آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

بیت کوین در بالاترین قیمت خود است و می تواند تا ۴۲۰۰۰ دلار کاهش یابد

بیت کوین در بالاترین قیمت خود است و می تواند تا 42000 دلار کاهش یابد

بیت کوین در بالاترین قیمت خود است و می تواند تا ۴۲۰۰۰ دلار کاهش یابد

به گزارش زوم ارز، مطالعات اخیر توسط متخصصان برجسته در حوزه ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که بیت کوین که در حال حضور با قیمت بین ۶۳,۰۰۰ تا ۶۱,۰۰۰ دلار متغیر است، احتمالاً برای یک رکود قابل ملاحظه آماده است. این تحلیل‌گران هشدار می‌دهند که احتمال بالایی برای اصلاح قیمت تهاجمی وجود دارد.

چرا بیت کوین ممکن است به ۴۲۰۰۰ دلار سقوط کند

تحلیل‌گر فنی با نام DonAlt نگرانی خود را نسبت به تست‌های تکراری در بازه ۶۱,۰۰۰ تا ۶۳,۰۰۰ دلار برای پشتیبانی ابراز کرده است که ممکن است ضعیف شود.

قیمت بیت‌کوین از حداکثر ۶۳,۰۰۰ تا ۶۱,۰۰۰ دلاری به سطح قبلی بازگشته است. هرچه از این حد بیشتر آزمایش شود، احتمال شکست آن افزایش می‌یابد. به نظر می‌رسد که حتی سرمایه‌گذاران حرفه‌ای نیز در این مرحله ناامید شده‌اند”، تفسیر کرد DonAlt.

وی پیش بینی می کند که حتی سرمایه گذاران صعودی نیز آماده افت به سطوح زیر ۵۲،۰۰۰ دلار یا ۴۶،۰۰۰ دلار هستند. به گفته DonAlt، این اصلاح بازار می تواند احساسات خود را از بین ببرد. لذت‌بردن از بازار کریپتو اغلب پس از دوره‌های طولانی افزایش قیمت مشهود می‌شود. در این زمان، سرمایه‌گذاران به طور غالب بسیار خوشحال هستند و ممکن است ریسک‌های ناشی از این بازار را دور بیفکنند. اما این احساسات می‌توانند باعث کاهش هوشیاری در بازار و کاهش حجم معاملات شوند، همچنین ممکن است آسیب‌پذیری نسبت به اصلاحات ناگهانی بازار را افزایش دهند.

نمودار قیمت بیت کوین. منبع: X
نمودار قیمت بیت کوین. منبع: X

در همین حال، مراد محمودوف، تحلیلگر، دیدگاه متفاوت تری ارائه می دهد. او بر روی حرکات بازار کوتاه مدت در محدوده مشخصی تمرکز می کند که سرنوشت بیت کوین را تعیین می کند.

طبق اظهارات محموداف، کلید تشخیص آن است که آیا بازار در حال فرار از مرحله تجمیع مجدد است یا به مرحله توزیع مجدد وارد شده است.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

“منتظرم تا تابستان نیز جشنوارهٔ بنفش را در جعبه ادامه بدهم. در آن قسمت، باید در جستجوی نشانه‌هایی باشیم که آیا این تودهٔ مالی دوباره تکمیل شده است یا مجدداً توزیع می‌شود. تجمع مجدد می‌تواند به صعود صد هزار دلاری منجر شود. با این حال، توزیع دوباره می‌تواند ارز دیجیتال را به ۵۲,۰۰۰ دلار یا ۴۲,۰۰۰ دلار یا ۳۲,۰۰۰ دلار کاهش دهد”، توضیحات محمودوف بود.

نمودار قیمت بیت کوین. منبع: X
نمودار قیمت بیت کوین. منبع: X

با وجود پیش‌بینی‌های نزولی، لارک دیویس به شدت امیدوار است و بارقه‌ای از آینده روشن برای بیت‌کوین ارائه می‌دهد. آن ابراز می‌کند که علاقه سازمانی به بیت‌کوین در حال افزایش است. گزارش‌هایی که به همکاری طولانی زمانه‌ی بین بانک قدیمی‌ترین آمریکا و مورگان استنلی با ETF‌های بیت‌کوین اشاره دارد، نشان‌دهنده پذیرش رو به افزایش در بین مؤسسات مالی سنتی است.

به‌طور اضافی، با ورود ETFهای بیت‌کوین به بازارهای مالی هنگ‌کنگ، می‌تواند موجب ایجاد توجه گسترده‌ای در آسیا شود و به سرمایه‌گذاران حرفه‌ای فرصتی متناسب برای سرمایه‌گذاری فراهم کند. دیویس تاکید کرد: «اگر هنوز احساس نزولی می‌کنید، باید این را بدانید… در حالی که سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی مانند شما از بیت‌کوین فرار می‌کنند، سرمایه‌گذاران نهادی بیشتری وارد بازار می‌شوند.

با توجه به حرکت حیاتی بیت کوین در این زمان، تحلیل های متعارض نشان می دهند که بازار در حال تجربه یک جهش در لبه های بالای و پایینی قرار دارد. به سرمایه گذاران توصیه می شود که این تغییرات را به دقت دنبال کنند زیرا حرکت های آینده ممکن است مسیر حرکت ارزهای دیجیتال در ماه های آینده را مشخص کند.


منبع: beincrypto.com


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من متین هستم، کارشناس ارشد مالی. عاشق تکنولوژی و بازار های مالی هستم. حدود 2 سال است که در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت دارم. عاشق ورزش و بازی های کامپیوتری هستم.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده