آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

تحلیلگر پیش‌بینی کرده بود که شیبا قصد دارد که افت کند و در رالی آینده به ارزش ۰.۰۰۰۰۵۹ دلار برسد

تحلیلگر پیش‌بینی کرده بود که شیبا قصد دارد که افت کند و در رالی آینده به ارزش 0.000059 دلار برسد

تحلیلگر پیش‌بینی کرده بود که شیبا قصد دارد که افت کند و در رالی آینده به ارزش ۰.۰۰۰۰۵۹ دلار برسد

به گزارش زوم ارز، Alikze، تحلیل‌گر مشهور TradingView که پیش‌بینی دقیقی از فروپاشی اخیر شیبا ای‌نو داشته بود، اکنون حدودی افزایش به قیمت ۰.۰۰۰۰۵۹ دلار را پیش‌بینی می‌کند.

به زمانی که ناظر بازار برای اولین بار تحلیل خود را در تاریخ ۳۱ مه ارائه داد وقتی که روند نزولی هنوز در مراحل اولیه خود بود، بررسی نمایید. در آن زمان، شیبا اینو بین حداقل ۰.۰۰۰۰۲۴۸۷ دلار و بیشینه ۰.۰۰۰۰۲۶۳۵ دلار معامله شد. شیبا در طول این بازه در بالای قلمرو ۰.۰۰۰۰۲ دلار قرار گرفت و به تلاش برای دستیابی به سطح ۰.۰۰۰۰۳ دلار ادامه داد.

هر چند بسیاری پیش بینی می کردند که ارزش SHIB به ارزش $۰.۰۰۰۰۳ افزایش خواهد یافت، اما Alikze آمار های ناگوار تری را برای SHIB پیش بینی کرد. او پایانه ای را با بالای ۰.۰۰۰۰۵ دلار تعیین کرد، اما اشاره کرد که این مسیر را میم کوین ممکن است به این سطح طی کند.

نمودار روزانه شیبا اینو | علیکزه
نمودار روزانه شیبا اینو | علیکزه

شیبا اینو افت شدیدی را ثبت می‌کند

در مسیر اول، شیبا با دقت اکثر تحلیلگران، به ۰.۰۰۰۰۵ دلار رسید. در مسیر دوم، SHIB ابتدا دامنه قیمتی بین ۰.۰۰۰۰۲۰۸۴ دلار و ۰.۰۰۰۰۱۷۸۶ دلار را تست کرده و به نهایت به ۰.۰۰۰۰۵ دلار ارتفاع یافت. این منطقه توسط او به عنوان منطقه نقدینگی تعیین شد، زیرا نشان دهنده سطح قوی حمایتی است.

در مسیر سوم، آلیکزه پیش بینی کرد که شیبا اینو به حوزه نقدینگی خواهد رسید و سپس وارد زیر آن خواهد شد. او پیش بینی کرد که اگر حمایت در حوزه نقدینگی شکسته شود، SHIB ممکن است به ۰.۰۰۰۰۱۷۰۷ دلار کاهش یابد. این موضوع مهم است که این سناریو در نهایت واقعیت پیدا کرد.

بعد از پایان ماه ژوئن، با کاهش ۳۲.۱۳ درصدی، قیمت اینو به زیر محدوده نقدینگی رسید و در حال حاضر با ارزش ۰.۰۰۰۰۱۷۱۶ دلار معامله می‌شود. در حالی که آلیکزه امیدوار بهبودی نزدیک در اینو را می‌بیند، پیش‌بینی می‌کند که افت های سریع تر منجر به رسیدن به ناحیه فیبوناچی ۱۰۰ با ارزش ۰.۰۰۰۰۴ دلار خواهد شد. او انتظار دارد که این منطقه به عنوان پله‌ای برای صعود بیشتر فعالیت‌های اینو عمل کند.

یک رالی بالقوه تا $۰.۰۰۰۰۵

هنگامی که آلیکزا به نهایت اهدافش در رالی موفق شد، او تعهد خود را به حفظ قیمت ۰.۰۰۰۰۵ دلار برای خریداران به خوبی اجرا کرد. او به خصوص پیش‌بینی کرده بود که قیمت اینو به محدوده از ۰.۰۰۰۰۵۳۸۷ تا ۰.۰۰۰۰۵۹۳۷ دلار خواهد رسید. متخصصان بازار این دامنه را به عنوان ناحیه مقاومت تعریف کرده بودند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

توجه داشته باشید که آخرین باری که ارز دیجیتال SHIB این قیمت را داشت، در ماه نوامبر ۲۰۲۱ بود. در آن زمان، قیمت SHIB از بالاترین سطح خود به مقدار ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلاری کاهش یافت. دیوی ساتوشی، یک تحلیلگر بازار، همچنین پیش بینی می‌کند که در آینده نزدیک، SHIB به محدوده قیمت ۰.۰۰۰۰۵ دلار بازخواهد گشت.

اگر روند جاری تبادلات خروجی خالص به پایداری ادامه داشته باشد، SHIBA INU می‌تواند قدرت کافی برای تحمل این فشار صعودی را داشته باشد. داده‌های CryptoQuant نشان می‌دهد که از تاریخ ۲ ژوئن، SHIBA INU در مدت ۲۳ روز تراکنش‌های منفی خالص را ثبت کرده است. میزان این تراکنش‌ها در ماه گذشته بیش از ۸.۶ تریلیون واحد SHIBA INU بوده است.

Shiba Inu Exchange Netflow | CryptoQuant
Shiba Inu Exchange Netflow | CryptoQuant

با اینکه ما هم‌اکنون در ماه ژوئیه هستیم، اما باید توجه داشته باشیم که SHIB با کاهشی حدود ۰.۴۵ درصد در این ماه روبرو شده است. با این حال، با RSI فعلی آن که ۳۳.۶۸ است، می‌توان گفت که این توکن در نواحی انحراف از فروش بیش از حد قرار دارد. این موضوع در گزارش اخیر Santiment نیز تأیید شده و بیان شده که MVRV SHIB اینو به مقدار -۱.۵ کاهش یافته است.


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من shlhk هستم. عاشق ترید ارز های دیجیتال. البته ترید از طریق اخبار. من با دنبال کردن اخبار رمز ارز ها، با پروژه های خوب و مناسب آشنا می شوم و در زمان مناسب توکن آن پروژه را خریداری می کنم.

با معامله در این صرافی ها می توانید تجربه خرید و فروش خوبی را تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معرفی صرافی های برتر خارجی

آخرین مقالات منتشر شده

تحلیلگر پیش‌بینی کرده بود که شیبا قصد دارد که افت کند و در رالی آینده به ارزش ۰.۰۰۰۰۵۹ دلار برسد