آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

اکنون بیت کوین در یک موقعیت متوسط ​​قرار دارد و در حال تلاش برای رسیدن به سطح ۷۳۶۶۶ دلار است

دولت آلمان در کنار فروش، بیت‌کوین را دوباره می‌خرد!

اکنون بیت کوین در یک موقعیت متوسط ​​قرار دارد و در حال تلاش برای رسیدن به سطح ۷۳۶۶۶ دلار است

به گزارش زوم ارز، قیمت بیت کوین (BTC) به سطح ۷۱,۹۲۲ دلار رسیده است، که نشان از پایان حرکت صعودی آن می‌دهد.

با توجه به آخرین تجزیه و تحلیل ارائه شده توسط Coinidol.com، بزرگترین ارز دیجیتال نیز با انجام یک انحراف متوسط به بالای ۶۶۴۰۰ دلار رسیده و اکنون برای دوره‌ی بعدی افزایشی خود آماده می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که این اصلاح قیمت بیت کوین را به سطح بالاتر قبلی خود، یعنی ۷۳۶۶۶ دلار، باز می‌گرداند. در حال حاضر، قیمت بیت کوین در حدود ۶۸۸۷۸ دلار معامله می‌شود در حالی که در مسیر صعودی خود است.

به شرطی که ارز دیجیتال بیت کوین از سطح مقاومت ۷۳,۶۶۶ دلار عبور کند و به ارتفاع ۸۰,۰۰۰ دلار برسد، قابل انتظار است که ارزش آن به بالای ۸۰,۰۰۰ دلار افزایش یابد. در صورتی که بیت کوین نتواند از سطح بالاترین خود فعلی عبور کند، احتمالاً بازار با واکنش منفی روبرو خواهد شد. طبق تحلیل، ارزش بیت کوین ممکن است یک رشته حرکت جانبی بین مقادیر ۶۶۴۰۰ تا ۷۱۵۰۰ دلار را آغاز کند. در صورتی که ارز از میانگین حرکتی خود پایین‌تر بروید، پیش‌بینی می‌شود که بعد از آن بازار نزولی را شاهد باشیم و بیت کوین تا سقف ۵۹۸۱۰ دلار سقوط خواهد کرد.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

تصحیح بیت کوین به پایان رسیده است و میله‌های قیمت از خطوط میانگین متحرک باقی‌مانده بالاتر قرار دارند. این نشان‌دهنده ادامه روند صعودی برای ارز دیجیتال است. با این حال، اگر قیمت ارز دیجیتال به زیر خطوط میانگین متحرک سقوط کند، روند صعودی فعلی ممکن است قطع شود. همچنین، خطوط میانگین متحرک یک متقاطع صعودی را ایجاد می‌کنند، زیرا SMA 21 روزه بالاتر از SMA 50 روزه قرار می‌گیرد.

منبع: coinidol.com


تیم خبری
تیم خبری
من شیما هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را دنبال و ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

با معامله در این صرافی ها می توانید تجربه خرید و فروش خوبی را تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معرفی صرافی های برتر خارجی

آخرین مقالات منتشر شده