آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

در مدت یک روز ۲۵۳۸ آدرس شیبا ایجاد شد

در مدت یک روز 2538 آدرس شیبا ایجاد شد

در مدت یک روز ۲۵۳۸ آدرس شیبا ایجاد شد

شیبا شاهد رشد شگفت‌آوری در فعالیت شبکه بوده است؛ تنها در یک روز، ۲۵۳۸ آدرس ایجاد شد.

به گزارش زوم ارز، تحلیلگر رمز ارزی با نام توییتری Ali به رشد حیرت‌آوری در فعالیت شبکه‌ی شیبا اشاره کرده است. وی شاهد ایجاد تعداد کثیری از آدرس‌های SHIB تنها در مدت یک روز بوده است.

بر اساس چارتی از Glassnode که توسط وی پست شد، در روز ۲۶ مه به تنهایی ۲۳۵۸ آدرس جدید شیبا ایجاد شدند. وی اشاره کرد که این رقم، نشانگر بیشترین افزایش در مدت سه ماه گذشته است.

بنا به داده‌های WhaleStats، تعداد فعلی هولدرهای شیبا ۱۳۰۷۷۳۴ آدرس است. شیبا همزمان با فاصله گرفتن از وضعیت میم کوینی خود، به جلب توجه از جامعه‌ی عمومی ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد.

از ماه‌ها پیش تاکنون، قیمت SHIB محدوده‌ی پایداری در میان سطوح ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار و ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار تشکیل داده و این موضوع، امکان انباشت توکن‌های بیشتر برای بسیاری از افراد را فراهم کرده است.

در لحظه‌ی نگارش این خبر، شیبا با رشدی ۲ درصدی در شبانه روز گذشته در سطح قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۷۶ دلار قرار دارد.

در عین حال، توکن سوزی شیبا با سرعتی پایدار به روند خود ادامه می‌دهد. در عرض ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع حدود ۲۰ میلیون توکن SHIB طی شش تراکنش سوزانده شد. در طی هفت روز اخیر، در مجموع بیش از ۲ میلیارد شیبا از طریق ۱۳۰ تراکنش از چرخه حذف شد.

توکن حاکمیتی شیبا با نماد BONE، که به عنوان توکن کارمزد شبکه‌ی Shibarium نیز ایفای نقش می‌کند، رشد غافلگیرکننده‌ی ۱۳ درصدی را از خود نشان داده است.

در لحظه‌ی نگارش این خبر، بون با رشدی ۱۱.۵ درصدی در شبانه روز اخیر در سطح قیمت ۰.۸۸۱ دلار معامله می‌شود. احتمالا قیمت BONE به کاربرد روزافزون این توکن بر روی Shibarium Beta واکنش نشان داده است.

🟢زوم ارزی عزیز شما می توانید قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال 📈 را در پایگاه خبری زوم ارز مشاهده نمایید🟢

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:

تیم خبری
تیم خبری
حدود یک سال در بازار رمز ارز فعالیت داشته‌ام و به تازگی وارد حوزه ی نوشتن در این عرصه شده‌ام. به بازی های ویدیویی، ورزش فوتبال و نوازندگی علاقه‌مندم و از یک سال گذشته هنرجوی ویولن هستم. همچنین در دانشگاه فرهنگیان رشته ی آموزش زبان انگلیسی تحصیل می‌کنم. از دیدگاه من رمز ارز می‌تواند محل بسیار مناسب و رو به رشدی برای ذخیره ی پول، خصوصا در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور باشد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده