بازگشت صعودی ترون در سطح پشتیبانی، ترون چه خواهد شد؟

سد بزرگی در راه ترون است، آیا موفق به رد کردن آن می شود؟
بازدید 52
۰

بازگشت صعودی ترون در سطح پشتیبانی، ترون چه خواهد شد؟

به گزارش زوم ارز Tron (TRX) بعد از یک بازگشت چشمگیر به سطح حمایت اصلی، نشانه‌های قوی حرکت به سمت بالا ارائه کرده است. این تغییر اخیر در شتاب نشان می‌دهد که هدف ۰.۱۴۴۳ دلار در حال حاضر دسترسی پیدا کرده است. با روند مثبت همچنان در حال نوسان قیمت Tron، معامله‌گران به دقت پیگیری می‌کنند تا ببینند آیا قیمت قادر خواهد بود حرکت صعودی خود را برای رسیدن به سطح ۰.۱۴۴۳ دلار حفظ کند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

در این مقاله، حال حرکت قیمتی Tron پس از بازگشت به ۰.۱۲۵۹ دلار را بررسی می‌کنیم، اهمیت هدف ۰.۱۴۴۳ دلار را ارزیابی و پیامدهای آن را برای آینده بررسی خواهیم کرد. در حال حاضر، Tron با قیمت تقریبی ۰.۱۳۲۱ دلار معامله می‌شود و با ارزش بازار بیش از ۱۱ میلیارد دلار و حجم معاملات بیش از ۳۲۸ میلیون دلار، با یک افزایش ۱٪ مواجه شده است. در ۲۴ ساعت گذشته، بازار دارایی با ۰.۹۹٪ افزایش روبرو بوده است، با اندکی کاهش ۱۸.۲۳٪ در حجم معاملات.

در نمودار ۴ ساعته، الگوهای صعودی به سمت ۰.۱۴۴۳ دلار برای Tron وجود دارد. قیمت TRX در حال حاضر در این نمودار صعودی است و بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه معامله می‌شود، که به سمت هدف ۰.۱۴۴۳ دلار اشاره می‌کند. همچنین، تجزیه و تحلیل شاخص قدرت نسبی (RSI) به نزدیکی خط ۷۰ درصد نشان می‌دهد که فشار خرید پایدار و احتمال موفقیت قیمت در رسیدن به هدف ۰.۱۴۴۳ دلار افزایش یافته است.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

در نوسان روزانه، Tron با انعطاف پذیری صعودی حرکت کرده و با بالاتر از SMA 100 روزه، علامت‌گذاری صعودی انجام داده است. این دارایی دیجیتال باچند کندل صعودی، احساسات مثبت برای آینده‌اش نشان می‌دهد. همچنین، اندیکاتور RSI در نمودار روزانه به سطح ۶۰٪ نزدیک شده و نشان می‌دهد که شتاب خرید افزایشی و قرار گرفتن قیمت به سمت هدف ۰.۱۴۴۳ دلار امکان‌پذیر است.

با توجه به اهمیت هدف ۰.۱۴۴۳ دلار و تحولات مثبتی در نمودارهای مختلف، احتمال حرکت صعودی ترون به سمت سطوح مقاومت بالاتر بررسی می شود. اما در صورت عدم عبور از سطح مقاومت ۰.۱۴۴۳ دلار، احتمال کاهش قیمت و حرکت به سمت سطح حمایت ۰.۱۲۵۹ دلار و حتی مرز ۰.۱۱۰۲ دلار وجود دارد. معمولاً تجار محترم باید موقعیت بازار را به دقت مشاهده کنند و تصمیمات خود را بر اساس تحلیل‌های دقیق و داده‌های فنی انجام دهند.


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من زهرا هستم. کارشناسی کامپیوتر خوندم. من حدود 4 سال است که با مارکت ارز های دیجیتال آشنا شدم. و ترجیح دادم به دنبال کردن اخبار کریپتو. همچنین عاشق نقاشی و هنر هستم

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها