آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

Samson Mow پیش بینی جسورانه ETF بیت کوین را برای این هفته انجام می دهد زیرا بیت کوین به ۷۰۰۰۰ دلار رسید

Samson Mow پیش بینی جسورانه ETF بیت کوین را برای این هفته انجام می دهد زیرا بیت کوین به 70000 دلار رسید

Samson Mow پیش بینی جسورانه ETF بیت کوین را برای این هفته انجام می دهد زیرا بیت کوین به ۷۰۰۰۰ دلار رسید

Samson Mow اظهارات جسورانه‌ای درباره پیش‌بینی ETF بیت‌کوین برای این هفته دارد زیرا معتقد است که بیت‌کوین به قیمت ۷۰۰۰۰ دلار خواهد رسید. به گزارش زوم ارز، سامسون مو، مدیر اجرایی، در تاریخ ۳ ژانویه آینده بیت‌کوین را به سطح یک میلیون دلار پیش‌بینی کرده و تحلیل مثبتی در مورد ETF‌های بیت‌کوین برای این هفته ارائه داده است.

در ماه‌های اخیر پس از تأیید توسط SEC، شرکت‌های راه‌اندازی‌کننده ETF بیت‌کوین و جامعه بیت‌کوین جهانی، وجوه قابل معامله مبتنی بر قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین را جمع‌آوری کرده‌اند. از ابتدای معاملات، ETF‌ها آغاز به جمع‌آوری حجم زیادی از بیت‌کوین از بازار کرده‌اند و در زمان‌های پر فروش، تا بیش از ۱۰۰۰۰ بیت‌کوین برسیده‌اند. این خریدها بیشتر از همگی توسط رهبر ETF IBIT که توسط BlackRock راه‌اندازی شده مصرف می‌شوند. اکنون، این صندوق دارای بیش از ۱۵ میلیارد دلار معادل بیت‌کوین است و از صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال مانند Kraken و OKX جلوگیری کرده است.

اما در چند روز گذشته، جریان خروجی از این ETF‌ها با خروجی بیش از ۸۵۰ میلیون دلار بیت‌کوین مواجه شده است. در هفته گذشته، Samson Mow بیانیه‌ای صادر کرد و امیدوار بود که این جریانات خروجی به زودی به جریانات ورودی تبدیل شوند. امروز، Mow اظهار کرد که فکر می‌کند این هفته “هفته ورودی خالص” خواهد بود و یک هشتگ بیت‌کوین به افزود. برخی از تحلیل‌گران این توییت را مرتبط با ETF بیت‌کوین در نظر گرفتند.

در حال حاضر، قیمت بیت‌کوین از سطح ۷۰۰۰۰ دلار فراتر رفته و…درصد افزایش به میزان ۵.۱۲ درصد افزایش یافت و تعداد زیادی شمع سبز پشت سر هم روی نمودار ظاهر شد.

رابرت کیوساکی در حال خرید ۱۰ بیت کوین

رابرت کیوساکی، کارشناس برجسته مالی، سرمایه‌گذار، و نویسنده مشهور کتاب “پدر پول‌دار پدر فقیر” به عنوان یک طرفدار برجسته بیت کوین شناخته می‌شود. او امروز در یک توییت اعلام کرد که قصد دارد تا پیش از ماه آوریل، ۱۰ بیت کوین را خریداری نماید.

او قصد دارد این خرید را قبل از انجام نیمه‌پر شدن بیت کوین در نیمه دوم آوریل انجام دهد. این تصمیم، با توجه به خریدهای فعلی که توسط صندوق‌های تبادل‌تراز (ETF) صورت می‌گیرد، باعث نادر شدن ارز دیجیتال پرچمدار جهان می‌گردد.

رابرت کیوساکی اعتقاد دارد که تا پایان سپتامبر امسال، قیمت بیت کوین به بالاترین سطح خود یعنی ۱۰۰،۰۰۰ دلار می‌رسد. او از قبل اظهار کرده بود که این اتفاق احتمالاً در ماه ژوئن رخ می‌دهد و تا پایان سال ۲۰۲۴، قیمت بیت کوین به ۳۰۰،۰۰۰ دلار ارتقا می‌یابد.


منبع: u.today

تیم خبری
تیم خبری
من مریم هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. حدود 1 سال است به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده