ریزش شدید ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، کاهش ۳۸ درصدی LandWolf

بیش از 160 میلیون دلار ارز دیجیتال قرار است در هفته جاری منتشر شود
بازدید 9
۰

ریزش شدید ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، کاهش ۳۸ درصدی LandWolf

29 خرداد ۱۴۰۳، به گزارش زوم ارز، بازار ارزهای دیجیتال امروز شاهد ریزش شدید قیمت‌ها بوده است. بر اساس آخرین داده‌ها، ارز دیجیتال LandWolf (WOLF) با کاهش ۳۸ درصدی، به عنوان بزرگترین بازنده روز شناخته می‌شود. همچنین، Super Trump (STRUMP) با افت ۱۴.۲۵ درصدی و zkSync (ZK) با کاهش ۱۳.۲۲ درصدی، در صدر لیست ارزهای دیجیتال با بیشترین کاهش قیمت قرار گرفته‌اند.

ریزش شدید ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته، کاهش 38 درصدی LandWolf

ریزش شدید ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، کاهش ۳۸ درصدی LandWolf

ارز دیجیتال Notcoin (NOT) نیز با افت ۱۰.۶۳ درصدی و Bitgert (BRISE) با کاهش ۴.۵۰ درصدی، دیگر ارزهایی هستند که امروز شاهد نوسانات شدید بوده‌اند. بیت‌کوین (BTC)، با وجود اینکه کاهش کمتری نسبت به سایر ارزها داشته، اما همچنان با افت ۰.۳۹ درصدی به قیمت ۶۵,۴۸۸ دلار معامله می‌شود.

پالیگان (MATIC) با افت ۶.۲۹ درصدی، سولانا (SOL) با کاهش ۳.۳۲ درصدی و تن‌کوین (TON) با افت ۴.۸۷ درصدی از دیگر ارزهایی هستند که امروز در بازار شاهد کاهش قیمت بوده‌اند. ارز دیجیتال Pepe (PEPE) نیز با افت ۷.۷۱ درصدی در لیست ارزهای پرنوسان قرار دارد.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

این نوسانات شدید در حالی رخ داده است که بسیاری از تحلیل‌گران به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنند که در این شرایط حساس با احتیاط بیشتری عمل کنند و از تصمیمات هیجانی خودداری نمایند. همچنین، برخی تحلیل‌گران معتقدند که این ریزش‌ها ممکن است به دلیل فشارهای فروش ناشی از ترس و نااطمینانی در بازار باشد.

نتیجه‌گیری:

بازار ارزهای دیجیتال امروز با ریزش شدید قیمت‌ها مواجه شده و بسیاری از ارزهای دیجیتال با کاهش‌های قابل توجهی همراه بوده‌اند. سرمایه‌گذاران باید با دقت و آگاهی بیشتری به تصمیم‌گیری‌های خود بپردازند و از تحلیل‌های دقیق برای مدیریت ریسک‌های احتمالی استفاده کنند.

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

میرزایی

میرزایی هستم دانشجوی رشته کامپیوتر علاقمند به ارزهای دیجیتال و تکنولوژی

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها