هجوم کاربران برای برداشت توکن داگز: سرورها دچار مشکل شده‌اند

آیا یک سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری می تواند یک روند صعودی برای داگز ایجاد کند؟
بازدید 25
۱

هجوم کاربران برای برداشت توکن داگز: سرورها دچار مشکل شده‌اند

در روزهای اخیر، پلتفرم داگز (DOGS) با هجوم بی‌سابقه‌ای از کاربران برای برداشت توکن‌های خود مواجه شده است. این هجوم گسترده باعث شده تا سرورهای بازی به شدت تحت فشار قرار گیرند و در نتیجه، کاربران با مشکلات مختلفی مانند کندی بارگذاری صفحات و حتی بسته شدن غیرمنتظره آن‌ها مواجه شوند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

با باز شدن امکان برداشت توکن داگز، تعداد زیادی از کاربران به سرعت اقدام به برداشت دارایی‌های خود کرده‌اند. این مسئله باعث شده تا سرورهای پلتفرم داگز، که به نظر می‌رسد برای این حجم از ترافیک آماده نبودند، دچار مشکلات فنی شوند. برخی از کاربران گزارش داده‌اند که پس از کلیک روی گزینه “Claim Onchain” برای انتقال توکن‌ها به کیف پول‌های خود، هیچ اتفاقی نمی‌افتد و یا صفحه به طور کامل گیر می‌کند.

این مشکلات به خصوص برای کاربرانی که قصد دارند توکن‌های خود را به سرعت به کیف پول‌های شخصی منتقل کنند، نگران‌کننده است. با توجه به حجم بالای تقاضا و وضعیت فعلی سرورها، به نظر می‌رسد که تیم داگز باید به سرعت اقدام به بهبود زیرساخت‌های فنی خود کند تا از ادامه این مشکلات جلوگیری شود.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

در همین راستا، تیم پشتیبانی داگز اعلام کرده است که به‌زودی راهنمایی‌های بیشتری برای کاربران منتشر خواهد کرد تا بتوانند بدون مشکل دارایی‌های خود را برداشت کنند. با این حال، تا زمانی که این مشکلات حل نشود، کاربران باید از عجله در انجام تراکنش‌ها خودداری کنند و به‌جای آن، منتظر راهنمایی‌های بیشتر از سوی تیم داگز باشند.

در نهایت، این اتفاق به همه کاربران یادآوری می‌کند که در زمان‌هایی که تقاضای بالا وجود دارد، ممکن است مشکلات فنی اجتناب‌ناپذیر باشند و بهتر است در چنین مواقعی، صبوری پیشه کنند


اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

میرزایی

میرزایی هستم دانشجوی رشته کامپیوتر علاقمند به ارزهای دیجیتال و تکنولوژی

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
speed
21 روز قبل

سلام مرسی از توضیحاتتون.
امروز ظهر داگز باز کردم گزینهclaim onchain بود
ولی الان هر چی وارد میشم دیگه همچین گزینه ای نیست؟علتش چیه؟