نیم نگاهی به شیبا و اتفاقات اخیر برای شیبا

براساس دیتای CoinStats: پیش بینی قیمت شیبا 14 شهریور 1403
بازدید 63
۰

نیم نگاهی به شیبا و اتفاقات اخیر برای شیبا

به گزارش زوم ارز، با وجود بهبود جزئی در بازار ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) همچنان با مشکلاتی روبرو است و در ۲۴ ساعت گذشته، با یک کاهش ۴ درصدی روبرو شده است و در هفته گذشته نیز با افت ۱۶ درصدی مواجه شده است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

با این وجود، تحلیل‌گران از شانس‌های شیرینی که در پروژه SHIB وجود دارد، امیدوار هستند و ساختار صعودی آن را تاکید می‌کنند که ممکن است به افزایش چشمگیر قیمت منجر شود. ارزش یادداشت شده است که، جاون مارکس، تحلیلگر، اندیشه مثبتی را درباره این امر دارد و بر نقطه ۰.۰۰۰۰۸۱ دلاری برای SHIB تاکید می‌کند.

شیبا اینو کاهش می یابد اما تحلیلگران پتانسیل صعودی 354 درصدی را به 0.000081 دلار می بینند.

تحلیل ژوئیه این پیش‌بینی را تأیید می‌کند و اظهار می‌دهد که واگرایی صعودی پنهان با استفاده از شاخص قدرت نسبی (RSI) نشانگر بهبود بالقوه است.

اختلاف صعودی پنهان شیبا اینو

تحلیل جاون مارکس بر اهمیت واگرایی صعودی پنهان در عملکرد اخیر SHIB تأکید می‌کند. این فرآیند روی می‌دهد زمانی که قیمت به سطح پایین‌ترین خود می‌رسد، در حالی که شاخص RSI نیز به سقف پایینی خود می‌رود. این نشان‌دهنده آغاز حرکت قوی صعودی می‌باشد.

مارکس در تحلیل خود در ماه ژوئیه به تأیید این واقعیت پرداخت که SHIB نشان‌دهنده بهبود و ادامه‌ی احتمالی است. نمودار او نشان داد که از اوج در اکتبر ۲۰۲۱ تا نقطه شکست در سال ۲۰۲۳، یک روند نزولی بلندمدت وجود داشت که به طولانی شدن حدود ۴۴۸ روز ادامه یافت. شکست بالای خط روند نزولی نشانگر تغییر احتمالی از تمایلات نزولی به صعودی می‌باشد.

نمودار تاریخی شیبا اینو توسط جاون مارکس

بعد از تجربه شکست، SHIB دوباره اقدام به تست رشد ناپایدار کرد و در حال حاضر به عنوان حمایت عمل می‌کند. غالباً بازآزمایی‌های موفق تأید می‌کنند که شکست بود و نشان می‌دهند که حرکت به سمت بالا ممکن است.

در پی شکستن واگرایی صعودی آخرین مقاومت RSI، مارکس پیش‌بینی کرد که SHIB برای خود یک بهبود ۱۶۲ درصدی خواهد داشت و قیمت آن به منطقه ۰.۰۰۰۰۴۵۶ دلار برخواهد گشت. از آن پس، با افزایش ۷۵ درصدی اضافی، انتظار می‌رود SHIB به هدف ۰.۰۰۰۰۸۱ دلار برسد که همگی حدود ۳۵۴ درصد افزایش نسبت به سطوح کنونی را نشان می‌دهد.

پشتیبانی بیشتر از SHIB Bullish Sentiment

همانند آراء مارکس، آرماندو پانتوجا، تحلیلگر، یک مورد قوی برای افزایش احتمال ارزش SHIB در آینده ارایه می دهد. او بر تأکید بر واگرایی RSI صعودی تاکید می کند که نشان می دهد مرحله اصلاح به پایان رسیده است.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

به گفته Pantoja، SHIB وارد ناحیه خرید بهینه شده است و فرصتی جذاب برای سرمایه‌گذاران به وجود آورده است تا از قیمت‌های کنونی پایین، قبل از افزایش شدید و پیش‌بینی‌شده فراتر از مقاومت کلان، سرمایه‌گذاری نمایند. این پیش‌بینی مثبت، که بر اساس تغییر چشمگیری در SHIB صورت گرفته است، از دستاوردهای مارس به شمار می‌رود و به‌عنوان زمینه‌ای برای یک حرکت صعودی بالقوه خدمت می‌کند.

افزایش معیارهای اجتماعی

پیشرفت اخیر در فعالیتهای Shiba Inu باعث افزایش چشمگیر معیارهای اجتماعی و تجاری این ارز دیجیتال شده است. با توجه به گزارشات LunarCrush ارائه شده توسط The Crypto Basic، SHIB در طول شش ماه گذشته، رشد چشمگیری در ارتباطات اجتماعی و تولید محتوا تجربه کرده است.

تعداد تعامل‌های اجتماعی در یک دوره زمانی خاص افزایش یافته است، در حالی که تعداد پست‌های رسانه‌های اجتماعی نیز افزایش یافته است. پست‌هایی که بازخورد مثبتی داشته‌اند رشد چشمگیری را تجربه کرده‌اند و تعداد محتواسازان فعالی که محتوای مرتبط با SHIB منتشر کردند، نیز افزایش یافته است. با این حال، با این افزایش‌ها، سلطه اجتماعی و احساسات مربوط به SHIB کاهش یافته‌اند.

منبع: thecryptobasic.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من محمد هستم. و حدود 3 سال است که در حوزه اخبار ارز های دیجیتال فعالیت دارم، بنده مترجمی خوندم. و ترجیح میدم تایم زیادی از روز را به مطالعه مقالات و اخبار ارز های دیجیتال بپردازم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها