فریب مهلت‌های جعلی را نخورید؛ مشکلات شبکه باعث تعویق برداشت توکن داگز شد

مهلت نهایی برداشت داگز: تا ۱۰:۳۰ امشب فرصت دارید!
بازدید 19
۱

فریب مهلت‌های جعلی را نخورید؛ مشکلات شبکه باعث تعویق برداشت توکن داگز شد

در روزهای اخیر، بسیاری از کاربران پروژه داگز و کیف پول تون کیپر با مشکلات جدی در برداشت توکن‌های خود روبرو شده‌اند. این مشکلات به حدی بوده است که شبکه بلاکچین Ton تقریباً از کار افتاده و تیم فنی آن، به همراه تیم‌های پروژه داگز و بلوم، مجبور به عذرخواهی از کاربران شده‌اند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

با این حال، در این وضعیت بحرانی، برخی کانال‌های ایرانی با انتشار اخبار نادرست، مهلت‌هایی برای برداشت تعیین کرده‌اند و ادعا می‌کنند که اگر کاربران تا چند ساعت دیگر برداشت خود را انجام ندهند، توکن‌هایشان سوخته و از بین خواهد رفت. این ادعاها کاملاً بی‌اساس و گمراه‌کننده است و باعث نگرانی بیشتر کاربران شده است.

تیم‌های رسمی داگز و بلوم به طور رسمی اعلام کرده‌اند که هیچ‌گونه مهلت برداشت تعیین نشده است و تا زمانی که مشکلات شبکه برطرف نشود، هیچ‌گونه محدودیت زمانی برای برداشت توکن‌ها وجود نخواهد داشت. آن‌ها همچنین به کاربران توصیه کرده‌اند که از اشتراک‌گذاری اطلاعات حساس مانند کلید خصوصی و اطلاعات حساب خود با دیگران، به خصوص در تلگرام، خودداری کنند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

بیش از ۷۰ درصد از کاربران هنوز موفق به برداشت توکن‌های خود نشده‌اند و این امر نشان‌دهنده گستردگی مشکلات شبکه است. تیم‌های فنی در تلاش‌اند تا هر چه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کنند، اما تا آن زمان، کاربران باید از هرگونه اقدام عجولانه و خطرناک پرهیز کنند.

در نهایت، توصیه می‌شود که کاربران تنها به اطلاعیه‌های رسمی پروژه‌های مرتبط اعتماد کنند و از ورود به کانال‌ها و گروه‌های نامعتبر که اطلاعات نادرست ارائه می‌دهند، خودداری کنند.


اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

میرزایی

میرزایی هستم دانشجوی رشته کامپیوتر علاقمند به ارزهای دیجیتال و تکنولوژی

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Flower
19 روز قبل

درود🇮🇷
با تشکر از اطلاع رسانی به موقع
Zoomarz