معامله گران بنک با هدف بازپس گیری ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار، موقعیت خود را تغییر می دهند

معامله گران بنک با هدف بازپس گیری 0.000025 دلار، موقعیت خود را تغییر می دهند
بازدید 56
۰

معامله گران بنک با هدف بازپس گیری ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار، موقعیت خود را تغییر می دهند

به گزارش زوم ارز، قیمت ارز دیجیتال Bonk (BONK) روز دوشنبه، ۵ آگوست، یکی از کاهش‌های قابل توجه خود را تجربه کرد. در این روز، ارز Bonk ارزش خود را به حداقل ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار کاهش داد، که باعث کاهش قابل توجهی در ارزش وضعیت‌های مالی شد.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

به‌طور هم‌زمان، بر‌اساس اطلاعات به‌دست آمده اخیر، بازرسان آینده به‌سرعت از جایگاه منفی خود خارج شده‌اند. این تجزیه و تحلیل به‌عنوان علت اصلی این تغییر و پیش‌بینی‌ها درباره BONK را توضیح می‌دهد.

یکی از شاخص‌های مهم برای بررسی وضعیت معامله‌گران، نرخ سرمایه است. این نرخ نشان‌دهنده هزینه نگه‌داری یک موقعیت باز در بازار است و همچنین نشان‌دهنده انتظارات سرمایه‌گذاران می‌باشد.

هنگامی که نرخ سود مثبت است، لانگ ها (خریداران) کارمزدی به شورت ها (فروشندگان) پرداخت می‌کنند و انتظار صعودی وجود دارد. از سوی دیگر، تأمین مالی منفی به معنای این است که شرکت‌های کوتاه مدت مبلغی را پرداخت می‌کنند و انتظار کاهش قیمت دارند.

معامله‌گران در طول رکود قبلی با موقعیت‌های فروش همسو شدند، اما در حالی که در زمان انتشار، قیمت BONK افزایش یافته است و فراتر از سطوح قبلی رفته است. این افزایش قیمت منجر به سرمایه‌گذاری مثبت شده است که معامله‌گران امیدوارند در بازار آتی از ادامه افزایش قیمت سود ببرند.

معامله گران BONK با هدف قیمت بازپس گیری 0.000025 دلار، موقعیت خود را تغییر می دهند

نرخ تامین مالی. منبع: Coinglass

به وضوح، اگر قیمت BONK به شکل مثبت ادامه یابد و سرمایه‌گذاران خود را افزایش دهند، معامله‌گران می‌توانند پاداش بیشتری برای موقعیت‌های خود دریافت کنند. با این حال، این اتفاق تنها در صورتی رخ خواهد داد که فشار خرید در بازار نقدی به سطح بالایی ادامه داشته باشد.

با این حال، فقط معامله گران آتی به دیدگاه تغییر یافته نسبت به میم کوین محدود نیستند. بنا به گزارش سانتی‌منت، احساس وزنی مرتبط با بانک از جنبه منفی به مثبت تغییر کرده است.

Weighted Sentiment از حجم اجتماعی برای سنجش استنتاج یک پروژه رمزنگاری در بازار استفاده می‌کند. اگر این ارزیابی منفی باشد، این نشان دهنده این است که نظرات آنلاین اصلی غم انگیز هستند. با این حال، یک امتیاز مثبت مانند آن با BONK نشان دهنده افزایش بحث‌های مثبت است.

معامله گران BONK با هدف قیمت بازپس گیری 0.000025 دلار، موقعیت خود را تغییر می دهند

احساس وزن دار. منبع: Santiment

پیش‌بینی قیمت BONK: الگوی صعودی ادامه دارد

هنگامی که BONK با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۱ دلار معامله می‌شود، نمودار روزانه نشان می‌دهد که یک الگوی فرماسیونی به نام فنجان و دسته شکل گرفته است. این الگو یک الگوی ادامه صعودی را نشان می‌دهد و وقتی یک ارز دیجیتال در معرض نزول مداوم قرار دارد، حالت بهبود و رکودی جدیدی پیدا می‌کند، این الگو ظاهر می‌شود.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

به همان روشی که در نمودار BONK نمایش داده شده است، تایید بعدی ادامه روند صعودی درصورت خروج از روند نزولی اتفاق می‌افتد. اگر فشار خرید افزایش یابد، ممکن است قیمت BONK در روزهای آتی به ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار برسد.

اختلاف ناشی از موفقیت کنونی ممکن است باعث کاهش قیمت میم کوین و هدایت آن به سمت مقاومت بالایی که در ۰.۰۰۰۰۲۹ دلار واقع شده، شود. اما، برای اعمال معاملات، ممکن است معامله‌گران مواجه باشند با نیاز به درنظر گرفتن شاخص نسبت قدرت (RSI) که توانایی اندازه‌گیری روند را دارد و باید اطمینان حاصل کنند که هنوز از خط خنثی عبور نکرده‌اند.

معامله گران BONK با هدف قیمت بازپس گیری 0.000025 دلار، موقعیت خود را تغییر می دهند

تحلیل روزانه Bonk. منبع: TradingView

هنگامی که مؤشر مقاومت نسبت به اتوماتیکسی (RSI) انجام شود، ممکن است تأیید شود که ترند قیمتی به سمت بالا در حال شکل گیری است و ارز دیجیتال BONK می‌تواند قیمت خود را به صورت آرام و پی‌در‌پی افزایش دهد. با این حال، شکست در عبور از میانه‌ی کلیدی ۵۰.۰۰ می‌تواند منجر به نگه‌داشتن قیمت توکن BONK در بازه‌ی قیمتی بین ۰.۰۰۰۰۱۹ دلار و ۰.۰۰۰۰۲۱ دلار شود.

منبع: beincrypto. com


بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من shlhk هستم. عاشق ترید ارز های دیجیتال. البته ترید از طریق اخبار. من با دنبال کردن اخبار رمز ارز ها، با پروژه های خوب و مناسب آشنا می شوم و در زمان مناسب توکن آن پروژه را خریداری می کنم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها