امواج جدیدی درحال رخ دادن است، آیا شیبا سوار این موج خواهد شد؟

تراکنش 390 میلیارد شیبا در یک روز: آیا این یک رکورد جدید برای شیبا است؟
بازدید 7
۰

امواج جدیدی درحال رخ دادن است، آیا شیبا سوار این موج خواهد شد؟

به گزارش زوم ارز، شیبا به نظر می رسد که این الگوی پیچیده موج الیوت را دنبال می‌کند و راه خود را به سمت قیمت ۰.۰۰۰۴۵ دلار می‌رود.

بر اساس گفته کاپیتان توبلرون، یک تحلیلگر بازار حرفه ای، در آخرین تحلیل خود از شیبا اینو، قیمت های این ارز دیجیتال را بررسی کرده است. او ادامه داده است که به روز رسانی نمودارها و چشم انداز های خود در مورد SHIB از اواخر ماه اکتبر ادامه دارد.

اخیراً، بازار کریپتوها با حفظ عملکرد قیمت محدود خود مواجه شده است، در حالی که تمام تلاش‌ها بخاطر مقاومت نزولی با مخالفت مواجه است. بیت کوین (BTC) دیروز به بالای ۷۰,۰۰۰ دلار رسید، اما در ۷۰,۶۸۷ دلار با مقاومت مواجه و در نهایت به زیر سطح ۶۸,۰۰۰ دلار فرو رفت.

شیبا این مسیر مشابه را پیگیری کرد و با افزایش بیش از ۴ درصد از آستانه قیمت ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار عبور کرد. اما، همانطور که اصلاحات بیت‌کوین تأثیر گذار بودند، SHIB نیز کاهش قیمت را تجربه کرد و در حال حاضر زیر سطح محوری ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار قرار دارد.

شیبا اینو محدود به بازیابی است

با این وجود، توبلرون در به‌روزرسانی نمودار خود پیشنهاد می‌دهد که این فرآیند نزولی ممکن است تنها برای مدت کوتاهی ادامه داشته باشد. او امیدوار است که شیبا اینو با استناد به الگوی موج الیوت، به اوج‌های سال‌های گذشته بازگردد. لازم به ذکر است که الگوی موج الیوت حرکت قیمت بازار را از طریق چرخه‌های تکراری پنج موجی پیش‌بینی می‌کند.

موج دوم و چهارم تأثیراتی اصلاحی دارند، در حالی که موج‌های اول، سوم و پنجم به افزایش قیمت منجر می‌شوند و موج سوم از این دسته پربارتر است. جالب اینجاست که در حال حاضر شیبا در موج دوم معامله می‌شود و قیمت آن به ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار کاهش یافته که البته پشتوانه آن از موج یکی باقیست.

با توجه به داده‌های نمودار Toblerone، به نظر می‌رسد که موج اصلاحی دوم به اتمام رسیده است و Shiba Inu در حال حاضر آماده ورود به موج سوم و آغاز یک رالی بزرگ در Wave 3 است. بر اساس تحلیل‌های بازار، انتظار می‌رود که این موج سوم، به رسیدن قیمت به اوج جدیدی برساند که برابر با ۰.۰۰۰۲۲ دلار برای SHIB است، که یک رکورد جدید در تاریخ به ثبت می‌رسد.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

بعد از رسیدن به اوج قیمت فعلی، منتظر هستیم که موج چهارم اصلاحی دیگری با هدف ۰.۰۰۰۱۲ دلار اتفاق بیفتد. اما قبل از آنکه فشار به سمت بالا ادامه پیدا کند، این اصلاح به هدف نهایی موج پنجم در ۰.۰۰۰۴۵ دلار اتفاق خواهد افتاد. با توجه به قیمت فعلی ۰.۰۰۰۰۲۴۸۵ دلار، برای رسیدن به هدف ۰.۰۰۰۴۵ دلار، قیمت باید حدود ۱۷۱۰ درصد افزایش یابد.

به‌علاوه، اعلام ارزش بازار SHIB، در صورت اتخاذ این قیمت، به ۲۶۵ میلیارد دلار می‌رسد، ولی با فرض اینکه تعداد توکن‌های در گردش ۵۸۹ تریلیون توکن ثابت باقی بماند. این نشان دهنده این است که هدف قیمت تحقیق شده قابل اجرا است. با ارزش کنونی ۰.۰۰۰۰۲۴۸۵ دلار، SHIB یونو امروز ۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

منبع: thecryptobasic.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من حامد هستم و 5 سال در حوزه اخبار ارز های دیجیتال فعالیت دارم. روزانه اخبار اقتصادی و مالی و همچنین کریپتو را دنبال می کنم. فردی ماجراجو و پیگیر هستم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها