تعداد ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ واحد ارز دیجیتال کاردانو به صورت نقدی جمع‌آوری شد، اثر این کار چیست؟

تعداد 100.000.000 واحد ارز دیجیتال کاردانو به صورت نقدی جمع‌آوری شد، اثر این کار چیست؟
بازدید 4
۰

تعداد ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ واحد ارز دیجیتال کاردانو به صورت نقدی جمع‌آوری شد، اثر این کار چیست؟

به گزارش زوم ارز، PBG.io یک پروتکل مالی غیرمتمرکز جدید است که در اکوسیستم کاردانو (ADA) فعالیت می‌کند. این پروتکل قصد دارد دسترسی به ۱۰۰ میلیون ADA نقدینگی را برای کاربران خود فراهم کند. مدیر عامل اعتقاد دارد که PBG.io ممکن است از نظر نقدینگی از سایر صرافی‌های متمرکز جلو بگیرد.

بنیان‌گذار می‌گوید پروتکل آتی Cardano از Binance پیشی خواهد گرفت

با داشتن ۱۰۰ میلیون توکن ADA در دسترس، PBG.io DeFi ، یک پلتفرم متکامل برای معاملات کشاورزی در Cardano (ADA)، رقت قدمی جدید در دنیای نقدینگی است که با ارائه یک محیط معاملاتی بهتر و کارآمدتر نسبت به Binance (BNB) ، قصد دارد تا جایگاه خود را تقویت کند. این اظهارنظر توسط پابلو آنتونیو بجارانو ، مدیر عامل شرکت PBGCapital ، مورد تأیید و انتشار قرار گرفته است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

با توجه به تخمین‌های او، PBG.io احتمال دارد تا ۱۰ برابر نقدینگی عمیق‌تری نسبت به آنچه که بزرگترین صرافی جهان در حال حاضر به معامله‌گران ADA در تمام جفت‌های موجود ارائه می‌دهد، ارائه کند.

او تمایل دارد از طریق جلوه‌های پورتفولیوهای غیرمتمرکز خزانه (DVP) این عمل را انجام دهد، یک فناوری نوین DeFi برای کنترل و مدیریت سرمایه نقد در شبکه.

این پروتکل از فوریه ۲۰۲۳ در دست توسعه بود و در حال آزمایش بتا بود. آزمایش بتا که در آوریل ۲۰۲۴ آغاز شد، به ارائه دهندگان نقدینگی خود PBG.io 34% APY در ADA ارائه می‌داد.

این پروژه درباره همکاری با حسابرسان فناوری Anastasia Labs و Dedius Network، برای ارائه اولین پروتکل DePIN در شبکه Cardano (ADA) است. با این حال، جزئیات دقیق در مورد زمان به بازار آمدن هنوز توسط تیم پشتیبانی اعلام نشده است.

پیش از هارد فورک چانگ، اکوسیستم DeFi Cardano به زیر ۲۰۰ میلیون دلار TVL افت کرد

در عین حال، تنها ۲۰۰ میلیون دلار معادل ارزش قفل شده در تمام پروتکل‌های DeFi مبتنی بر کاردانو باقی مانده است و افزایشی نداشته است.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

با توجه به تخمین DefiLlama، این پروتکل توانست مبلغ ۱۹۳ میلیون دلار را در ترکیبی از تمام پروژه های DeFi خود جمع آوری کند. Minswap، Indigo و Liqwid به تنهایی مسئول بیش از نیمی از این میزان مالی هستند.

فردا، ۱ سپتامبر ۲۰۲۴، انتظار می رود که کاردانو (ADA) هارد فورک چانگ را فعال کند. به گزارش پیشین U.Today، حکومت زنجیره ای را به کاردانو معرفی می کند و شبکه را به سمت تحقق هدف اساسی فاز نهایی نقشه راه خود ولتر نزدیک می کند.

منبع: u.today


بیشتر بخوانید:

·         اخبار کاردانو

·         تحلیل کاردانو ADA امروز

·         بهترین کیف پول کاردانو Ada

·         قیمت کاردانو (ADA) امروز به تومان

·         علت کاهش قیمت کاردانو ADA امروز چیست؟

·         کاردانو ADA چیست؟ + آینده ارز دیجیتال کاردانو

پیش بینی قیمت کاردانو

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من شیما هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را دنبال و ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها