمند به ارزهای دیجیتال و تکنولوژی

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها