بازی Racoin با جوایز ۵۰ هزار دلاری برای فصل اول: مهلت برداشت محدود!

بازی Racoin با جوایز ۵۰ هزار دلاری برای فصل اول: مهلت برداشت محدود!
بازدید 3
۰

بازی Racoin با جوایز ۵۰ هزار دلاری برای فصل اول: مهلت برداشت محدود!

تیم بازی Racoin با انتشار اطلاعیه‌ای جدید، خبر از تخصیص ۱۰ هزار ارز Ton به کاربران فصل اول داده است. با توجه به ارزش تقریبی ۵ دلاری برای هر واحد ارز Ton، بودجه فصل اول به ۵۰ هزار دلار می‌رسد که میان کاربران بازی توزیع خواهد شد.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

اما نکته مهم این است که کاربران پس از تخصیص ارزها تنها ۵ روز فرصت دارند تا ارزهای Ton و RCN خود را برداشت کنند، در غیر این صورت این جوایز از دست خواهند رفت.

برای فصل دوم، تیم بازی اعلام کرده که اگر کاربران ارزهای درون‌بازی خود را به الماس تبدیل کنند، قادر خواهند بود جعبه‌های شانس باز کنند. این جعبه‌ها حاوی جوایزی مانند نات کوین، ارز RCN، استارز و حتی اشتراک‌های پریمیوم تلگرام هستند که باعث ایجاد هیجان و انگیزه برای ادامه بازی در میان کاربران شده است.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

در انتها، تیم بازی پیش‌بینی کرده که قیمت هر واحد ارز RCN در صرافی‌ها به ۰.۰۱ دلار خواهد رسید. این تخمین با توجه به استقبال فعلی کاربران و پتانسیل رشد ارز Racoin بسیار قابل توجه است و احتمالاً جذابیت بیشتری برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.

اگر در Racoin فعالیت می‌کنید، این فرصت را از دست ندهید و از مهلت محدود ۵ روزه خود برای برداشت جوایز استفاده کنید تا بتوانید از فصل دوم بازی با آمادگی بیشتر و جوایز بهتر بهره‌مند شوید!


اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

محمد حسین میرزایی

میرزایی هستم دانشجوی رشته کامپیوتر علاقمند به ارزهای دیجیتال و تکنولوژی

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها