نویسنده “پدر پولدار پدر بی پول”: هدف بعدی قیمت بیت کوین ۱۳۵۰۰۰ دلار است

نویسنده “پدر پولدار پدر بی پول”: هدف بعدی قیمت بیت کوین ۱۳۵۰۰۰ دلار است
بازدید 11
۰

نویسنده “پدر پولدار پدر بی پول”: هدف بعدی قیمت بیت کوین ۱۳۵۰۰۰ دلار است

به گزارش زوم ارز، معلم مالی و نویسنده “پدر پولدار پدر فقیر”، رابرت کیوساکی، با پست اخیر خود در رسانه های اجتماعی که ادعا می کند “ایستگاه بعدی” بیت کوین ۱۳۵۰۰۰ دلار چشمگیر است، جامعه ارزهای دیجیتال را سر و صدا کرده است.

این در حالی صورت می‌گیرد که این ارز دیجیتال پرچم‌دار با موفقیت ۳۰۰۰۰ دلار را در روز جمعه در بحبوحه پیش‌بینی‌های فزاینده در مورد تأییدیه‌های بالقوه صندوق قابل معامله در بورس (ETF) پس گرفت.

علاوه بر پادشاه کریپتو، کیوساکی همچنین دیدگاه‌های صعودی را در مورد طلا و نقره ابراز کرد.

معاشقه با ۳۰۰۰۰ دلار

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بیت کوین (BTC) بهبود قابل توجهی را در این جمعه نشان داد و از معیار قابل توجه ۳۰۰۰۰ دلار در Bitstamp قبل از کاهش برخی سودها عبور کرد. طبق داده های CoinGecko، در حال حاضر با قیمت ۲۹۴۹۱ دلار معامله می شود.

ارز دیجیتال از اکتبر ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود یعنی حدود ۶۹۰۰۰ دلار فاصله دارد.

بخش کریپتو با حدس و گمان‌هایی در مورد تأیید احتمالی ایالات متحده از ETF بیت کوین مبتنی بر نقطه، که بسیاری از افراد داخلی آن را به عنوان یک تغییر بالقوه بازی برای بازار می‌دانند، سر و صدا می‌کند.

پیش‌بینی طلا و نقره کیوساکی

پیش‌بینی‌های کیوساکی فراتر از فضای ارزهای دیجیتال است. او پیش بینی می کند که طلا به زودی از آستانه ۲۱۰۰ دلار عبور کند و در نهایت به رقم خیره کننده ۳۷۰۰ دلار برسد.

به طور مشابه، او پیش بینی می کند که نقره از محدوده فعلی ۲۳ دلار به ۶۸ دلار در هر اونس جهش کند. به نظر می‌رسد بازارها این احساس را منعکس می‌کنند، با نزدیک شدن قیمت طلا به مرز ۲۰۰۰ دلار، که عمدتاً تحت تأثیر خریدهای امن در میان تشدید تنش‌های خاورمیانه است.

با این حال، به دلیل سابقه مشکوک کیوساکی، باید به پیش بینی های کیوساکی توجه کرد.


منبع: u.today

 

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من حامد هستم و 5 سال در حوزه اخبار ارز های دیجیتال فعالیت دارم. روزانه اخبار اقتصادی و مالی و همچنین کریپتو را دنبال می کنم. فردی ماجراجو و پیگیر هستم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها