در اینجا مقاومت شیبا باید بشکند تا به ۰.۰۰۰۰۳۶ دلار برسد، آیا خواهد شکست؟

با رشد کلاهبرداری در بازار، کلاهبرداری به عنوان شغل حساب شد!
بازدید 5
۰

در اینجا مقاومت شیبا باید بشکند تا به ۰.۰۰۰۰۳۶ دلار برسد، آیا خواهد شکست؟

به گزارش زوم ارز، شیبا باید از محدوده قیمت بین ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار و ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار عبور کند تا بتواند قدرت لازم برای رسیدن به ۰.۰۰۰۰۳۶ دلار را جمع کند.

این ارزیابی توسط تحلیلگر TradingView Crypto Paradise انجام شده است. از آنجایی که SHIB به زیر بالای ۰.۰۰۰۰۴۵ دلاری سالانه رسید، نتوانسته است وارد روندی تعیین کننده شود. اصلاح شیبا اینو از ماه مارس تا اواخر آوریل ادامه داشت و قیمت‌ها پس از رسیدن به مرزهای ۰.۰۰۰۰۴ و ۰.۰۰۰۰۳ دلار ثبات یافتند.

نبرد خریدار ها و فروشنده ها

در حال حاضر، شیبا ادامه دادن به مبارزه با خرس‌ها در سطح ۰.۰۰۰۰۲ دلار و به دنبال قدرتی است تا حرکت تعیین‌کننده‌ای را به محدوده قیمت ۰.۰۰۰۰۳ دلار برگرداند. Crypto Paradise توجه خود را به این مبارزات در طول ۱۲ ساعته جلب کرد. او تأیید کرد که شیبا اینو از زمانی که از ۰.۰۰۰۰۱۸۳۰ دلار در ۱۳ آوریل بهبود یافته، در یک الگوی معامله‌ای به شکل مثلث صعودی معامله می‌کند.

نمودار شیبا اینو 12H | Crypto Paradise

نمودار شیبا اینو ۱۲H | Crypto Paradise

توجه داشته باشید که نمودار تحلیلی نشان می دهد که SHIBA INU در تاریخ ۱۲ آوریل از یک روند صعودی به نزولی منتقل شد، زمانی که به سطح حمایت زیرین در رکود ۰.۰۰۰۰۲۳۶۶ دلار رسید. SHIB همواره در تلاش برای تغییر مجدد در حرکت است، اما به دلیل عدم اطمینان گسترده تر در بازار نتوانست این امر را مهندسی کند.

با این حال، Shiba Inu از روند صعودی بیت کوین (BTC) که به تازگی به بالای ۷۰۰۰۰ دلار رسیده، به نفع خود استفاده کرده و یک روند قیمتی را شکل داده است. SHIB در طول ۲۴ ساعت گذشته با ۷.۸ درصد افزایش قیمت با پیشرفت بالقوه به سطح قیمت محوری ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار رسیده و در حال حاضر به ۰.۰۰۰۰۲۵۸۰ دلار ارتقا یافته است.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

در حال حاضر، Shiba Inu باید به سمت آستانه $۰.۰۰۰۰۲۷ پیشروی کند تا موفقیت آمیز از حرکت نزولی به حرکت صعودی تبدیل شود. با توجه به داده های نمودار کریپتو پارادایس، احتمالاً SHIB با مقاومت بعدی خود در محدوده بین $۰.۰۰۰۰۲۷ و $۰.۰۰۰۰۲۸ روبرو خواهد شد. نقض این محدوده می‌تواند منجر به حرکت صعودی شود.

با این حال، اطلاعات IntoTheBlock نشان می دهد که SHIB از مقاومت قابل توجهی بین $۰.۰۰۰۰۲۶ و $۰.۰۰۰۰۳۰ برخوردار است. این مهم است که این بازه حاوی ۱۱۸۱۹۰ آدرس است که حدود ۶۲.۱۸ تریلیون SHIB در آنها بودجه دارند. دیوار فروش بزرگ یک مانع قوی برای گاوهای باغبانی در مسیر صعودی خواهد بود.

شیبا اینو GIOM | IntoTheBlock

شیبا اینو GIOM | IntoTheBlock

منبع: thecryptobasic.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من shlhk هستم. عاشق ترید ارز های دیجیتال. البته ترید از طریق اخبار. من با دنبال کردن اخبار رمز ارز ها، با پروژه های خوب و مناسب آشنا می شوم و در زمان مناسب توکن آن پروژه را خریداری می کنم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها