آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

تحلیل تخصصی: شش عامل نشان می دهد که قیمت بیت کوین به زیر ۳۷۸۰۰ دلار نمی رسد

1706081468-4d421e9e746b3cdb0d37bcb27905e749497b9249_80.jpg

تحلیل تخصصی: شش عامل نشان می دهد که قیمت بیت کوین به زیر ۳۷۸۰۰ دلار نمی رسد

به گزارش زوم ارز،در ماه گذشته، قیمت بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین سطح ۲۲ ماهه ۴۹۰۰۰ دلار، کاهش قابل توجهی را تجربه کرد. در حال حاضر، بزرگترین ارز رمزنگاری شده به زیر ۴۰,۰۰۰ دلار رسیده است که نگرانی‌هایی را در مورد دورنمای روند صعودی مداوم و ساختار کلی بازار صعودی ایجاد کرده است.

اما، نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد پایین روند نزولی کنونی ممکن است نزدیک باشد، و به طور بالقوه زمینه را برای بازگشت احتمالی قیمت فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: جهت مطالعه اخبار ارز دیجیتال کلیک نمایید.

قیمت بیت کوین برای جلوگیری از سقوط به پایین ۳۰۰۰۰ دلار

مارکو یوهانینگ، تحلیلگر بازار، وضعیت را روشن می کند و بینشی از حرکت قیمت بیت کوین ارائه می دهد. یوهانینگ پیشنهاد می کند که تا زمانی که بیت کوین سطح ۴۱۵۰۰ دلار را بازیابی کند یا در صورت وقوع یک سناریوی خاص به طور بالقوه از سطح پایین تر افزایش یابد، زمان زیادی طول نخواهد کشید.

طبق گفته یوهانینگ، بیت کوین در نهایت با نقدینگی قابل توجهی در مسیر نزولی مواجه خواهد شد. قابل ذکر است که قیمت چندین بار به زیر ۳۹۰۰۰ دلار رسیده است که نشان دهنده وجود نقدینگی قابل توجه در این پایین است.

علاوه بر این، یوهانینگ به شک و تردید پیرامون قیمت حدود ۳۷,۸۰۰ دلار اشاره می کند و در مقابل انتظارات گسترده از افت در محدوده پایین ۳۰,۰۰۰ دلار بحث می کند.

یوهانینگ تاکید می کند که نقدینگی اولیه زیر ۴۰۰۰۰ دلار است و در محدوده ۳۰۰۰۰ دلار پایین نیست. معامله‌گرانی که از محدوده پایین ۳۰۰۰۰ دلار سود می‌برند، احتمالاً سفارش‌های توقف خود را برای محافظت از سود خود تعدیل کرده‌اند، و لایه‌ای از حمایت را زیر حداقل‌های برابر اخیر ایجاد کرده‌اند.

همانطور که قیمت شروع به رسیدن به این دستورات توقف می‌کند، فروش خودکار رخ می‌دهد، تا زمانی که با فشار خرید قابل توجهی مواجه شود، قیمت را پایین‌تر می‌آورد. این تحلیلگر به بلوک سفارش روزانه ۳۷۷۰۰ دلار و پشتیبانی بازه زمانی بالا (HTF) در ۳۸۵۰۰۰ دلار اشاره می کند که نشان دهنده پتانسیل فشار خرید قابل توجه در این مناطق قیمتی است.

یوهانینگ همچنین بر احتمال پر کردن شکاف‌ها و عدم تعادل‌های بورس کالای شیکاگو (CME) تاکید می‌کند، با عدم تعادل بعدی که کمتر از ۳۳۰۰۰ دلار پیش‌بینی می‌شود.<. /p>

رالی فشرده کوتاه قریب الوقوع است؟

طبق گفته یوهانینگ، احساسات غالب خرس‌های زیادی را نشان می‌دهد که منتظر یک مصرف بازار هستند. یوهانینگ پیش‌بینی می‌کند که پس از معکوس شدن قیمت ممکن است فشار کوتاهی رخ دهد که منجر به افزایش سریع قیمت شود.

از نظر سطوح اصلاحی فیبوناچی، یوهانینگ پیشنهاد می کند که از آنجایی که قیمت بیت کوین قبلاً سطح ۴۰۲۰۰ دلار را از دست داده است، به طور بالقوه می تواند به سطح ۰.۵٪ فیبوناچی سقوط کند که با سطوح بالای ۳۷۸۰۰ دلار مطابقت دارد.

جوهانینگ حدس می‌زند که قیمت ممکن است برای مدت کوتاهی به ۳۷۸۰۰ دلار برسد قبل از اینکه بالاتر از سطح حمایت HTF 38500 دلار بسته شود و زمینه را برای حرکت بالقوه صعودی فراهم کند.

روند نزولی اخیر در قیمت بیت کوین نگرانی هایی را در مورد ادامه روند صعودی افزایش داده است. با این حال، مارکو یوهانینگ، تحلیلگر بازار، چندین استدلال کلیدی را ارائه می کند که از احتمال برگشت قیمت حمایت می کند.

تحلیل تخصصی: شش عامل نشان می دهد که قیمت بیت کوین به زیر 37800 دلار نمی رسد

با قیمت فعلی بیت کوین در ۳۸۹۰۰ دلار، احتمال افزایش فشار خرید در این منطقه وجود دارد. دیوار حمایتی با قیمت ۳۸۵۰۰۰ دلار تا کنون انعطاف پذیری را نشان داده است و عملکرد آن از نزدیک مشاهده خواهد شد.

اگر دیوار پشتیبانی نتواند حفظ شود، بازار نحوه عملکرد سطح قیمت ۳۷۸۰۰ دلار را مشاهده خواهد کرد و آیا با تز تحلیلگر مطابقت دارد یا خیر.

تصویر ویژه از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.


منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من محمد هستم. و حدود 3 سال است که در حوزه اخبار ارز های دیجیتال فعالیت دارم، بنده مترجمی خوندم. و ترجیح میدم تایم زیادی از روز را به مطالعه مقالات و اخبار ارز های دیجیتال بپردازم.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده