کارشناسان حدس می زنند که چه زمانی قیمت شیبا به مقدار ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار بر می‌گردد

کارشناسان حدس می زنند که چه زمانی قیمت شیبا به مقدار 0.000045 دلار بر می‌گردد
بازدید 9
۰

کارشناسان حدس می زنند که چه زمانی قیمت شیبا به مقدار ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار بر می‌گردد

به گزارش زوم ارز، ۱۳ متخصص در حوزه مالی، با قطعیت به چشم‌انداز بلندمدت شیبا اینو، از جمله نشانه‌های پتانسیل بازگشت سرمایه به اندازه ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار در آینده اشاره کردند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

نسبتاً، در حماسه گاو نر در بازار کریپتو، شیبا اینو اقدامات قابل توجهی انجام داده و در مدت زمان ۲۴ ساعت گذشته با ۳.۵ درصد در بازار کریپتو پیشرفت کرده است. این افزایش در مدت ۲۴ ساعت گذشته، رشد هفته‌ای شیبا اینو را به ۵.۵ درصد ارتقاء داده است.

مقایسه‌ی‌ PEPE، Dogecoin و Dogwifhat (WIF) نشان می‌دهد که این ارزها در مقایسه با یکدیگر، در هفته‌ی گذشته، به نسبت بیشتر رشد کرده‌اند و درصد افزایش چشمگیری را تجربه کرده‌اند.

هنگامی که SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۷۸۱ دلار معامله می شود، میم کوین با ۴.۴ درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت ماهانه خود به معامله ادامه می‌دهد. اما با توجه به ارزش SHIB که تنها دو هفته پیش ۰.۰۰۰۰۱۲۹۴ دلار بود، ارزش بازار فعلی آن نشان دهنده رشد ۳۷.۶۳ درصدی است.

تحلیلگران اجتماعی پیش‌بینی کرده‌اند که ارزش شیبا اینو در آینده افزایش یافته و به دلیل ادامه رشد بازار صعودی، ارزش آن به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت. همچنین، کارشناسان معتبر صنعت افزایش بیش از دو برابری در قیمت SHIB را برای ماه های آینده پیش‌بینی کرده‌اند و از زمینه‌های متنوعی این تحلیل را ارائه داده‌اند.

در یک گزارش به‌روز شده اخیر، Finder، یک پلتفرم مقایسه مستقل، نتایج یک نظرسنجی تخصصی خود را منتشر کرده که پیش‌بینی‌های جسورانه در مورد قیمت Shiba Inu را نشان می‌دهد. در یک تحلیل فصلی، Finder با مشارکت ۱۳ تا از متخصصان صنعت کریپتو، نظرات آن‌ها را درباره عملکرد SHIB تا سال ۲۰۳۰ جمع‌آوری کرده است.

گزارش حاکی از این است که به طور میانگین، هیئت تخصصی پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال ۲۰۲۴، SHIB به ارزش ۰.۰۰۰۰۱ دلار خواهد رسید. این مقدار، نسبت به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹ دلاری موجود در حال حاضر، یعنی ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار، افزایش متوسط ۱۱ درصدی داشته است. این نتایج از طریق یک نظرسنجی انجام شده‌اند.

توجه داشته باشید که ارز دیجیتال SHIB از پیش بینی های مورد انتظار فراتر رفته است، زیرا به قیمتی بالاتر از ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار معامله می‌شود. این نشان دهنده‌ی این است که توقعات متوسط کارشناسان درباره کارایی SHIB تا سال ۲۰۲۴ به طور چشمگیری تحقق یافته است، و این ارز در حال حاضر از انتظارات آنها بهتر عمل کرده است.

شیبا اینو تا سال ۲۰۳۰ به ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار می رسد؟

به علاوه، گزارش نیز نشان داد که مشارکت‌کنندگان در اجلاس پیش‌بینی کردند که ارزش SHIB تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار افزایش خواهد یافت، که نشان‌دهنده یک افزایش ۱۷۷ درصدی در قیمت آن نسبت به زمان برگزاری نظرسنجی (۰.۰۰۰۰۰۹ دلار) است.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

به علاوه، آنها پیش‌بینی می‌کنند که در پایان سال ۲۰۳۰، SHIB به ارزش ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار می‌رسد که این افزایش شگفت‌انگیز ۴۰۰ درصد نسبت به قیمت قبلی آن است.

شیبا اینو یاب

شیبا اینو یاب

شگفت‌انگیز است که Shiba Inu از پیش‌بینی‌های بلندمدت پیشی گرفته است. در ماه مارس، قیمت بلندمدت ۰.۰۰۰۰۴۵ دلاری میم کوین را شکست. در ماه ژوئن، SHIB همچنان با قیمت بالای ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار معامله می‌شد تا اینکه رکود بازار باعث کاهش قابل توجهی قیمت آن شد. در حال حاضر، وضعیت آن به چه‌گونه است؟

با توجه به قیمت فعلی ۰.۰۰۰۰۱۷۸۱ دلار، تخمین می‌شود که قیمت Shiba Inu به ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار تا سال ۲۰۳۰ به طور فزاینده افزایش خواهد یافت. این افزایش می‌تواند معادل ۱۵۲.۶۶ درصد نسبت به قیمت فعلی باشد.

توجه داشته باشید که SHIB قبلاً نشان داده است که قادر به دستیابی به سودهای سریع است و در کمتر از ده روز در سه ماهه اول ۳۷۳ درصد رشد کرده است. این نشان می‌دهد که پیش‌بینی‌های کارشناسان ممکن است به سرعت بیشتر از انتظارات محقق شود.

منبع: thecryptobasic.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من محمد هستم. و حدود 3 سال است که در حوزه اخبار ارز های دیجیتال فعالیت دارم، بنده مترجمی خوندم. و ترجیح میدم تایم زیادی از روز را به مطالعه مقالات و اخبار ارز های دیجیتال بپردازم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها