در حال حاضر، دوج کوین به قیمت ۰.۱۷ دلار رسیده است، آیا به هدف نهایی در ۰.۱۱۷۸۶ دلار می‌رسد؟

در حال حاضر، دوج کوین به قیمت 0.17 دلار رسیده است، آیا به هدف نهایی در 0.11786 دلار می‌رسد؟
بازدید 4
۰

در حال حاضر، دوج کوین به قیمت ۰.۱۷ دلار رسیده است، آیا به هدف نهایی در ۰.۱۱۷۸۶ دلار می‌رسد؟

به گزارش زوم ارز، پیش بینی می‌شود که حفظ یک الگوی صعودی کلی، آیا این اشاره به احتمال افزایش بیشتری برای Dogecoin خواهد داشت، زیرا قیمت به عدد ۰.۱۷ دلار رسیده است؟

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

با وجود افت بازار کریپتو این هفته، افزایش نفوذی در چند هفته گذشته منجر به رشد قابل توجه میم کوین و آلت‌کوین‌ها شده است. بزرگترین میم کوین موجود در بازار کریپتو، Dogecoin، دارای ارزش بازاری بالغ بر ۱۷.۳۰ میلیارد دلار می‌باشد و در حال حاضر با قیمت ۰.۱۱۸۴ دلار معامله می‌شود.

در طول هفت روز گذشته، قیمت میم کوین افزایش یافت و از ۹.۰۱٪ به ۱۶.۹۵٪ افزایش یافت. این افزایش نوسانات در چند روز گذشته بوده است و در حال حاضر قیمت میم کوین ۰.۱۱۸۳۶ دلار است. آیا این نوسانات منجر به ادامه روند صعودی قیمت تا ۰.۱۷ دلار خواهد شد؟

Dogecoin Faals تحت متحرک نمایی متحرک ۲۰۰ روزه

در نمودار روزانه، Dogecoin از یک رالی به سقوط در حال حاضر است، از حرکت سریع تری به سمت پایین برخوردار است و به نقطه روانی حیاتی ۰.۱۰ دلار نزدیک می شود. قبل از بازگشت به ادامه یک آزمون مجدد، قیمت به مقدار ۰.۱۳ دلار در یک سری روند صعودی در طی ۱۰۰ روز قبل از این اتفاق رسیده بود.

در حال حاضر، میم کوین بین میانگین متحرک ۱۰۰ روزه و ۲۰۰ روزه معامله می‌شود و حرکت صعودی آن توسط میانگین متحرک ۵۰ روزه نشان داده شده است. پس از افزایش روزانه ۳.۶۲ درصد در روز یکشنبه و افت ۸.۱۴ درصدی در روز دوشنبه، Dogecoin نشانه‌هایی از بازگشت و آزمون مجدد از سطح افقی ۰.۱۱۷۸۶ دلار را نشان می‌دهد.

همچنین، با ظهور شمع‌های سوراخ‌دار، Dogecoin به تدریج در حال ایجاد شتاب صعودی است و روند بالا به پایین خود را تداوم می‌بخشد. بر اساس تحلیل اقدام قیمت در نمودار روزانه، سطوح مقاومت آینده در ۰.۱۴۰۲۶ دلار، ۰.۱۷۳۹۴ دلار و ۰.۲۲۰۰۸ دلار پیش‌بینی می‌شود.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

به دلیل افزایش تولید در روز دوشنبه، می‌توان ادعا کرد که MACD و خطوط سیگنال در حال نزدیک شدن به یک تقاطع منفی هستند. با این حال، بهبود روزانه نشان می دهد که فرایند بهبودی ممکن است روند صعودی را ادامه دهد و باعث بلند شدن روند مثبت در MACD و خطوط سیگنال شود.

صعودی کوتاه مدت برای سود بلندمدت؟

در چارت ۴ ساعته، نوسان قیمت روز دوشنبه به زیر سطح ۶۱.۸۰ درصد فیبوناچی در ۰.۱۱۸۰۷ دلار رسید. به علاوه، اتفاق مثبت ۵۰ روزه در حین که از پشتیبانی ۱۰۰ روزه متحرک انحراف کرد.

میانگین‌های متحرک پویا در نمودار ۴ ساعته، به طور مداوم، روند افزایشی را حفظ می‌کنند که نشان‌دهنده پیشرفت کوتاه‌مدت است. علاوه بر این، ممکن است یک بازگشت به پایین اتفاق بیفتد و باعث کاهش تا ۰.۱۳۸۷ دلار یا به سطح ۱۰۰ درصد فیبوناچی برسد.

برای حفظ خود در بالای سطح فیبوناچی ۷۸.۶۰% در ۰.۱۲۷۱۷ دلار، یک روند صعودی آغاز شد که منجر به کاهش نزدیک به ۵۰% EMA در ۰.۱۱۶۸ دلار شد. با توجه به سطوح اصلاحی فیبوناچی در نمودار ۴ ساعته، پس از یک رالی شکست به پایین، احتمالاً هدف بعدی این روند صعودی سطح ۰.۱۷۲۲۶ دلار یا پسوند فیبوناچی ۱.۶۱۸٪ خواهد بود.

در مقایسه، میزان حمایت کلیدی به ترتیب در ۵۰% و ۳۸.۲۰% قرار دارد و همچنین سطوح فیبوناچی در ۰.۱۱۶۸ دلار و ۰.۱۰۵۲۸ دلار واقع شده‌اند.

منبع: thecryptobasic.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من شیما هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را دنبال و ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها