آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

بیت کوین به ۵۰ هزار دلار می رسد

بیت کوین به 50 هزار دلار می رسد

طبق گفته مایک مک گلوون ، استراتژیست ارشد بلومبرگ ، بیت کوین با افزایش ورود سرمایه گذاران از طلا به دارایی دیجیتال ، به سمت ۵۰،۰۰۰ دلار ادامه خواهد داد.

وی تا سال ۲۰۲۴ معتقد است که نوسانات آن حتی می تواند به سطح طلا نیز برسد و یا قیمت را بسیار بیشتر کند.

در گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شد ، مک گلون توضیح داد که بیت کوین حمایت قاطعانه خود را با ۳۰۰۰۰ دلار نشان داد و با توجه به “افزایش پذیرش موسساتی و پتانسیل تبدیل شدن به یک دارایی ذخیره جهانی” می تواند قیمت آن به ۵۰،۰۰۰ دلار یا بالاتر برسد.

در این خبر شواهدی از انتقال وجوه از طلا به بیت کوین ذکر شده است که جریان های تسریع پذیر به بیت کوین تراست ( GBTC ) و کاهش کل دارایی های شناخته شده ETF طلا را برجسته می کند. شرکت سرمایه گذاری صندوق GBTC خود را از ۱٪ به ۱۰٪ از ” ۲۱۰ میلیارد دلار ETF طلا ” در سال ۲۰۲۰ افزایش داده است.

وی اظهار داشت: “در دنیایی که دیجیتال می شود ، انتظار می رود که سرمایه بیشتری به سمت بیت کوین از سمت فلزات گرانبها منتقل شود.”مک گلوون معتقد است که سرمایه گذاری تا ۵ درصد از دارایی در بیت کوین به یک تصمیم عاقلانه تبدیل می شود:” اگر مشکل بزرگی در فناوری وجود نداشته باشد ، اگر رمزگذار به دارایی ایی اندوخته تبدیل شود ، سرمایه گذاران طلا در معرض خطر هستند.”

استراتژیست در گذشته توضیح داد که افزایش نوسانات بازار سهام به خوبی برای طلا و بیت کوین پیش بینی شده است ، با یک سرمایه گذاری ترکیبی از بیت کوین و طلا در مقایسه با S&P 500 (35٪)  نرخ نوسان ۲۶۰ روزه پایین تری (۳۰٪) نشان می دهد.

علی رغم این ، مک گلوون معتقد است که بیت کوین این پتانسیل دارد که سطح مقاومت آن به ۱۰۰ برابر سطح مقاومت طلا برسد. سطح مقاومت فعلی بیت کوین (۴۰۰۰۰ دلار) ۲۲ برابر طلا (۱۸۰۰ دلار) است.در روند صعودی در سال ۲۰۱۷ ، نسبت قیمت بیت کوین به طلا در عرض چند ماه از ۱ برابر به ۱۵ برابر افزایش یافت.

وی گفت بیت کوین به دلیل عرضه ثابت می تواند حتی از نوسانات بیشتری نسبت به طلا برخوردار باشد.مک گلوون همچنین با اشاره به اتریوم ادعا کرد که سطح مقاومت ۱۰۰۰ دلار را به سطح حمایتی تبدیل می کند که احتمال شکستن آن بعید است. او روند خود را به Q1  سال ۲۰۱۷ تشبیه کرد که در آن از ۱۰ دلار به بالای ۴۰ دلار رسیده بود و در نه ماه بعد به بیش از ۱۰۰۰ دلار رسید.

منبع : cointelegraph.com


گزیده اخبار

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده