۱۰۹۰۰۰ دلار از حساب بانکی یک پیرمرد ۸۱ ساله به دلیل کلاهبرداری خارج شد

109000 دلار از حساب بانکی یک پیرمرد 81 ساله به دلیل کلاهبرداری خارج شد
بازدید 3
۰

۱۰۹۰۰۰ دلار از حساب بانکی یک پیرمرد ۸۱ ساله به دلیل کلاهبرداری خارج شد

به گزارش زوم ارز، یک زن ۸۱ ساله اظهار کرده است که به دلیل تقلب در تامین اجتماعی، همه پس‌انداز زندگی خود را از دست داده است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

به گزارش ایستگاه خبری WUSA9 که وابسته به شبکه CBS است، گلدیس باکسلی که مقر او در واشنگتن است، اعلام کرده است که اخیراً تماسی از یک فرد دریافت کرده که ادعا می‌کند در سازمان تامین اجتماعی مشغول به کار است.

زمانی که تماس گیرنده گفت شماره تامین اجتماعی باکسلی در دست کلاهبرداران است، از او خواست تا آن را ثابت کند.

سپس او یک ایمیل حاوی یک گواهی جعلی از “دادگاه عالی آمریکا” دریافت کرد که اظهار کرد که او باید پول خود را به جای دیگری انتقال دهد تا از آن محافظت شود.

پس از اینکه باکسلی از طریق ایمیل متقاعد شد، در نهایت بیش از ۱۰۹،۰۰۰ دلار از بانک خود در چندین تراکنش مستقیماً به دست مجرمان فرستاد. از این مبلغ، ۱۵،۰۰۰ دلار به صورت نقدی برداشت و از طریق خدمات پستی UPS ارسال شد.

پسران باکسلی ادعا می کنند که بانک باید مسئولیت را به خاطر عدم انجام استعلام درباره تراکنش های بزرگ و ارسال پول به اشخاص غیرقانونی بپذیرد.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

ایگل بانک، یک مؤسسه اعتباری فعال در حوزه وام‌دهی باکسلی، اظهار کرده است که تحلیل تراکنش‌های باکسلی انجام داده و به نظر می‌رسد که بانک مورد نظر از استانداردهای مناسب و قوانین برای پیروی در تعاملات خود استفاده می‌کند.

“اگرچه، بانک عقاب اصرار دارد که نظری در مورد هیچ جزئیات از تراکنش‌های مالی مشتریان خود بیان نکند، پس از انجام یک بررسی دقیق داخلی، به این نتیجه رسیدیم که اعضای تیم ما همه پروتکل‌های مورد نیاز را رعایت می‌کنند.”

تمام تلاش انجام شده است تا همکاری با خانم باکسلی برای بازیابی وجه از کلاهبردار انجام شود.

به گزارش FBI، جعل و کلاهبرداری با افراد بالای شصت ساله در سال ۲۰۲۲ با یازده درصد افزایش به سه میلیارد و چهارصد میلیون دلار رسید.

منبع : dailyhodl.com


بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من متین هستم، کارشناس ارشد مالی. عاشق تکنولوژی و بازار های مالی هستم. حدود 2 سال است که در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت دارم. عاشق ورزش و بازی های کامپیوتری هستم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها