چرا یک استارتاپ کریپتو سهام بازی محبوب Roblox را به دست آورد؟

چرا یک استارتاپ کریپتو سهام بازی محبوب Roblox را به دست آورد؟
بازدید 24
۰

چرا یک استارتاپ کریپتو سهام بازی محبوب Roblox را به دست آورد؟

به گزارش زوم ارز، هفته گذشته، استارت‌آپ PiP World که فعال در زمینه بازی‌های آموزشی است، خبر خریداری بازی معاملاتی سهام Roblox به نام StockRise را اعلام کرد. این اقدام برخی از افراد را به تعجب واداشت که چرا یک شرکت متخصص در زمینه رمزنگاری و امنیت اطلاعات، تصمیم به خرید یک بازی ساخته شده توسط کاربر بر روی یک پلتفرم پرجمعیت نوجوانان گرفته است؟

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

Roblox فرصتی فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند جهان‌ها و بازی‌های خود را ایجاد کرده و دیگران را به کاوش و شرکت در آن‌ها دعوت کنند. بخش StockRise به عنوان یک تجربه آموزشی مالی منحصر به فرد در این جهان شناخته شده است، که در طی سه سال گذشته بیش از ۷ میلیون بازدید کننده را جذب کرده است.

در StockRise، بازیکنان دعوت می‌شوند تا کنترل یک نمونه کار مجازی را به‌عنوان راهی در دست بگیرند و یاد بگیرند چگونه از طریق سرمایه‌گذاری در بورس به درآمد برسند. این تجربه شامل شبیه‌سازی عمل معامله ارزهای رمزنگاری شده نیز می‌شود، تمام اینها بدون خطر مدیریت توکن‌های واقعی.

با ظهور PiP World، شرکت StockRise در حال ارتقاء زیرساخت‌های آموزش رمزنگاری خود است. این اقدام شامل ارائه دوره‌های جدیدی مثل “روش‌های جلوگیری از خسارت” می‌شود که هر معامله‌گری، بدون توجه به سطح سنی، می‌تواند از آن بهره‌مند شود.

بازی‌کنندگان می‌توانند "حدس زدن قیمت" را بازی کنند. تصویر: StockRise

بازی‌کنندگان می‌توانند “حدس زدن قیمت” را بازی کنند. تصویر: StockRise

PiP World فضایی است که مدیر عامل شرکت سعد بچیر آل ناجا و معاون شراکت آدام دی کاتا آن را به خوبی شناخته اند. آنها می گویند که بخاطر بازی کردن با شبیه‌سازهای معاملات سهام در دوران کودکی، تجربه ای الهام بخش برای ایجاد این شرکت بوده است.

بنیان‌گذار پلتفرم PiP توضیح داد: چگونه می‌توانید خودتان را در صنعت تجارت و سرمایه‌گذاری پررنگ بپردازید و این فرآیند را برای خود جذاب و سرگرم‌کننده کنید؟ الناجا بیان کرد: «بسیاری از افراد به طور همگانی به یک رویکرد سازماندهی شده برای مدیریت مالی شخصی خود ندارند، که در این مورد کاملا صحیح است. آموزش‌های مدرسه معمولا به شما یاد نمی‌دهند چگونه مسائل مالی خود را به دقت مدیریت کنید.»

شرکت خودش، به دنبال ساخت یک دنیای مجازی مانند Roblox بود، زیرا این پلتفرم بسیار پرطرفدار است و ماهانه بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، بسیاری از آنها زیر ۱۸ سال هستند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

هنگام بررسی PiP World امکان ساخت بازی Roblox خود و تلاش برای افزایش مخاطبانش را مورد بررسی قرار داد، اتفاق افتاد که به طور اتفاقی با StockRise روبرو شدند. StockRise دارای تسلط و تجربه قبلی در زمینه‌ای بود که PiP World می‌خواست وارد شود. در اینجا به جای رقابت، PiP World انتخاب کرد که با هزینه‌ای نامشخص، بازی را خریداری کند.

الناجا به Decrypt اظهار داشت: “زمانی که تجربیاتی مفید از جوانی به دست آورید، این ممکن است مسیر زندگی شما را تغییر دهد.”

بازیکنان می توانند توکن های مجازی اتریوم را بخرند و بفروشند. تصویر: StockRise.

بازیکنان می توانند توکن های مجازی اتریوم را بخرند و بفروشند. تصویر: StockRise.

PiP از بازی Roblox به عنوان یک عنصر کلیدی در اکوسیستمی که در حال ساخت و توسعه است، الهام می‌گیرد. این شرکت برنامه‌ی اختصاصی PiP Trader را طراحی کرده است که به عنوان “تجربه اصلی بازی” این شرکت شناخته می‌شود و قرار است در فصل چهارم سال جاری عرضه شود. بر خلاف این، آکادمی PiP از تکنولوژی هوش مصنوعی برای ارائه محصولات آموزشی با عمق و کیفیت بالاتر استفاده می‌کند و پلتفرمی آموزشی پیشرفته را تا فصل دوم و سوم سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه خواهد کرد.

د کاتا اظهار کرد که ربلوکس نماینده نسل آینده ما از کاربران خواهد بود، در حالی که این بازی موبایل برای افراد ۱۳ سال و بالاتر طراحی شده است.

زمانی که کاربران جزئی از یک اکوسیستم گسترده تر هستند، می توانند با تبدیل امتیاز به ارز دیجیتال واقعی، با عناصر بازی برای کسب درآمد ارتباط برقرار کنند. به منظور ارتباط با این امکان، کاربران باید از طریق فرآیند شناخت مشتری خود (KYC) تایید کنند که بالای ۱۸ سال سن دارند.

دی کاتا اظهار کرد که همانند شرکت‌ها که بیشتر از یک پلتفرم اجتماعی برای جلب توجه مخاطبان مختلف استفاده می‌کنند، PiP World نیز در حوزه بازی‌ها همین استراتژی را انتخاب کرده است. این شرکت در حال ایجاد یک اکوسیستم گسترده‌ای در دنیای بازی‌ها می‌باشد که به عنوان یکی از قیف‌های آن، Roblox به آن پیوسته است.

او اظهار کرد که از آن لذت می برد که به مرور زمان ببیند که چگونه هر فرد برنامه را دانلود می کند و تجربه‌ای که آنها دارند. اما در آخر، این همان نقطه است که تحول از وب‌۲ به وب‌۳ رخ می‌دهد.

منبع: decrypt.co


بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من محمد هستم. و حدود 3 سال است که در حوزه اخبار ارز های دیجیتال فعالیت دارم، بنده مترجمی خوندم. و ترجیح میدم تایم زیادی از روز را به مطالعه مقالات و اخبار ارز های دیجیتال بپردازم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها