اگر قیمت اتریوم به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد، قیمت شیبا اینو نیز به همراه آن افزایش خواهد یافت

براساس دیتای CoinStats: پیش بینی قیمت شیبا 18 مرداد 1403
بازدید 15
۰

اگر قیمت اتریوم به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد، قیمت شیبا اینو نیز به همراه آن افزایش خواهد یافت

به گزارش زوم ارز، اگر همبستگی شیبا اینو (SHIB) با اتریوم ادامه یابد و به هدف ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد، این امکان وجود دارد که برسد به یک ATH جدید.

پس از تصویب ۹ ETF قابل مبادله در بورس اتریوم، پیش‌بینی‌های گوناگونی صورت گرفته است که نشان می‌دهد قیمت اتریوم ممکن است به ارتفاعات بی‌سابقه نیز رسیده و افزایش پیدا کند.

به طور خاص، برخی از تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که اتریوم (ETH) ممکن است در آینده به مقدار ۱۰۰۰۰۰ دلار ارزش یابد. براساس گزارش تحلیلگران شرکت تجارت کریپتو Changelly، ETH تا ژوئن ۲۰۳۳، به طور دقیق ۹ سال آینده، به هدف ۱۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

آنها پیش بینی کردند که تا ژوئن ۲۰۳۳، قیمت اتریوم به حداکثر ۱۰۱۲۳۱ دلار خواهد رسید و میانگین قیمت آن برای همان دوره ۸۶۰۰۷ دلار تعیین شده است. به منظور دستیابی به هدف ۱۰۰۰۰۰ دلار، افزایش قیمت اتریوم باید معادل ۳۰۲۵ درصد از قیمت فعلی ۳۲۳۹ دلار باشد.

اگر اتریوم به مقصد قیمت ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد، ارزش بازار آن به ۱۲.۰۲ تریلیون دلار افزایش خواهد یافت، در صورتی که تعداد توکن‌های در گردش ثابت در ۱۲۰.۲۲ میلیون توکن باقی بماند.

قیمت شیبا اگر از مسیر ETH پیروی کند

با توجه به دید خوش بینانه اتریوم، پیش بینی می شود که تأثیر مثبتی مشابه بر روی بازار ارزهای دیجیتال، به ویژه Shiba Inu (SHIB)، خواهد داشت. لازم به ذکر است که عملکرد ارزهای اصلی مانند اتریوم معمولاً بر بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی اثرگذار است، از جمله SHIB.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم تحلیلی بلاک چین IntoTheBlock نشان می دهد که در طول ۳۰ روز گذشته، ارتباط SHIB با اتریوم حدود ۷۸ درصد بوده است. این اطلاعات نشان می دهند که اگر قیمت اتریوم یک افزایش قابل توجه را تجربه کند، احتمالاً قیمت Shiba Inu نیز افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت که می‌تواند مقایسه‌پذیر باشد.

بنابراین، اخیراً The Crypto Basic تحلیل کرده است که اگر قیمت ETH به مقصد پیش بینی شده ۱۰۰۰۰۰ دلار توسط تحلیلگران Changelly برسد، SHIB چه ارزشی خواهد داشت. به عنوان ذکر شده، ETH باید حدود ۳۰۲۵٪ رشد کند تا به قیمت ۱۰۰۰۰۰ دلار از قیمت فعلی خود برسد. اگر Shiba Inu شاهد افزایشی مشابه باشد، ارزش آن از قیمت فعلی ۰.۰۰۰۰۱۶۹۲ دلار به ۰.۰۰۰۵۲۸۷۵ دلار افزایش خواهد یافت و رکورد جدیدی برای توکن با تم سگ به ثبت خواهد رسید. این افزایش همچنین بازار Shiba Inu را به ۳۱۱.۵۷ میلیارد دلار ارزشی خواهد رساند.

کارشناسان برتر هدف مشابهی را برای شیبا اینو تعیین کردند

جالب است که بدانیم تعدادی از تحلیلگران بازار پیش بینی کرده بودند که قیمت اینو، به اندازه ۰.۰۰۰۵ دلار افزایش خواهد یافت. به عنوان مثال، ربات چت هوش مصنوعی محبوب Google Bard (اکنون جمینی) پیش بینی کرد که تا سال‌های ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۶، اینو به مقدار ۰.۰۰۰۵ دلار دست پیدا خواهد کرد. با این حال، کارشناسان از شرکت Changelly، پیش بینی کردند که تا سال ۲۰۳۳، شیبا اینو به این هدف نمی‌رسد.

در حال حاضر، شیبا اینو با کاهش ۶۲.۴ درصدی از بالاترین قیمت سالانه خود، که در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۴ به ارزش ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار ثبت شده بود، روبه رو است. همچنین، بهترین توکن با موضوع سگ نیز با کاهش ۸۰.۸۹ درصدی از بالاترین رکورد خود، یعنی ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار، مواجه شده است.

با توجه به افت قیمت، تحلیلگران بازار هنوز اعتقاد دارند که شرکت اینو دارای پتانسیل رشد قابل توجهی است، با پیش‌بینی بیگ مایک در حدود ۰.۰۰۰۵ دلار به سمت بالا.

منبع: thecryptobasic.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من shlhk هستم. عاشق ترید ارز های دیجیتال. البته ترید از طریق اخبار. من با دنبال کردن اخبار رمز ارز ها، با پروژه های خوب و مناسب آشنا می شوم و در زمان مناسب توکن آن پروژه را خریداری می کنم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها