بازی BANANA مبتنی بر تون کوین در عرض ۳ هفته به ۵ میلیون کاربر می رسد
به گزارش زوم ارز، یک بازی با نام BANANA بر اساس TON، به صورت رسمی پنج میلیون نسخه از آن به فروش رسید. این موضوع باعث شد که بازی BANANA به یکی از پرطرفدارترین بازیهای در حال رشد در اکوسیستم TON تبدیل شود و کاربران بیشتری به این بازی جذب شوند. برای خرید و فروش تون کوین از صرافی های معتبر اقدام کنید
برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید
با حمایت CARV، BANANA در ۷۲ ساعت اول اجرای ماژول داده هوش مصنوعی، یک مرحله بسیار مهم با ورود یک میلیون کاربر به سرویس خود را تجربه کرد.
تا کنون، بانانا بیش از یک میلیون کاربر فعال روزانه، ۱.۴ میلیون حساب اجتماعی متصل و ۴۵ میلیون کار درون بازی انجام شده است.
در بازی BANANA، شما وارد یک دنیای جذاب از جمعآوری موزهای مختلف میشوید که هرکدام دارای ویژگیها و خصوصیات منحصر به فردی هستند. با کلیک بر روی این موزها، شما به امتیازات (PEEL) دست پیدا میکنید و فرصت دارید آنها را به جوایز مختلفی مثل USDT ارزشمند، با جوایزی تا ۵۰۰ دلار مبادله کنید. این سیستم جذاب تضمین میکند که شما در بازی سرمایهگذاری نموده و از مزایای آن بهرهمند شوید.
جذب کنندهترین جنبهی مبحث BANANA در پروتکل CARV قرار دارد؛ این پروتکل یک لایهی داده پیشرو است که به کاربران این امکان را میدهد که دادههای درون بازی خود را کنترل کنند. این پروتکل به بازیکنان قدرت مالکیت، کنترل و حتی درآمدزایی از دادههای خود را میدهد و این به آنها این امکان را میدهد که مستقیم از مشارکت خود در بازی بهرهمند شوند.
شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد: |
ظهور بازیهای همچون BANANA نشان میدهد که هنگام ترکیب کردن پایگاه کاربری عظیم تلگرام با گیمپلی جذاب و مبتنی بر انگیزه، چه امکاناتی فراهم میشود. همچنین، با بیش از نیمی از ۹۵۰ میلیون کاربر ماهانه تلگرام که با برنامههای کوچک تعامل دارند، ما به آغاز کشف احتمالات جدید پرداختهایم. به عبارت دیگر، همکاری بین پلتفرمهای ارتباطی بزرگ و بازیهای جذاب میتواند به معرفی امکانات جدید و جذاب برای کاربران منجر شود.
موفقیت BANANA نقش بارزی در رشد گستردهتر صنعت بازیها در TON ایفا میکند. همچنین، بازیهای دیگر مانند Hamster Kombat و Notcoin نیز توانستهاند میلیونها کاربر را از طریق تلگرام جذب کنند، که نشان از قدرت و پتانسیل TON برای ارائه بستر مطمئن و پذیرش گستردهتر برنامههای غیرمتمرکز دارد.
CARV با تمرکز بر آینده، تصمیم گرفته است رشد بیشتری در اکوسیستم TON را تقویت کند. این شرکت به دنبال همکاری با سایر پروژههای مبتنی بر TON و توسعه بازیهای شخص اول است.
منبع: u.today
بیشتر بخوانید:
· tonچیست
نظرات کاربران