آماده‌ی لیست شدن ایردراپ ها هستید؟ تاریخ لیست شدن ایردراپ‌ها اعلام شد!

عرضه ارز دیجیتال Vertus با قیمت ۰.۰۰۲ دلار در صرافی Gate.io؛ فرصتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاران
بازدید 12
۰

آماده‌ی لیست شدن ایردراپ ها هستید؟ تاریخ لیست شدن ایردراپ‌ها اعلام شد!

در دنیای هیجان‌انگیز ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها فرصتی عالی برای کسب رایگان توکن‌های جدید و ارزشمند به شمار می‌آیند. اگر شما هم از علاقه‌مندان به این حوزه هستید، باید بگوییم که این ماه و ماه‌های پیش‌رو پر از فرصت‌های جذاب برای دریافت ارزهای دیجیتال رایگان است! لیست جدیدی از ایردراپ‌های مورد انتظار با تاریخ‌های مشخص اعلام شده که هر کدام از آنها می‌تواند شما را به دنیای جدیدی از دارایی‌های دیجیتال وارد کند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

اولین ایردراپ مهم در این لیست متعلق به پروژه تومیتو است که در ۱۲ شهریور برگزار می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا این ایردراپ مربوط به توزیع پاداش استارها است یا قرار است ارز دیجیتال آنها در صرافی‌ها لیست شود، اما به هر حال، هیجان آن در جامعه کریپتو محسوس است.

دومین ایردراپ، تپ کوین نام دارد که از ۱۲ تا ۱۶ شهریور به وقوع می‌پیوندد. پس از آن، نوبت به پروژه گلدورس می‌رسد که در ۱۹ شهریور قرار است توکن‌های خود را به شرکت‌کنندگان اختصاص دهد. این فرصت‌های زنجیره‌ای ادامه پیدا می‌کند تا در نهایت به ایردراپ‌های لاست داگز در ۲۲ شهریور و همستر در ۵ مهر برسیم.

اما این پایان ماجرا نیست! در ۱۱ مهر، تپ سواپ قرار است ایردراپ خود را برگزار کند و به دنبال آن، میمفای در ۱۸ مهر فرصت کسب رایگان توکن‌های خود را فراهم می‌کند. و در انتها، پروژه پیگی در انتهای مهر ماه یا اوایل آبان ماه، با ایردراپ خود به سراغ علاقه‌مندان می‌آید.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

این لیست که به مرور زمان به‌روزرسانی می‌شود، نشان‌دهنده‌ی یکی از پرهیجان‌ترین دوره‌های ایردراپ در سال جاری است. البته توجه داشته باشید که این تاریخ‌ها بر اساس اطلاعات پروژه‌ها اعلام شده و هیچ تضمینی برای صحت یا تغییر آنها وجود ندارد.

اگر به دنبال دریافت ارزهای دیجیتال رایگان هستید، این فرصت‌ها را از دست ندهید و آماده‌ی ورود به دنیای جدیدی از کریپتو شوید! فرصت‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال همیشه محدود هستند، پس از همین حالا برای شرکت در این ایردراپ‌ها برنامه‌ریزی کنید!


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

میرزایی

میرزایی هستم دانشجوی رشته کامپیوتر علاقمند به ارزهای دیجیتال و تکنولوژی

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها