آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

این آخر هفته ممکن است شاهد شکست بیت کوین ۷۰۰۰۰ دلار باشیم

1712390466-0a8bdb356c8b115d4f9a928a631e52511ccb183c.png

این آخر هفته ممکن است شاهد شکست بیت کوین ۷۰۰۰۰ دلار باشیم

به گزارش زوم ارز، قیمت بیت کوین (BTC) در حال حاضر پس از علامت‌گذاری یک دوره زمانی در محدوده زیر ۷۰۰۰۰ دلار قرار دارد. اما، با نگاهی به معیارهای زنجیره‌ای، به نظر می‌رسد که بیت کوین ممکن است در حال بازگشت مجدد باشد.

بیشتر بخوانید: جهت مطالعه اخبار ارز دیجیتال کلیک نمایید.

بیت کوین سیگنال‌های خرید را فلش می‌کند.قیمت بیت کوین که در زمان نگارش این مقاله با ۶۷۷۶۰ دلار معامله می‌شد، امروز شاهد یک شمعدان قرمز است، اما معیارها نشان می‌دهند که چشم‌انداز بلندمدت صعودی برای این ارز دیجیتال وجود دارد. نشانگر ریسک ذخیره در حال حاضر در منطقه سبز است و راه خود را از آن خارج می‌کند.

این شاخص اعتماد دارندگان بیت کوین بلندمدت را با مقایسه قیمت فعلی با مبنای هزینه HODLer بلندمدت آن اندازه گیری می‌کند. ریسک ذخیره کمتر نشان می‌دهد که دارندگان بلندمدت احتمالاً انباشته می‌شوند و نشانه‌ای از بهبود در چشم است.

این پتانسیل در واگرایی آدرس‌های میانگین روزانه قیمت (DAA) نیز قابل مشاهده است. این شاخص تفاوت بین قیمت یک ارز دیجیتال و تعداد آدرس‌های فعالی که روزانه با آن در تعامل هستند را اندازه‌گیری می‌کند و به شناسایی روندهای بالقوه قیمت بر اساس فعالیت کاربر کمک می‌کند.

در طول لحظات کاهش قیمت و شیب آدرس فعال، نشانگر سیگنال «خرید» را چشمک می‌زند. در حال حاضر چنین است و BTC را برای انباشتگی آماده می‌کند.

اگر این عوامل باعث شود سرمایه‌گذاران بیت کوین را به کیف پول خود اضافه کنند، قیمت بیت کوین ممکن…در چند روز آینده، قیمت بیت کوین افزایش خواهد یافت و به احتمال زیاد به مقدار ۷۰۰۰۰ دلار و بالاتر ارتفاع پیدا خواهد کرد. انتظار می رود که سرمایه گذاران به دلیل پیش بینی های صعودی پیش از نصف شدن بیت کوین، اقدام به افزایش سرمایه خود نمایند که این موضوع منجر به افزایش قیمت آن خواهد شد.

با این حال، بیت کوین ممکن است با مقاومتی در حدود ۷۱۳۷۰ دلار روبه‌رو شود، زیرا این سطح پیش از اواسط ماه مارس شکسته شده است و تا زمانی که نشانه های قوی از رشد وجود نداشته باشد، این مقاومت باقی خواهد ماند.

همچنین، در صورتی که بیت کوین نتواند سطح مقاومت مشخص شده در ۶۸۲۵۰ دلار را شکسته، قیمت به ۶۵۳۰۰ دلار باز خواهد گشت. اما، اگر افت قیمت کمتر از این مقدار باشد، توقع رشد باطل می‌شود و ارز دیجیتال به ۶۱۷۳۰ دلار ممکن است آزمایش شود.

منبع: beincrypto.com


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من حامد هستم و 5 سال در حوزه اخبار ارز های دیجیتال فعالیت دارم. روزانه اخبار اقتصادی و مالی و همچنین کریپتو را دنبال می کنم. فردی ماجراجو و پیگیر هستم.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده