آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

مگا بانک های ایالات متحده، با کاهش بیت کوین به ۶۰۰۰۰ دلار چه عملی را انجام دادند؟

شاخص Rainbow بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته چه اطلاعاتی به ما می دهد؟

مگا بانک های ایالات متحده، با کاهش بیت کوین به ۶۰۰۰۰ دلار چه عملی را انجام دادند؟

به گزارش زوم ارز، بزرگترین بانک های ایالات متحده، یعنی جی پی مورگان و ولز فارگو، تصمیم گرفتند سرمایه گذاری های خود را در ETF های بیت کوین انجام دهند و اعلام کردند که به این بازار وارد می شوند. بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال جهان شناخته می شود و این تصمیم معرف به یک پیشرفت قابل توجه در میان رکود مداوم بازار ارزهای دیجیتال است که منجر به افزایش نسبی در قیمت بیت کوین به بالای ۶۰۰۰۰ دلار گردید.

ذخایر ETF بیت کوین در معرض دید قرار می گیرد

شرکت‌های خدمات مالی آمریکایی، ولز فارگو و جی‌پی مورگان، اخیراً فعالیت‌های مرتبط با ETF‌های بیت‌کوین را آغاز کردند و میزان نگرانی و علاقه خود به این ارز دیجیتال را اعلام کردند. این تصمیم نشانگر تغییر مهمی در نگرش بانک‌ها نسبت به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، در مقایسه با رویکرد محتاطانه‌تر آنها در گذشته می‌باشد.

در گزارش جدید ولز فارگو اعلام شده است که در حال حاضر ۲۲۴۵ سهم از گری اسکیل (GBTC) به ارزش ۱۲۱۲۰۷ دلار دارد که به تبدیل شدن به ETF پرداخته شده است. همچنین، اعلام شده است که بوسایت آمریکایی دارای ۳۷ سهم از ProShares Bitcoin Strategy ETF (BITO) به ارزش ۱۱۹۵ دلار می‌باشد.

همچنین، جی‌پی مورگان دارای تقریبا ۲۵۰۲۱ سهم به ارزش ۴۷۰۰۰ دلار در شرکت ارائه‌دهنده خودپرداز ارزهای دیجیتال، انبار بیت‌کوین می‌باشد. این شرکت سرمایه گذاری همچنین تصمیم گرفت تنها چند ساعت پس از اعلام ولز فارگو، از قرار گرفتن خود در معرض ETF های اسپات بیت کوین پرده برداری کند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

با توجه به عدم قطعیت در نظارت و نوسانات مستمر بازار، علاقه سازمانی به ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت‌کوین (BTC)، به سرعت در حال افزایش است. اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، نیز پیش بینی کرده است که شرکت‌های خدمات مالی بیشتری احتمالا از طریق شرکت‌هایی مانند جی پی مورگان و ولز فارگو، برای رونمایی از دارایی‌های خود در ETF‌های بیت‌کوین پیروی خواهند کرد. این امر می‌تواند برای بازارسازان یا شرکت‌کنندگان مجاز (APs) فرصت‌های جدیدی ایجاد کند.

قیمت بیت کوین با کاهش بیشتر مواجه می شود

با افزایش علاقه موسسات مالی سنتی به ورود به بازار بیت کوین، ارز دیجیتال تلاش برای رشد استثنایی خود را دارد. از زمان انجام حدث نصف شدن در ۲۰ آوریل، بیت کوین به طور عمده صفحه نمی‌گردد و تجربه مداومی از کاهش قیمت آن را شاهد بوده‌ایم، که منجر به کاهش به حدود ۵۷۰۰۰ دلار شده است.

بیت کوین، ارز دیجیتالی است که در مارس ماه قیمت بالایی از حدود ۷۳۰۰۰ دلار را تجربه کرد اما در ماه اخیر شاهد کاهش ۱۴.۲۰ درصدی آن بودیم. به علاوه، قبل از نصف شدن بخش قابل توجهی از سود خود، بیت کوین قیمت حدود ۶۰,۴۹۴ دلار دارد طبق گزارش CoinMarketCap.

پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Santiment توضیح داد که مداوم عدم توجه به بیت‌کوین و انتشار احساسات گسترده تر در بازار ممکن است نشانه قوی بودن نزدیک شدن ارزهای دیجیتال به قیمت پایین‌تر خود باشد.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من حامد هستم و 5 سال در حوزه اخبار ارز های دیجیتال فعالیت دارم. روزانه اخبار اقتصادی و مالی و همچنین کریپتو را دنبال می کنم. فردی ماجراجو و پیگیر هستم.

با معامله در این صرافی ها می توانید تجربه خرید و فروش خوبی را تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معرفی صرافی های برتر خارجی

آخرین مقالات منتشر شده