لوک پاگلیا: همچنان NFT ها نقش مهمی در صنعت بازی دارند!

لوک پاگلیا: همچنان NFT ها نقش مهمی در صنعت بازی دارند!
بازدید 15
۰

لوک پاگلیا: همچنان NFT ها نقش مهمی در صنعت بازی دارند!

به گزارش زوم ارز، به گفته لوک پاگلیا، مدیر اجرایی در استودیو AGMI، در حالی که به این نکته اشاره می‌کند که هنر سنتی توکن غیر قابل تعویض (NFT) بدون کاربردهای واقعی، ممکن است محبوبیت خود را از دست دهد، اما همچنان NFT ها نقش مهمی در صنعت بازی دارند. پاگلیا مدعی است که توسعه‌دهندگان بازی باید از NFT‌ها استفاده کنند تا ارزش جدیدی برای بازیکنان ایجاد کنند و در عین حال نحوه تعامل بازیکنان را تغییر دهند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

توسعه دهندگان برای ادامه دادن تلاش می کنند

Paglia اعلام کرد که با انجام این کار، NFTها در واقع به غنی‌سازی جوامع بازی و ایجاد تعامل قوی‌تر بین مالکان و ذینفعان کمک می‌کنند. به علاوه، این اقدام نیز انگیزه بیشتری به افراد می‌دهد تا زمان، انرژی و پول خود را در بازی‌هایی که دوست دارند سرمایه‌گذاری کنند. COO باور دارد که این ویژگی‌ها موجب می‌شود که NFTها همیشه پویا و فعال باقی مانند.

با توجه به برداشت برخی از ذینفعان که توسعه‌دهندگان بازی‌ها به سرعت بیش از حد حرکت می‌کنند و موجب ایجاد مشکل برای سازندگان زیرساخت‌های سخت‌افزاری می‌شوند، مدیر اجرایی AGMI تصریح کرد که این ادعا صحت دارد. او بر این باور است که سخت‌افزارهای امروزی بسیار پیشرفته هستند. از سوی دیگر، توسعه‌دهندگان به دنبال ادامه این روند هستند و Paglia تأکید دارد که برخی از مشکلات و باگ‌هایی که در بازی‌ها وجود دارد، ناشی از این مسئله است. COO همچنین اظهار کرد که بسیاری از توسعه‌دهندگان مجبورند بخش زمان‌بر بهینه‌سازی را قربانی کنند تا بتوانند به‌روزرسانی‌های خود را فورا وارد بازی کنند.

در همین مواقع، پاگلیا در پاسخ‌های نوشتاری خود که به Bitcoin.com News ارسال کرد، پیش‌بینی کرد که در جهانی که احتمالاً هوش مصنوعی (AI) بر تولید محتوا غلبه دارد، احتمالاً افراد بیشتر ارزش خلاقیت اصیل انسانی را به خود بدهند. این ترجیح برای محتوای تولید شده توسط انسان باعث می‌شود برخی حتی آماده باشند تا هزینه‌ای را پرداخت کنند تنها برای دسترسی به چنین محتوایی. همچنین COO نظرات خود را در مورد آینده صنعت بازی وب ۳ در ۶ سال آینده به اشتراک گذاشت.

متن زیر، تمام جواب‌هایی که به پرسش‌ها داده شده است از طرف پالیا را شامل می‌شود.

تازه های بیت‌کوین (BCN) اعلام کرد: اینتل، تولیدکننده تراشه‌ها، به تازگی با مشکلاتی در CPU های خود روبرو شده است که باعث ناراحتی کاربران در مورد خرابی پردازنده‌های Core i9 خود شده است. این وضعیت مدت‌هاست که ادامه دارد و از آنجا که این مشکل در حین بازی به ویژه بروز می‌کند، سوالاتی درباره اینکه چگونه خرابی پردازنده‌ها می‌تواند به صنعت بازی آسیب بزند، مطرح شده است. آیا شما معتقدید که خرابی مداوم CPU Core i9 اینتل می‌تواند تأثیر چشمگیری بر شرکت‌های بازی داشته باشد؟ اگر بله، لطفاً نظرات خود را درباره اینکه چگونه این اتفاق ممکن است رخ دهد، به اشتراک بگذارید.

Luke Paglia (LP): در حال حاضر، اینتل درگیر مشکلات جدی با جامعه گیمرهاست و پاسخ‌های آن نیازمند بهبود است. شرکت نتوانسته است کاربران را قانع کند که در صورت وجود مشکل در پردازنده Core i9، سخت‌افزار آنها بدون هیچ سوالی جایگزین خواهد شد، اما این تضمین به اندازه کافی اعتماد به خود را تضمین نمی‌کند. به جای اینکه تلاشی برای افزایش اعتماد به نفس انجام دهد، بی‌توجهی اینتل نشان می‌دهد که ممکن است مشکلات آن بسیار بزرگتر از آنچه تصور می‌شود، باشد.

به نظر توسعه‌دهندگان بازی، این یک فاجعه واقعی به حساب می‌آید، اما احتمالاً مشکلات جدی برای آنها ایجاد نخواهد کرد، زیرا اشخاصی که به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مندند، به خوبی می‌دانند که مشکل اصلی با پردازنده‌های اینتل است و ارتباطی با خود بازی ندارد. اثرات بیشتر این مشکل در بازی‌های آنلاین و ابری قابل مشاهده است. شرکت Alderon Games که گزارش جامعی از مشکلات پردازنده‌های اینتل منتشر کرده است، پیش از این اقداماتی برای پیشگیری از آسیب‌های بیشتر به بازی Path of Titans انجام داده است و سرورهای خود را از پردازنده‌های AMD بهره‌برداری کرده است. قادر به اثبات کردن کمبود ۱۰۰ برابری در خرابی‌ها در بازی‌هایی که بر روی تراشه‌های AMD اجرا می‌شوند شد، و احتمالاً توسعه‌دهندگان دیگر بازی‌ها نیز به دنبال راهکارهای مشابهی هستند.

با توجه به شهرت بزرگ اینتل در صنعت فناوری، برخی از بازیکنان Web3 اعتقاد دارند که توسعه دهندگان بازی در این فضا به سرعت پیشرفت می‌کنند. آیا فکر می‌کنید که بخش توسعه نرم‌افزار در صنعت بازی Web3 از تقدم‌های زیرساخت سخت‌افزاری برای پشتیبانی از محصولات استفاده می‌کند؟

بله، درست است. توسعه دهندگان نرم افزار به مدت زمان زیادی قدرت محاسباتی اضافی را که در دسترس دارند به خوبی بهره برده‌اند. این واقعیت به خوبی مورد توجه قرار گرفته است که سخت افزارهای امروزی نسبت به گذشته قدرتمندتر هستند. همه ما دستگاه‌های بازی همچون کنسول‌هایی داریم که همراه خود می‌بریم و بازی‌های AAA را اجرا می‌کنیم. همچنین دستگاه‌های رایانه‌­ای کوچک مختلفی وجود دارند که قادر به اجرای بازی‌های پیشرفته با استفاده از تنظیمات کم مصرف می‌باشند.

بسیاری از مشکلات و باگ‌هایی که در بازی‌ها وجود دارد، به دلیل عدم بهینه‌سازی آن‌ها است. در برخی از استودیوهای توسعه برنامه‌نویسان تحت فشار زیادی هستند و به همین دلیل، بخش زمان‌بر بهینه‌سازی را فدای به‌روزرسانی‌های سریع می‌کنند. این امر باعث می‌شود که آن‌ها به مشکلات فنی و پیچیدگی‌های بازی توجه نکنند و این امر موجب ایجاد باگ‌ها می‌شود. اما برای استودیوهای کوچک‌تر، اهمیت بهینه‌سازی بیشتر است و آن‌ها به دقت و صبر، بازی خود را بهینه می‌کنند تا از عیب‌ها جلوگیری کنند و به تاخیری در انتشار یا به‌روزرسانی بازی عادت دارند تا از کیفیت بازی اطمینان حاصل کنند.

آیا می‌توانید توضیح دهید که چگونه فلسفه اصلی “My Pet Hooligan” و برنامه‌های خود را برای ایجاد یک بازی کارآمد با ساختار پایدار که به اکوسیستم بازی نسل بعدی Web3 کمک می‌کند، معرفی کنید؟

LP: بازی Web3 به منظور ترکیب گیم‌پلی با کیفیت AAA و بازی مکانیک، همراه با کسب درآمد توسط تیم استودیو AMGI توسعه یافته است. این امر تا کنون به دست کسی موفق نشده است. با اعتقاد ما، My Pet Hooligan به عنوان اولین پروژه‌ای برای دستیابی به این اهداف ایجاد شده است. تیم AMGI با جمع‌آوری یک گروه متخصص از حرفه‌ای‌ها در زمینه‌های هوش مصنوعی، گیم‌درآمد و انیمیشن، که سابقه کاری خود را در شرکت‌های بزرگی از جمله Disney Pixar، Riot Games، EA، Warner Bros. و Industrial Light and Magic داشته‌اند، برای بهبود و تکمیل بازی Web3 همکاری می‌کنند.

تلاش ما در حال حاضر برای ایجاد یک بازی اکشن اجتماعی است که قابلیت ضبط حرکت پیشرفته و فناوری هوش مصنوعی را داراست. این بازی همچنین دارای انیمیشن با کیفیت بالا است. علاوه بیش بر این، با ایجاد شکاف بین بازی های سنتی و Web3 و ارائه دارایی های دیجیتال، ارزش جدیدی برای بازیکنان خلق خواهد شد.

ما به منظور ایجاد ارتباط بیشتر بین بازیکنان و بازی، این کار را انجام می‌دهیم. به عنوان مثال، بازی My Pet Hooligan اولین بازی تیراندازی است که از انیمیشن چهره در زمان واقعی پشتیبانی می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا NFT های خود را در بازی مشاهده کنند. از طریق ترکیب گرافیک‌های پیشرفته با گیم‌پلی هیجان‌انگیز و ارائه انگیزه‌های قوی با اقتصاد درون‌بازی که قوی و پایدار است، ما اطمینان حاصل می‌کنیم که بازیکنان به بازی و پیشرفت در آن علاقه‌مند شده و از انجام این فعالیت لذت می‌برند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

بازی‌های چند نفره Web3 پویا هستند زیرا برای توسعه‌دهندگان ضروری است که کارایی را در ابعاد مختلفی از فضای آنلاین در نظر بگیرند. از این رو، این توسعه دهندگان باید در هنگام طراحی بازی‌های خود، نیازمندی‌های کاربران پایین‌ترین سطح سخت‌افزاری را به خوبی در نظر داشته باشند. برای یک توسعه‌دهنده بازی چند نفره Web3، مهم است اقداماتی انجام دهند تا از اجرای بازی‌ها بر روی سخت‌افزارهای کم توان و با CPU محدود مطمئن شوند.

بازی‌های بلاک‌چین دارای تراکنش‌هایی هستند که توسعه‌دهندگان باید اطمینان حاصل کنند که این عملیات‌ها تجربه واقعی بازی را تخریب نمی‌کنند. تأخیر و وقفه‌های بلاک‌چین ممکن است برای تجربه بازی آزاردهنده باشند، اما این مشکلات با استفاده از تماس‌های رویه از راه دور با کیفیت بالا که قابلیت اطمینان، عملکرد و زمان کار را بهترین شکل حل می‌کنند، رفع می‌شوند.

در کل، می‌توانیم از روش‌های مختلفی برای بهبود بازی‌ها استفاده کنیم. از جمله می‌توان به دسته‌بندی دستگاه‌ها بر اساس کیفیت آن‌ها و استفاده از تنظیمات کیفیت در Unreal Engine اشاره کرد. همچنین، ما می‌توانیم دارایی‌های مختلف را بر اساس کیفیت دستگاه تحویل دهیم. به عنوان مثال، دستگاه‌های رده بالا می‌توانند کیفیت تصویر ۴K یا HD داشته باشند، در حالی که دستگاه‌های پایین‌تر رده باید از کیفیت استاندارد استفاده کنند تا حافظه را صرفه‌جویی کنند. همچنین ما می‌توانیم از مسیرهای کد مختلفی برای اجرای بازی بر اساس تنظیمات کیفیت دستگاه استفاده کرده و بعضی از انیمیشن‌ها را در دستگاه‌های با کیفیت پایین‌تر حذف کرده و از آن‌ها صرف نظر کنیم تا تجربه بازی روان‌تری برای کاربران فراهم شود.

BCN: برخی معتقدند که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) که سال گذشته بسیار محبوب شدند، الان در حال افول هستند. آنها به کاهش حجم معاملات و افت قیمت برخی از گران‌ترین مجموعه‌ها اشاره می‌کنند. به عنوان یک فعال در حوزه NFT، آیا شما فکر می‌کنید که این نوع هنر در حال از بین رفتن است؟ اگر اینطور نیست، چرا اعتقاد دارید که NFT ها هنوز موجود هستند؟

LP: هنر سنتی NFT، بدون هیچ کاربرد واقعی، ممکن است در طول زمان از جذابیت خود از دست بدهد. اما با تکامل هدف این تکنولوژی، می‌تواند در صنعت بازی نقش مهمی ایفا کند. NFT ها این امکان را برای توسعه دهندگان بازی فراهم می‌کنند تا نوآوری کنند و ارزش‌های جدیدی را برای بازیکنان ایجاد کنند. با تبدیل شدن بازیکنان به مالکان و سهامداران در بازی، NFT ها می‌توانند به ارتقای ارتباطات اجتماعی و تعاملات بین افراد در جوامع بازی کمک کنند. این تکنولوژی افراد را تشویق می‌دهد تا وقت، انرژی و پول خود را در بازی‌های مورد علاقه‌شان سرمایه‌گذاری کنند.

در حالی که دنیا برای فراگیری هوش مصنوعی (AI) آماده می‌شود، بسیاری از افراد نگرانی‌های خود را درباره تأثیر این تکنولوژی بر محتوای تولید شده توسط کاربران ابراز کرده‌اند. آیا می‌توانید برای مخاطبان ما توضیح دهید که چگونه پیشرفت هوش مصنوعی بر فرآیند تولید و مصرف محتوا توسط کاربران تأثیر می‌گذارد؟

LP: افزایش سرعت و مقیاس قابل تصور استفاده از هوش مصنوعی در فرایند تولید محتوا، باعث ایجاد ترس‌های موجهی شده است. اما باید به یاد داشت که همواره یک عامل انسانی وجود دارد که هدایت‌های لازم برای هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. به این ترتیب، هوش مصنوعی به افرادی که مهارت‌های لازم برای ایجاد محتوای با کیفیت را ندارند، فرصتی برای کشف جنبه‌های خلاقانه خود از طریق توصیف ایده‌های خود ارائه می‌دهد.

به عنوان یک مثال، ابزار Copilot از Github نمی‌تواند جایگزین کدنویسی انسانی شود، اما به مبتدی‌ها در فرآیند کدنویسی کمک می‌کند. این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی، به افراد کمک می‌کند تا به سرعت و کارآمدی کدهای خود را ایجاد کنند و خلاقیت آن‌ها را تقویت کند. از طرفی، این ابزار باعث تسهیل دسترسی به راه‌حل‌های جدید می‌شود و به نوآوری سریعتر و بهتری کمک می‌کند.

احتمالا خواهیم دید که افراد علاقه مند به پرداخت هزینه بیمه برای محتوای “معتبر” و تولید شده توسط انسان، افزایش می‌یابند. ارتباط با محتوای هوش مصنوعی عموما آسان است، اما هنوز با چالش‌های زیادی مواجه است، ازجمله اشتباهات در حقایق مشخص شده در متون، و مسائل مربوط به جزییات دقیق، مثل تشخیص دست انسان و متن در تصاویر. احتمالا افراد شروع به ارزش گذاری بیشتر بر خلاقیت اصیل انسانی خواهند کرد، که این مسائل را ندارد، به ویژه در دنیایی که بیش از پیش پر از محتوای مصنوعی استحالت دارد.

با توجه به تحولات Web3، چگونه فکر می‌کنید بازی‌ها تا سال ۲۰۳۰ خواهند شد؟ به ویژه در زمینه‌هایی از جمله توسعه بازی، گسترش زیرساخت‌ها و اندازه بازار.

LP: از زمانی که Axie Infinity تصدر کرد، بازار بازی‌های Web3 تا حد زیادی پیشرفت کرده است و این روند ادغام بازی‌های محبوب با تکنولوژی بلاک‌چین را به خوبی نشان می‌دهد. در استودیو AMGI، هدف ما با بازی My Pet Hooligan این است که تجربه بازی Web3 را از Web2 متمایز کنیم و ما در راه بهبود این تجربه بسیار پیشرفت کرده‌ایم. تجربه‌ی بازی اثرگذار Web3، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و با ارزش بیشتری را برای بازیکنان ارائه می‌دهد.

وقتی اولین بازی‌های Web3 با مخاطبان بازی‌های Web2 در ارتباط باشند، درهایی برای انقلاب در صنعت بازی باز خواهند کرد. این اتفاق باعث می‌شود که تفاوت اساسی بین دو نوع بازی کمتر به چشم آید. تمام بازی‌های آینده درصدود ادغام فناوری بلاک‌چین خواهند بود و باعث توسعه سریع صنعت بلاک‌چین می‌شود، با شبکه‌های غیرمتمرکز ویژه‌ای برای گیمرها. اندازه بازار برای بازی‌های Web3 همانند اندازه کل صنعت بازی است و به سرعت به آن می‌رسد.

منبع: news.bitcoin.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من حامد هستم و 5 سال در حوزه اخبار ارز های دیجیتال فعالیت دارم. روزانه اخبار اقتصادی و مالی و همچنین کریپتو را دنبال می کنم. فردی ماجراجو و پیگیر هستم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها