آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

ادعای قیمت ۷۰۰۰ دلار برای اتریوم (ETH): کارشناسان بحث می کنند

ادعای قیمت 7000 دلار برای اتریوم (ETH): کارشناسان بحث می کنند

ادعای قیمت ۷۰۰۰ دلار برای اتریوم (ETH): کارشناسان بحث می کنند

به گزارش زوم ارز، با راه اندازی ETF های اتریوم در افق، خودی های صنعت به تاریخ راه اندازی احتمالی قبل از ۴ جولای اشاره می کنند. راه اندازی قریب الوقوع به دنبال فرم ۸-A VankEck است که اریک بالچوناس، تحلیلگر اطلاعات بلومبرگ، آن را “نشانه خوبی” برای راه اندازی در ۲ ژوئیه نامید.

کوین تامپسون از Lekker Capital پیشنهاد می‌کند که احساسات نزولی فعلی در میان سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال می‌تواند یک شاخص صعودی باشد. در پست اخیر، تامپسون یک دوره آرام را پیش‌بینی کرد که در آن فروشندگان خسته می‌شوند، و پس از آن لحظه‌ای «سیلی به صورت» زمانی که متوجه می‌شوند چشم‌اندازشان بیش از حد نزولی است.

این ممکن است با جریان‌های مثبت ETH ETF در هنگام راه‌اندازی یا رقابت بین صادرکنندگان ETF برای ارائه کمترین هزینه‌ها ایجاد شود. تامپسون جسورانه پیش بینی می کند که “اتریوم به ۷۰۰۰ دلار خواهد رسید و بیت کوین اولین تلاش خود را برای رسیدن به ۱۰۰۰۰۰ دلار در انتخابات نوامبر انجام خواهد داد.”

مت هوگان از Bitwise انتظار دارد که محصولات ETF اتریوم ۱۵ میلیارد دلار جریان خالص در ۱۸ ماه اول حضورشان در بازار جذب کنند. پیش‌بینی هوگان بر اساس داده‌های اروپا و کانادا است، جایی که ETFهای رمزنگاری بازارهایی را ایجاد کرده‌اند.

در حالی که ۱۵ میلیارد دلار به طور قابل توجهی کمتر از ۵۶ میلیارد دلاری است که سرمایه گذاران در صندوق های ETF بیت کوین ایالات متحده انباشته اند، هوگان همچنان معتقد است چنین رقمی یک “دستاورد تاریخی” خواهد بود. با این حال، او هشدار می دهد که با خروج سرمایه گذاران از Grayscale’s Ethereum Trust، خروجی خالص اولیه از ETF های اتریوم “بسیار محتمل” است.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

QCP مستقر در سنگاپور به دنبال راه اندازی بیت کوین ETF برای سرنخ است. این شرکت در یادداشت اخیر خود گفت: «اگر تأیید ETF بیت‌کوین نشانه‌ای باشد، می‌توانیم از اینجا شاهد افزایش ۶۰ درصدی مشابه باشیم». این بدان معناست که اتریوم در ماه‌های پس از راه‌اندازی ETF با قیمت حدود ۵۴۳۰ دلار معامله می‌شود.

به گفته لوبین، جو لوبین، یکی از بنیانگذاران اتریوم و بنیانگذار شرکت زیرساخت ارزهای دیجیتال Consensys، انتظار دارد یک “سیل” تقاضا برای ETH وجود داشته باشد که احتمالاً منجر به کاهش عرضه و افزایش قیمت ها می شود. لوبین گفت: مؤسساتی که قبلاً در معرض ETFهای بیت‌کوین قرار دارند، «احتمالاً می‌خواهند خود را در این ETF تأیید شده دوم متنوع کنند.

تحلیلگران شرکت تحقیقاتی برنشتاین پیش‌بینی می‌کنند که ETF‌های نقطه‌ای اتریوم قیمت اتریوم را ۷۵ درصد افزایش داده و به ۶۶۰۰ دلار می‌رسانند. آنها این رقم را با مشاهده اینکه چگونه تایید SEC از ETF های بیت کوین نقطه ای در ژانویه باعث افزایش ۷۵ درصدی در هفته های بعد شد، تخمین زدند. گوتام چوگانی و ماهیکا ساپرا در گزارش اخیر خود نوشتند: “ما انتظار داریم حرکت قیمت مشابهی برای ETH وجود داشته باشد.” گفت.

منبع: en.bitcoinsistemi.com


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من زهرا هستم. کارشناسی کامپیوتر خوندم. من حدود 4 سال است که با مارکت ارز های دیجیتال آشنا شدم. و ترجیح دادم به دنبال کردن اخبار کریپتو. همچنین عاشق نقاشی و هنر هستم

با معامله در این صرافی ها می توانید تجربه خرید و فروش خوبی را تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معرفی صرافی های برتر خارجی

آخرین مقالات منتشر شده

ادعای قیمت ۷۰۰۰ دلار برای اتریوم (ETH): کارشناسان بحث می کنند