۱۰۰۰۰ بیت کوین به کیف پول ناشناس جدید منتقل شد

10000 بیت کوین به کیف پول ناشناس جدید منتقل شد
بازدید 14
۰

۱۰۰۰۰ بیت کوین به کیف پول ناشناس جدید منتقل شد

با افزایش قیمت بیت کوین پس از سقوط اخیر، نهنگ بزرگ بیت کوین ظاهر می شود.

به گزارش زوم ارز و به نقل از ردیاب اصلی ارزهای دیجیتال Whale Alert، تقریباً ۱۸ ساعت پیش، یک توده عظیم بیت کوین از ۱۰۰۰۰ بیت کوین در یک کیف پول کاملاً جدید و بدون مالک ثبت شده قرار گرفت. در همین حال، طی ۲۴ ساعت گذشته، ارز دیجیتال پرچمدار بازار بیت کوین توانسته بیش از ۴ درصد از ضررهای اخیر خود را جبران کند و اکنون به بالای ۲۶۵۰۰ دلار بازگشته است.

نهنگ جدید BTC که دارای ۲۶۱ میلیون دلار ارز دیجیتال است بر اساس گزارش Whale Alert، کمی کمتر از ۱۸ ساعت پیش، در مجموع ۱۰۰۰۰ بیت کوین به ارزش ۲۶۱,۳۲۲,۱۸۱ دلار از یک کیف پول ناشناس به کیف پول دیگر منتقل کرد. ردیاب تاکید کرد که کیف پول دریافت کننده جدید است، یعنی به تازگی راه اندازی شده است. این می تواند نشان دهنده خرید یا کنار گذاشتن یک نهنگ از ذخیره بیت کوین خود برای توزیع مجدد دارایی های رمزنگاری باشد.

مقدار کمی کمتر از بیت کوین چند ساعت بعد توسط همان ردیاب مشاهده شد که ۳۹۱۲ بیت کوین (معادل ۱۰۱۰۰۵۸۸۸ دلار) از یک آدرس ناشناس به آدرس دیگر مبادله شد.

بازار ارزهای دیجیتال با انتشار اخباری مبنی بر شکایت کمیسیون SEC علیه دو غول ارز دیجیتال، کوین بیس و بایننس، به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده، متزلزل شد. بیت کوین بلافاصله واکنش نشان داد و ۴.۴۵ درصد کاهش یافت و به ۲۵۵۰۲ دلار رسید. بعداً در طول هفته، در ۱۴ ژوئن، بیت کوین ۴درصد دیگر سقوط کرد (اگرچه با ارقام بهتر از آنچه تحلیلگران انتظار داشتند منتشر شد). اکنون، با توجه به این خبر که بزرگترین مدیر ثروت جهانی بلک راک، پرونده ای برای راه اندازی یک ETF بیت کوین با Coinbase به عنوان متولی ارائه کرده است، یک شبه ارز دیجیتال پیشرو ۴.۱۳ درصد افزایش یافته است.

منبع: U.Today 


سر تیتر اخبار:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم محتوا

جمالی هستم و دارای 3 سال تجربه در بازار رمز ارزها می باشم. دانش آموخته رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه تهران جنوب و در زمینه تدریس زبان و مترجمی بسیار فعالیت نموده ام. علاقه مند به حوزه موسیقی می باشم و در تلاشم تا در ارتباط با ارزهای دیجیتال دانش خود را گسترش دهم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها