براندون بریگز افزایش قیمت ریپل را تا ۱۰۰۰۰ دلار پیش بینی کرد

براندون بریگز افزایش قیمت ریپل را تا 10000 دلار پیش بینی کرد
بازدید 65
۴

براندون بریگز افزایش قیمت ریپل را تا ۱۰۰۰۰ دلار پیش بینی کرد

به گزارش زوم ارز، براندون بریگز، یک پیامبر مسیحی، تصویری از صعودی قیمت XRP که در صورت تحقق، تمام رکوردها را بر هم خواهد زد، رد کرده است. در ویدیویی که او در پلتفرم رسانه اجتماعی X منتشر کرده است، پیش‌بینی می‌کند که XRP به قیمت بالای ۱۰۰۰۰ دلار می‌رسد. اما او زمان دقیق این اتفاق را اعلام نکرده است. این پیش‌بینی در حالی اتفاق می‌افتد که XRP در یک هفته طلایی است و نسبت به دیگر دارایی‌های بازار عملکرد بهتری داشته است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

قیمت XRP در ماه‌های گذشته تحت تأثیر تحلیل‌های مختلفی قرار گرفته است. این تحلیل‌ها از دو دیدگاه اصلی، یعنی فنی و بنیادی، انجام می‌شوند. اما پیش‌بینی XRP از زاویه روش تحلیلی برندون بریگز بسیار متفاوت است. این روش تحلیلی که بعضی از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال از آن بهره می‌برند، نقش مهمی در شکل‌دهی به وجهه بازار و قیمت XRP دارد.

به گفتهٔ او، این پیش‌بینی به عنوان یک دستورالعمل مستقیم از سوی خداوند انجام شد که کدام دارایی خواهد بود که بیشترین رشد را در دنیای سرمایه‌گذاری خواهد داشت؟ منظور از آن دارایی‌ای است که در آینده نزدیک به شدت ارزش افزایش می‌یابد و عملکرد شرکت آپل را تکرار می‌کند.

در نهایت، بریگز به یادآوری کرد که او توسط خداوند اعلام شده بود که XRP در یک روزی به سطح قیمت ۱۰۰۰۰ دلار خواهد رسید. عجیب است که بریگز توضیح داد که قبل از دریافت وحی الهی، هیچ اطلاعی درباره XRP نداشت. او اظهار کرد: “بنابراین باید آن را در گوگل جستجو کرد و متوجه شدم که این یک ارز دیجیتال است.”

قیمت XRP اخیراً یک مدت چند روزه با صعود شدیدی روبرو بود که منجر به رسیدن به بالاترین نقطه‌هایش، یعنی بیش از ۰.۶ دلار و اوج ۰.۶۳۵ دلار شد. در زمان نگارش این مقاله، XRP با قیمت ۰.۵۷۲۶ دلار مبادله می‌شود و همچنان با ۲۸.۶۲ درصد افزایش هفتگی مواجه است.

برای رسیدن به هدف قیمت ۱۰۰۰۰ دلار، XRP باید ارتفاعی حدود ۱۷۵۴۲۸۵ درصدی را نسبت به سطح فعلی خود تجربه کند. همچنین، در صورتی که بیت کوین به افزایش مشابهی نرسد، ارزش بازار XRP را به رتبه اول خواهد رساند، زیرا حجم حداکثری قابل تداول وجودی که XRP دارد، بیشتر از بیت کوین است.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

ممکن است برخی اعتقاد داشته باشند که پیش‌بینی XRP تا حدودی غیر واقعی به نظر می‌رسد، زیرا هیچ تحلیل فنی یا بنیادی آن را تأیید نمی‌کند. اما برخی از طرفداران XRP ایده‌ی یک موج صعودی فوق‌العاده را تأیید می‌کنند. این موضوع به خصوص مورد توجه برخی از افراد است که با توجه به پیش‌بینی‌های قبلی دقیق افرادی مانند بریگز در مورد رخدادهایی مانند سوءقصد به رئیس‌جمهور ترامپ، تأیید شده است. از سوی دیگر، بریگز در ویدیوی یوتیوب خود اظهار کرده است که این تحلیل تنها نظر شخصی اوست و هیچ توصیه مالی در این زمینه وجود ندارد.

با توجه به تحلیل ارائه شده توسط EGRAG CRYPTO، XRP باید به بالای ۰.۶۵ دلار رسید تا بتواند از اجرای رایگان تا حداقل ۰.۷۵ دلار بهره‌مند شود. او تصریح کرده است که هر چیزی کمتر از ۰.۷۵ دلار فقط به عنوان نویز بازار محسوب می‌شود.

باید قدرت تجاری XRP بالاتر از ۰.۶۰ دلار باقی بماند، تا به یک راهبرد صعودی کامل برای آینده‌اش باز گردد. این اتفاق ممکن است توسط یک توافق بین SEC و Ripple فراهم شود و سبب شود XRP قبل از پایان سال به ۱ دلار برسد.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من shlhk هستم. عاشق ترید ارز های دیجیتال. البته ترید از طریق اخبار. من با دنبال کردن اخبار رمز ارز ها، با پروژه های خوب و مناسب آشنا می شوم و در زمان مناسب توکن آن پروژه را خریداری می کنم.

نظرات کاربران

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
4 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تانری
1 ماه قبل

اصلا امکان چنین چیزی نیست؟

ارس بورس
1 ماه قبل

براندون تا دیروز می گفت ریپل از بین میبره همشون دزد و بی شرف اند

گیر کرده در xrp
1 ماه قبل

من دو سال روی xrp تعصب داشتم سرمایم هیچ شد. بعد دیدم خود مدیرای ریپل اترییوم خریدن و خنده کنان میگن امیدواریم قیمت اتریوم بالا بره. ریپل ثابقه زیادی داره درست ولی روی خریداراش تعصب نداره ک لااقل کمی از سکه های در حال گردشو بسوزونه تا قیمت بالا بره هرچی میخرین بخرین ولی راه منو نرین

داود
1 ماه قبل

من که ۱۰۰۰ تا داشتم رد کردم بیچاره کرد مارو این رمز ارز