تسلیت به جامعه رمزارز ایران

تسلیت به جامعه رمزارز ایران
بازدید 23
۰

تسلیت به جامعه رمزارز ایران

به گزارش زوم ارز، با کمال تأسف و تألم، جامعه رمزارز ایران یکی از چهره‌های برجسته خود را از دست داد. احسان مطلبی، مدیرعامل سرمایکس، از بنیان‌گذاران و پیشگامان حوزه ارزهای دیجیتال در ایران، دار فانی را وداع گفت. این ضایعه بزرگ، نه تنها برای خانواده و دوستان وی بلکه برای تمام فعالان حوزه بلاک‌چین و رمزارزهای کشور، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر محسوب می‌شود.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

احسان مطلبی با تلاش‌های فراوان و دیدگاهی روشن، توانست نقش بسزایی در توسعه و گسترش بازار ارزهای دیجیتال در ایران ایفا کند. سرمایکس به عنوان یکی از اولین و معتبرترین پلتفرم‌های مبادلاتی رمزارز در ایران، تحت مدیریت او رشد چشمگیری داشت و به یکی از مراکز مهم این بازار تبدیل شد.

او با تأسیس سرمایکس، مسیری نوین را برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایرانی در این حوزه فراهم آورد و با نوآوری‌های خود، همواره تلاش کرد تا بهبود خدمات و ارتقای استانداردها را در این صنعت به ارمغان بیاورد. فقدان وی، نه تنها خلأیی بزرگ در عرصه فناوری مالی کشور به وجود می‌آورد، بلکه یادآور آن است که جامعه رمزارز، یکی از برترین‌های خود را از دست داده است.

این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم مطلبی، دوستان و همکاران وی در سرمایکس و همچنین جامعه رمزارز کشور تسلیت می‌گوییم و برای آنان صبر و شکیبایی مسئلت داریم. یاد و خاطره احسان مطلبی همیشه در دل‌های ما زنده خواهد ماند و راه او در مسیر توسعه و پیشرفت این صنعت ادامه خواهد داشت.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

احسان مطلبی کیست!

احسان مطلبی فعالیت حرفه‌ای خود را از دوران دبیرستان با برنامه‌نویسی و طراحی گرافیک آغاز کرد. او با تکیه بر این تجربه‌ها، در سال ۱۳۸۶ شرکت چیتا‌سافت را در زمینه برنامه‌نویسی، هاست و شبکه تأسیس کرد. این شرکت با بیش از ۵۰ شرکت ملی همکاری داشته و جوایز متعددی کسب کرده است. مطلبی از سال ۱۳۹۳ به دنیای رمزارزها وارد شد و در سال ۱۳۹۶ صرافی ارز دیجیتال ارزجو را تأسیس کرد. در سال ۱۳۹۸، این صرافی از کیف‌پول فول نود خود رونمایی کرد. همچنین او بنیان‌گذار استارتاپ‌های بیتو بین و شهر بیت در حوزه رمزارزها است. از سال ۱۴۰۰، برند ارزجو با ری‌برندینگ به نام سرمایکس فعالیت خود را ادامه داده است.

تاریخ تولد: ۱۳۶۲

سمت فعلی:

بنیان‌گذار و مدیرعامل صرافی سرمایکس

سوابق تحصیلی:

  • کارشناسی: مهندسی فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه تهران
  • کارشناسی ارشد: مدیریت کسب‌وکار (MBA) دانشگاه تهران

سوابق کاری:

  • مؤسس و مدیرعامل ارزجو
  • بنیان‌گذار استارتاپ‌های بیتو بین و شهر بیت
  • مدیرعامل ابرپیامک و گویا آی‌تی
  • مدیرعامل چیتا سافت

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

میرزایی

میرزایی هستم دانشجوی رشته کامپیوتر علاقمند به ارزهای دیجیتال و تکنولوژی

نظرات کاربران

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها