با فروش نهنگ های بیت کوین، قیمت بیت کوین به ۳۷۰۰۰ دلار می رسد؟🐋

با فروش نهنگ های بیت کوین، قیمت بیت کوین به ۳۷۰۰۰ دلار می رسد؟🐋
بازدید 7
۰

با فروش نهنگ های بیت کوین، قیمت بیت کوین به ۳۷۰۰۰ دلار می رسد؟

به گزارش زوم ارز، رشد صعودی اخیر بیت‌کوین به طور مستقیم به انتظارات برای تأیید لحظه‌ای ETF بیت‌کوین وابسته است. اما در حال حاضر، با ورود نهنگ‌های بیت‌کوین به رژیم توزیع مجدد، با یک شکست بالقوه روبرو است.

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که احتمال زیادی وجود دارد قیمت بیت‌کوین به سطح ۳۷,۰۰۰ دلار بازگردد.

چرا بیت کوین ممکن است به ۳۷۰۰۰ دلار کاهش یابد

علی مارتینز، رئیس جهانی اخبار BeInCrypto، درباره کاهش ۱.۱۰ درصدی تعداد نهادهایی که حداقل ۱۰۰۰ بیت‌کوین دارند در سه روز گذشته اظهار نظر کرده است. او تاکید می‌کند که این کاهش ممکن است نشانه فروش مستقیم نباشد، اما به وجود یک رژیم توزیع مجدد در بین نهنگ‌های بزرگ بیت‌کوین اشاره دارد.

نهادهایی با موجودی 1000 بیت کوین یا بیشتر. منبع: Glassnode

نهادهایی با موجودی ۱۰۰۰ بیت کوین یا بیشتر. منبع: Glassnode

افزایش فشار فروش می‌تواند به زودی بر قیمت بیت‌کوین تأثیر بگذارد. علی مارتینز، معتقد است که اگر قیمت‌ها حمایت ۴۳,۲۰۰ دلاری را از دست بدهند، این رویداد می‌تواند رالی اخیر گاوی را متوقف کند. در واقع، او پیشنهاد می‌دهد که اگر این اتفاق بیفتد، قیمت بیت‌کوین ممکن است به زیر ۴۰,۰۰۰ دلار کاهش یابد.

با توجه به تحلیل مارتینز، اگر شاخص بسته شدن قیمت زیر سطح ۴۳,۲۰۰ دلاری را نشان دهد، این می‌تواند به عنوان نشانه‌ای برای اصلاح قیمت بیت‌کوین در نظر گرفته شود. احتمالاً در این صورت، قیمت بیت‌کوین به سمت ۳۷,۰۰۰ دلار کاهش خواهد یافت.

توزیع قیمت واقعی بیت کوین. منبع: Glassnode

توزیع قیمت واقعی بیت کوین. منبع: Glassnode

تحلیلگران Santiment توصیه می‌کنند که در مورد افزایش فعالیت‌های صعودی در بازار احتیاط کنید و همچنین هشدار داده‌اند که این افزایش می‌تواند منجر به ترس گسترده از دست دادن در میان سرمایه‌گذاران شود. آنها توصیه می‌کنند یک رویکرد دقیق را تضمین کنید.

به همین ترتیب، مارتینز افزوده است که تا زمانی که قیمت بیت‌کوین بالاتر از سطح حمایت ۴۳,۲۰۰ دلار باقی بماند، به نظر می‌رسد شانس به نفع گاوها باشد.

استخراج کنندگان بیت کوین از کارمزد بانکداری می کنند

با توجه به افزایش قابل توجه ۱۶۴ درصدی قیمت بیت‌کوین از سال گذشته تا به امروز، سرمایه‌گذاران تنها افرادی نیستند که به سود می‌رسند. در واقع، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین نیز در سال جاری شاهد رشد پایداری بوده‌اند. جیمسون لوپ، یکی از بنیانگذاران CasaHODL، اشاره کرد که درآمدهای استخراج‌کنندگان به ۱۰ میلیارد دلار رسیده است.

در سال ۲۰۲۳، ماینرهای بیت‌کوین بیش از ۱۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرده‌اند، که نشان از رشد چشمگیری در طول ۱۵ سال گذشته است و کل درآمدهای آنها به ۵۷ میلیارد دلار می‌رسد. این فرضیه بر این اساس است که آنها به طور فوری برای فیات می‌فروشند، اما در واقع ماینرها به عنوان HODLers عمل می‌کنند و احتمالاً فروش فوری ندارند.

این درآمدهای بالا می‌تواند به رشد تراکنش‌های مانند Ordinal در شبکه بیت‌کوین نسبت داده شود که به افزایش میانگین کارمزد تراکنش کمک کرده است.

با توجه به تحلیلگران در Kaiko Research، بیت‌کوین از تمام دارایی‌های سنتی بهتر عمل کرده است، حتی در شرایط تعدیل شده با ریسک. در امسال، بیت‌کوین یکی از بالاترین نسبت‌های شارپ را در میان دارایی‌های اصلی به دست آورده است.

در واقع، بیت‌کوین در مقام دوم پس از انویدیا، رهبر نیمه‌هادی‌ها قرار دارد که ارزش سهام آن در بازه زمانی ژانویه تا مه بیش از دو برابر شده است، و این افزایش ناشی از هیجان بالا درباره هوش مصنوعی است.


منبع: beincrypto. com

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من متین هستم، کارشناس ارشد مالی. عاشق تکنولوژی و بازار های مالی هستم. حدود 2 سال است که در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت دارم. عاشق ورزش و بازی های کامپیوتری هستم.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها