بازگشت اخیر قیمت وی چین می تواند نشانه چرخش صعودی بالای ۰.۰۲۲۴ دلار باشد

بازگشت اخیر قیمت وی چین می تواند نشانه چرخش صعودی بالای 0.0224 دلار باشد
بازدید 3
۰

بازگشت اخیر قیمت وی چین می تواند نشانه چرخش صعودی بالای ۰.۰۲۲۴ دلار باشد

به گزارش زوم ارز،  در حال حاضر، قیمت VeChain (VET) به اندازه ۰.۰۲۲۴۲ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، با افزایش ۰.۷۰ درصد روبرو شده است. مقدار بازار این ارز تقریباً ۱.۸۱ میلیارد دلار است و حجم مبادلات حدود ۲۱.۶۱ میلیون دلار می‌باشد. VeChain همچنان به جذب توجه سرمایه‌گذاران ادامه می‌دهد.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

تخفیف اخیر به اندازه ۰.۰۲۱۶ دلار به یک سطح پایه ضروری تبدیل شده است و نشان می دهد که قیمت از این نقطه به عقب برگشته است، که به معنای آن است که سرمایه‌گذاران به این مقدار به عنوان یک فرصت برای خرید نگاه می‌کنند.

VeChain در حال حاضر در حال آزمایش مقاومت جزئی در حدود ۰.۰۲۲۴ دلار است و در صعودی، اگر این سطح بشکند، هدف مهم بعدی می تواند حدود ۰.۰۲۲۶ دلار باشد، جایی که قیمت آخرین بار به اوج خود رسید. مشاهده این سطوح فنی برای پیش بینی تغییرات احتمالی قیمت در کوتاه مدت حیاتی است.

تجزیه و تحلیل احساسات و شاخص‌های بازار

احساسات مرتبط با VeChain در بازار در حال افزایش هستند، زیرا حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته با ۲.۷۲٪ افزایش یافته است. این رشد در حجم معاملات نشان‌دهنده روند صعودی بازار و افزایش علاقه به خرید است، که نشان‌دهنده این است که سرمایه‌گذاران تمایل دارند قیمت آن را فراتر از سطوح مقاومت فعلی ببرند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

با ۹۳.۳۹٪ از کل عرضه در حال حاضر، VeChain یک پایه محکم برای ثبات قیمت ایجاد کرده است. این میزان گردش نشان‌دهنده علاقه‌ی قوی سرمایه‌گذاران است، زیرا اکثر توکن‌ها به طور فعال معامله می‌شوند که این می‌تواند به کنترل نوسانات قابل توجه در قیمت کمک کند. همچنین، ارزش کل قفل شده (TVL) در VeChain 486,086 دلار است که جذابیت آن را در حوزه مالی غیرمتمرکز برجسته تر می‌نماید.

شاخص‌های کلیدی: تجزیه و تحلیل RSI و MACD

در اینجا دلیل بازگشت اخیر VeChain می تواند نشانه چرخش صعودی بالای 0.0224 دلار باشد

شاخص قدرت نسبی ۱ روزه (RSI) در حال حاضر ۴۴.۷۴ است، که نشان می دهد که VeChain نه بیش از حد خریداری شده است و نه بیش از حد فروخته شده است. به عبارت دیگر، این دارایی فضایی برای افزایش قیمت بدون نیاز به اصلاح فوری دارد. اما، اگر چه RSI وضعیت مثبتی نشان می دهد، اما MACD 1 روزه در زیر خط سیگنال معامله می‌باشد که نشان دهنده حرکت نزولی فوری است.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده در این نوشته صرفاً به عنوان اطلاعات و آموزش منتشر می‌شود. هر گونه توصیه یا مشاوره مالی در این مقاله داده نمی‌شود. شرکت Coin Edition هیچ گونه تضمینی در قبال صحت و کاربردی بودن محتوا، محصولات یا خدمات ارائه شده ندارد. خوانندگان توصیه می‌شوند که پیش از انجام هرگونه اقدامی مربوط به این موضوعات، اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند.

منبع: coinedition.com


بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من زهرا هستم. کارشناسی کامپیوتر خوندم. من حدود 4 سال است که با مارکت ارز های دیجیتال آشنا شدم. و ترجیح دادم به دنبال کردن اخبار کریپتو. همچنین عاشق نقاشی و هنر هستم

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها